Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Дюзите бяха качени на стенд, разглобени, почистени и регулирани да отварят на еднакво налягане. На две от тях почистване и регулиране не помогна поради голямо механично износване на цялата група разпръсквач - тяло, щифт. Намерихме читави втора употреба, профилактика на стенд, монтаж.
    Относно не-вървенето, аз пробвах джипа след изчистване на проблема с паленето. Положението е същото, джипа не върви и се държи по същия начин.
    Тук (според мен), трябва да се работи по тия +136*, които отчита компютъра. Процедурата предписана от Бош по отстраняване на този проблем е изпълнена до часта компютър.
    Дали оригинално 3-та дюза е "умната" и за мен е въпрос.
    За датчика +136* си много прав. Твърде вероятно е да лъже компа. Но преди да го смените проверете кабелите - дане е паднала изолацията някъде. Това +136* повече ми прилича на нещо , по скоро късо съединение, а може то и да е в датчика.

    Коментар


    • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ...Често дори и при не съвсем коректна статична центровка,електрониката успява да компенсира неточноста,като ползва обратната връзка от датчика на една от дюзите и датчика за положението на коляновия вал...
      Мястото на дюзата с датчик е много важно,ако е погрешно нЕма да тръгне.Двигателя си пали и работи,ама електрониката се опитва да въздейства върху центровката,като я премества в едно от крайните положения.(както е известно на мнозина от пишещите по темата).

      P.S.Между другото,сега погледнах листа с произведенията на VM и гледам пише и за нЕкакви от тоя модел,ама с директно впръсване–явно междинен модел нещо...Не знаех,че има и "такова животно"...
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        На това му се виждаха бренерите през дюзите.

        Коментар


        • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          На това му се виждаха бренерите през дюзите.
          То това ясно,ама сериозно–добре е да се види тая дюза дали си е на мястото,щото иначе няма оправия,а пък се оправя лесно.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            То това ясно,ама сериозно–добре е да се види тая дюза дали си е на мястото,щото иначе няма оправия,а пък се оправя лесно.
            Тогава нямаше ли да дава някаква грешка?
            А по какво се познава коя дюза е умната, утре ще ги снимам и ще постна снимката да гадаем по нея
            Грандоман WJ 3.1 QD

            Коментар


            • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Тая която е с тънко кабелче отиващо към еку- то. Само 1 е. Наскоро лепих моята, че беше протекла, сега е като нова.
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                Не е задължително да дава грешка,въпреки,че е възможно.Ако е разменена,компютъра отчита,че е неправилна центровката на помпата и се опитва да я коригира.В някои двигатели,разлика над определени стойности може да е заложено да се отчита като грешка,в други не.
                Знам,че в повечето такива системи,сигнала от тази дюза служи и като резервен сигнал,при повреда на датчика за положението на коляновия вал.Мисля,че който и от двата сигнала да изчезне,се записва като грешка и дори влиза в авариен режим.
                И това което се каза,че при диагностика на комютър се отчита 1 градус закъснение на впръскването,силно ме навежда на мисълта именно за разменено място на умната дюза.Иначе не се сещам за работен режим(та дори и при 130 и нещо си градуса температура),при който да има обективни причини да се впръсква горивото със закъснение,вместо с някакъв,дори минимален аванс.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Aми то има едно лесно - Андро, боцни я тази дюза с кабела на първи цилиндър, да видиш как се държи дизела като цяло.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    Aми то има едно лесно - Андро, боцни я тази дюза с кабела на първи цилиндър, да видиш как се държи дизела като цяло.
                    На моя Гранд Чероке 3.1 ТД , 2001г., "умната" дюза е също на първи цилиндър.

                    Коментар


                    • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Aз лично не съм виждал (то май никой не е виждал) такъв мотор с дюза на друго място, освен на първи цилиндър.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Aз мога много лесно да я пробвам, дали докладва коректно на компа и без да я свалям и местя на първи цилиндър. Нека обаче изчакаме, може пък да се обади някой и да каже, че и неговата е на 3-ти. Щото ми се струва малко вероятно такова пък чак невнимание, да се обърка и навие вместо на 1-ви, на 3-ти!

                        Коментар


                        • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          а на мен доста ми се вярва дори... малко са тия дето четат, пишат, мислят и накрая действат... повечето действат, пишат, четат и накрая мислят Просто личен опит.

                          Коментар


                          • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Боцкайте я на №1.Там и е местото.

                            Коментар


                            • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Моята също е на първи... Само някой да не е разменял нещо глави и направо с дюзите да ги е редил. Пак като е запалил значи и на 3та ще кара...
                              Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
                              Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
                              Audi Q7 3.0 TDi 08
                              Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

                              Коментар


                              • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Умната дюза е на 1 цилиндър. Днес събирах такъв мотор. 2 десети шлайф на главите,метална гарнитура /225 лв/ и мърка като Котарак.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X