Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
    ... Аз извън пътя (черния) много рядко излизам, така че лафът с трактора и поготвения джип не важи при мен. Заигравки не ме интересуват и не си ги позволявам с много редки изключения. Опитвам се въобще да ги изкореня от съзнанието си. Боря се с дълбоките коловози и снегът основно. За тях ми трябват гуми и блокаж и като цяло усилване на слабите места в момента - задния диференциал и мост, за да мога спокойно да си използвам потенциала на двигателя. ...
    Сигурен ли си, че ти трябват 35-ци, при положение, че не те интересуват заигравки ?!? Като се повдигнеш с още 2 см, зимата в дълбокия сняг най-много да минеш някой и друг метър в повече, но на Ком така или иначе няма да можеш да се качиш.
    Коловози, за които ти трябват 35" и нагоре, вече почват да отиват към категория "заигравки".

    Освен това, Законът за липсата на пълно щастие никой не го е отменил. Колкото по-проходима правиш колата в едно отношение, толкова повече ще започнат да се влошават нещата в друго. Като те гледам, ти си падаш по по-дългите пътувания, които неизбежно включват и дълги "свързващи етапи" по асфалт. Ама големите кални гуми и разпипаното окачване не са най-добрия вариант за магистралата. Отделно, дето като започнеш да вдигаш колата нагоре, страничните наклони ще започнат да ти правят все по-голямо впечатление.

    П.П. А едната рама като предимство не е толкова малко ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

      На Вертер за разходките джипа му е предостатъчно добър, не знам какви мухи са му бръмнали в главата Черока има рама просто е интегрирана и е част от купето, освен пукането всичко друго и е +, по-лек е, по висок е, което сравнено с пукането мисля че е +. 1600кг джип с 4 000кубиков двигател... там където затъвам с 31ци затъват и с 35ци, та както и колегита казаха, тия малко сантиметри от 35ците водят до доста ядове и не особено големи +. Двигател от скайлайн за офроуд машина според мен е точно обратното на всичко което трябва за офроуда, това си е мое мнение, може и двигател от форд фокус 1,0 110 коня да се сложи За офроуд кубатура колкото може по-голяма и мощност при 1100 об нежна постоянна.

      Коментар


      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

        никой няма да напише тук публично кое какво и как........... още повече, че вече е писано, особено тази тема..... нещата не са се променили кой знае колко
        явно ще трябва да купуваме разпивките и да ходим на семинара
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

          Не разбирам, че искате да ме откажете виждам, но защо?

          Толкова ли ще влоши (нещо, нещата) от 33 на 35, при положение, че са ще са еднакво широки - по 12,5 инча?
          Та това са 2,5 см по-високи гуми от моите в момента !!!
          Единственото, което се сещам че ще искат фланци на джантите, защото и сегашните гуми на пълен волан опират леко в носачите с грайферите си.

          Страничните наклони са ми проблем само като спускам и съм с откачени биалетки. Постоянно карам с откачени биалетки. Ако не ми се занимава да ги закачам или теренът не позволява, спускам по друга траектория.
          Да, карам доста по асфалт , за да стигна определена планина, но асфалтовото му поведение ми харесва в момента, т.е. не ми е дискомфортно. Евентуалните промени не ги смятам за драстични. На асфалт колкото и да е зле, няма как да закъсам. Това ми е важното.

          За блокажа нищо не казвате и той ли е излишен? Защо?
          LSD-то не работи, ако съм на място и задните гуми са стъпили здраво на земята. Върти само едната гума. Т.е. все едно нямам нищо.
          Ето на това клипче добре се вижда кога ми работи и кога не.


          Джипът ми в момента има нужда от промени. Слаб е. Слаб е механично.
          Раздавам му яко газ в сняг и кал само, щото ако го направя на твърдо ще го скърша като солета.
          Счупих го на заигравка (една от последните ми ), не му издържа карданът и по точно задното каре, а оттам и корпусът на раздатка си замина от центробежната сила на откачилия се кардан.

          Понякога разхождайки се закъсвам в коловоз или падам с някоя канавка и понеже нямам електрическа лебедка излизам с всичката газ - на прекъсвач. Страх ме е, че пак ще се счупи някой ден.
          Карданът ще го усилим, обаче задния мост всички казват, че е слаб. Не искам да правя половинчати работи. Направо си мисля за нов мост.

          Относно лифта: Отзад след 1,5 година загубих около инч. Ресьорите слегнаха и вече като съм по-натоварен започнаха да ми опират гумите в уширителите в някой остър завой или при по-голям наклон.
          Отпред е добре, но само защото не съм сложил лебедка и силова броня. Сложа ли ще клекне и лифтът отива по-дяволите. Та и тук има работа.

          Виждате, че нещата се събират

          Искам да кажа, че промените са нужни, а смени ли се карданът с по-здрав, задния мост с по-як (даже може да се пригоди някой с фабричен твърд блокаж), направи ли се допълнителен лифт, то нищо не пречи после да си сложа и малко по-големи гуми, нали така?
          Трябват, не трябват тия 2,5 см по-голяма височина на гумата и клиренса, по-добре да ги има.

          Грешно ли мисля?
          Последно редактирано от verter; 22-01-13, 09:21.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

            Темата е много интересна ще се абонирам.Много нови неща научих от нея.
            Няма никакъв проблем да се направи Джипа на 35'' колела.
            И не бих сменил никога Черока за Вранглер е освен ако не си вземеш и Вранглер.
            Тогава ще можеш да ги тунинговаш и двата и ще намериш разликите м/у тези возила а те изобщо не са малко.

