Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Днес го запалих ... с доста въртене и пушаци
    Сега ако кажете и някой дизелджия, да погледне маркучи и другите неща и да сложи някое друго клапанче
    Грандоман WJ 3.1 QD

    Коментар


    • #17
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
      Днес го запалих ... с доста въртене и пушаци
      Сега ако кажете и някой дизелджия, да погледне маркучи и другите неща и да сложи някое друго клапанче
      Не ти трябва дизелджия. Трабва ти майстор. Търси Дядо Владо или Андро160.

      Коментар


      • #18
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Не ти трябва дизелджия. Трабва ти майстор. Търси Дядо Владо или Андро160.
        Е да де ... майстор, ама разбиращ от печки
        Ще го закарам при Андро първо да видим какво ще излезе
        Грандоман WJ 3.1 QD

        Коментар


        • #19
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Джипката е при Андро, след тест с прозрачни маркучи и туба нафта се вижда въздух, който май влиза някъде от помпата, защото с този тест се изолира целия горивопровод.
          Грандоман WJ 3.1 QD

          Коментар


          • #20
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            Смени всички о- пръстени на горния капак(железния) на филтъра и слагай клапана за който Carburretor спомена, да не ти се връща нафтата в резервоара след като изгасиш двигателя и забравяш. Евтино, бързо и ефикасно. Иначе става мнооого сложно, скъпо и пак несигурно довеждане до резултат. Най- добре клапана да се сложи на маркуча за входящата нафта точно преди филтъра.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #21
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
              Смени всички о- пръстени на горния капак(железния) на филтъра и слагай клапана за който Carburretor спомена, да не ти се връща нафтата в резервоара след като изгасиш двигателя и забравяш. Евтино, бързо и ефикасно. Иначе става мнооого сложно, скъпо и пак несигурно довеждане до резултат. Най- добре клапана да се сложи на маркуча за входящата нафта точно преди филтъра.
              Не мисля, че това ще ми реши проблема. Въздуха се събира в най-горната част на системата, в случая - филтъра, аз имам ръчна подкачваща помпичка след филтъра, която играе и ролята на възвратен клапан, тъй като пуска само в едната посока.
              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #22
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                На първо четене нещата изглеждат така:
                Джипа след 12ч. престой върти, пуши и не пали. Причините може да са в няколко системи, а може и да са комплексни. В такива случаи си има строга последователност на изключване на системите. Почва се от запалителната система. Тук всичко е нормално, с изкючение на акумулатора - изтощен е и върти мудно. Тоя проблем трябва да се реши и акумулатора се включва към зарядно устройство. При проверката на свещите беше удобно да измеря компресията - около 30 на всички цилиндри, което показва добро състояние на КММ и ГРМ, и правилен синхрон между тях. Последва проверка на горивоподаващата система. Тук нещата трябва да се разделят на три - горивоподаване до филтъра влючително; горивоподаване до ГНП и секцията в нея с горивоподаваща помпа; и системата за високо налягане. Правилата при диагностика са изкючване на системи и възли по метода от просто към сложно.
                За целта монтирах директно към помпата два прозрачни маркуча - входящо и излишно гориво в туба нафта. След обезвъздушаване и подаване на ток от друг акумулатор джипа запали и работи добре, но се наблюдава поток от малки мехури въздух в излишното гориво. Според мен има само едно място в помпата от където може да смуче въздух. След изключване на двигателя системата остава под налягане и не може да се каже със сигурност, че проблема е от помпата. Още повече, че в процеса на преинсталиране открих теч на нафта в маркуча между филтъра и помпата.
                Утре ще се пали на студено след престой и се надявам нещата да се изяснят.
                Приятна Бъдни Вечер!
                Последно редактирано от Аndro 160; 24-12-10, 22:23.

                Коментар


                • #23
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Джипа и Коледа не признава. Маркучите са пълни с нафта, акумулатора зареден. Неще. Върти и пуши на неизгоряла нафта. Запалих го пак с ток от друг акумулатор, но пак с доста въртене. Набива се следното:
                  Джипа е в гараж.
                  Акумулатора е 77-700.
                  След запалване и достигане на работна температура, при повторно стартиране не пали от четвърт.
                  В най горна точка на излишната нафта събира мехур въздух колкото 5ст.
                  След стартиране и до достигане на работна температура пушека е сив и лютив.
                  Двигателя е тих и го няма характерното крякане.
                  Един куплунг на темрературен датчик на главата, първия от ляво беше скъсан и захвърлен. Възтановяването изисква време и сегашния монтаж няма индикация колко работи.
                  Айде да мислим кой фактор или комбинация събаря джипа. Между другото колеги са борили явно проблема но неуспешно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Джипа и Коледа не признава. Маркучите са пълни с нафта, акумулатора зареден. Неще. Върти и пуши на неизгоряла нафта. Запалих го пак с ток от друг акумулатор, но пак с доста въртене. Набива се следното:
                    Джипа е в гараж.
                    Акумулатора е 77-700.
                    След запалване и достигане на работна температура, при повторно стартиране не пали от четвърт.
                    В най горна точка на излишната нафта събира мехур въздух колкото 5ст.
                    След стартиране и до достигане на работна температура пушека е сив и лютив.
                    Двигателя е тих и го няма характерното крякане.
                    Един куплунг на темрературен датчик на главата, първия от ляво беше скъсан и захвърлен. Възтановяването изисква време и сегашния монтаж няма индикация колко работи.
                    Айде да мислим кой фактор или комбинация събаря джипа. Между другото колеги са борили явно проблема но неуспешно.
                    А провери ли центровката? Дай и 1, 2мм аванс да видиш какво ще стане.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Бат' Андро, зарежи го тоя мехур. Той може да се получи и ако дебита на оттичащата се нафта е по-голям от тази на вливащата се в маркуча, демек получава се мехур, ама е с вакуум. Виждал съм го и на медицински системи за венозни вливания. Обогатителя на помпата играе някакви номера или дюзите "пикаят"...
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Оправете първо температурните датчици.Eдин ни разказа играта,не го чете като грешка но показваше ту 40ту 120 градуса и мотора се побъркваше.
                        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                        Grand 3.1TD
                        0898 620 306 Стоян

                        Коментар


                        • #27
                          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Часовника за температура на мотора работи на пръв поглед.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Първо честита Коледа-много здраве,щастие и безпроблемни жипки!
                            Андро-на студен,или на топъл двигател измери компресията?Измери я на студен,ако си я мерил на топъл и кажи резултата,ок?Също така доколко е верен компресомера?Щото на мен ми прилича нещата да отиват към основен ремонт...

                            П.С. Имах подобни симптоми с бял пушек,когато ми се запуши цедката на смукалото в резервоара.Не,че случаят е такъв,но белият пушек при стартиране не говори ли за недостиг на нафта(бедна горивна смес)?
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ...Айде да мислим кой фактор или комбинация събаря джипа...
                              Ами то с мислене не става - след възстановяване на ел инсталацията следва проверка на статичното предварение на впръскването на горивото. Предварението е основна причина за меката работа на мотора. Проверка на колко налягане отварят дюзите. Дали не пикаят. Ако няма резултат - помпа. Сваля се и се носи за стендоване. Тези помпи правят проблеми в електрическата си част. Но се ремонтират успешно.

                              Обаче първо намерете някъде да го боднат този Джип, че да се види какви грешки има записани.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Сега и аз да ви разсмея, но това ми звучи като бензин в нафтата. Напоследък много често срещано явление!
                                Андро приятелю, помириши горивото на какво мирише. Не се бъзикам!
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X