            Коментар


            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

              Купи си Бронко. Има рама, има и добър афтърмаркет за игра.


              Оня ден Илиан каза нещо много важно, ако искаш нещо да правиш, трябва цялостно решение, а не на парче, защото вдигнеш ли размера на гумите, трябва промяна на окачването, после на диферинциалите, после на .........

              Коментар


              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                Взимането е най- сложното нещо. Продаване на нещо направено и правене на нещо ново. Като потроша черока ще мисля за друго чадо на техниката
                Бронкото нали е с онова странно предно окачване, напречно кръстосани рамена - мост работещ като независимо окачване. С такова чудо мисля, че не ми се занимава.
                Колко тежи Бронко-то?
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                  Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                  Купи си Бронко. Има рама, има и добър афтърмаркет за игра.


                  Оня ден Илиан каза нещо много важно, ако искаш нещо да правиш, трябва цялостно решение, а не на парче, защото вдигнеш ли размера на гумите, трябва промяна на окачването, после на диферинциалите, после на .........
                  Илиан е открил топлата вода.И кое Бронко?Защото има два модела но са в пъти по зле от Черока.Рамата не е проблем ако знаеш какво искаш да постигнеш.Бронкото като е на рама и какво цепи се като вестник.Няма никакви части за него на склад.А афтърмаркет частите са като постна сърма в сравнение с тези за XJ.
                  И Патрола се цепи по шасито и....всички.Като гледам клипа по добе е да смени гумите с такива за сняг.
                  Едно компресорче в багажника и една лебедка поне 9000 либри.
                  За дълбок сняг са измислени моторните шейни а за дълбока вода водните джетове.
                  Това е лично мое мнение и не ангажирам никой с него.
                  Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 22-01-13, 09:39.

                  Коментар


                  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                    Близнака се бъзика и с право, ама аз ще ти дам една друга идея.............. тунинговай ZJ-я, че този двигател ще ти омалее скоро но ще трябва и това:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img_1063.jpg
Прегледи:1
Размер:83.5 КБ
ID:5445674
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                      Поддържам мнението на Ивайло Близнака.
                      Предназначението на джипа на един странстващ фотограф е да съумее да го закара до адекватната гледна точка .
                      От тук нагоре следват състезателните тунинги. Обаче тях ги возят на колесар, от състезание на състезание.
                      Лебедка + /блокаж, евентуално/, ако искаш 35-ци - има тунинг и затова, но влизаш във филм с по-скъпи билети.
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                        ZJ-я няма да го пипна. Той се ползва за шосето и полянките.
                        Забравете го.

                        До койл-оувъри едва ли ще достигна скоро, все пак вървя стъпка по стъпка, а не на подкоци.
                        Някой ден, с някой друг проект може би, но сега гледам черока и какво може да се подобри в него с приемлива стъпка напред.

                        Повечето казвате: няма нужда и ме озадачавате.



                        Оня ден Илиан каза нещо много важно, ако искаш нещо да правиш, трябва цялостно решение, а не на парче, защото вдигнеш ли размера на гумите, трябва промяна на окачването, после на диферинциалите, после на .........
                        Малкото чероки се направи именно така. Реших каква големина гуми искам и всичко се направи накуп. Можеше и по-добре да се направи, в смисъл с по-качествени части, гуми и т.н.. но всичко струва пари, а те не растът по дърветата.

                        Сега, ако за 35-ци трябва ново окачване и всичко отначало въобще не бих се занимавал с въпросния автомобил, не и на този етап.
                        Мисля си, че може да се надгради сравнително лесно, но ще видим....
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                          Ок, изморих се да пиша....
                          Ще ходя на място да питам определени хора и ще го мисля.
                          Благодаря за мненията!
                          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                          0888/00-55-37

                          Коментар


                          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                            Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                            Поддържам мнението на Ивайло Близнака.
                            Предназначението на джипа на един странстващ фотограф е да съумее да го закара до адекватната гледна точка .
                            От тук нагоре следват състезателните тунинги. Обаче тях ги возят на колесар, от състезание на състезание.
                            Лебедка + /блокаж, евентуално/, ако искаш 35-ци - има тунинг и затова, но влизаш във филм с по-скъпи билети.
                            Напълно съм съгласен с Ник, както и с Чавдар и Ивайло по-горе. Keep it simple, ако ти се кара, иначе правилото че един мотор (в случая джип) или се кара или се поддържа (прави) ще влезе в сила. А ако направиш джипката готова за война, рано или късно ще ти писне да ходиш с нея надалече и да се кефиш така, както се кефиш в момента (това относно, че поведението на асвалт няма значение).

                            Коментар


                            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                              Гадни сте, хубавите джипове за вас, а за мен колкото толкова
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                                [QUOTE=IvanIvanovi;2071949]Близнака се бъзика и с право, ама аз ще ти дам една друга идея.............. тунинговай ZJ-я, че този двигател ще ти омалее скоро но ще трябва и това:
                                /QUOTE]

                                Изобщо не се бъзикам.Само мога да кажа че Джип с 38'' агресивни гуми спуснати на 0.5 с два блокажа и 480кс двигател ще мине още три метра
                                И после пак започваш да валираш като валяк от пътното.
                                А разликата в двете машини е само едни 100 000лв и година и половина труд за да стане такава.И това е ако имаш нужните условия и свободно време.
                                И стига си пускал тези стари снимки че ме подсещаш колко млад и глупав съм бил на времето.
                                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 22-01-13, 10:19.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X