Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Terracan

    И когато си сваляш джантите, не е лошо та си изтъркаш с телена четка главините и вътрешния отвор на джантата. Преди години ми се случи случка - момчето във вулканизатора се бори със свалянето на едната джанта повече от 30 мин. Беше се заварила буквално.

    Коментар


    • От: Terracan

      За жалост и на лек автомобил в зимни условия ми е залепвала алуминиева джанта, така че не ти е лош съвета.

      Днес забелязах, че не включва 4х4 въпреки, че машината е на 75000. Доста усмивки имаше по лицата на съседите, като
      закъсах на един смешен тротоар (половината кола на тротоара, другата половина на пътя).
      Дали е вакумния актуатор или нещо по електрониката (соленоид)?
      Надявам се , че не е нещо по раздатката!?

      Коментар


      • От: Terracan

        Алуминиевите джанти си залепват - чистиш , чистиш и пак и пак.Относно клапана за предния мост - спокойно можеш да го разглобиш/внимавай -там има и пружина, после да я поставиш както е била/ , и за крупната сума от 6-7 лева да замениш скъсаната гума със силиконова подложка за печене. Дали е проблем по електрониката - ако индикацията по таблото свети и не премигва и се включва понижаващата , значи с раздатката всичко би трябвало да е наред. Възможна нередност е и да има някъде изпускане на въздух по маркучите за вакум - би трябвало да го чуеш. Когато се включват и изключват соленоидите се чува характерно щракане - вдясно от водача /когато си седнал/ Това е за сега , надявам се да съм се изразил разбираемо.

        Коментар


        • От: Terracan

          Забравих да допълня, като се свали джантата и се изчистят, главината може да се намаже с масло

          Коментар


          • От: Terracan

            С главините ще се оптравим , 4х4 ме притеснява повече.
            Колега Darth от постовете ти разбрах, че имам същия като твоя модел (стара маска - нов мотор).
            Та на въпроса , индикацията свети (не мига грам) и ниските се активират (бавни), но не сработва предното.
            За жалост обаче, не чувам такова прещракване на соленоидите, за което споменаваш.
            Днес го пусках и изключвах с идеята да не би да му трябва повече време(път) за активация, но уви
            успехът беше нулев.
            Както върви ще ходи при чичко доктор, аз нямам условия за откриване на проблема (успях само да проверя бушоните).

            Коментар


            • От: Terracan

              Колега , пробвай това на спряла кола и отворен капак/около акумулатора са соленоидите - маркирани са с червена и жълта точка/ , нека някой , ако има да включва , а ти слушай. Клапана за предното представлява това Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_24554.jpg
Прегледи:1
Размер:136.3 КБ
ID:5647049 Като свалиш кората ще го видиш към дясното колело. Провери /по спомени / имаше още един клапан за въздух-около акумулатора - да не би да е запушен. Иначе за майстор си прав ,аз го правя обаче само , ако не мога да се справя сам. Успех!

              Коментар


              • От: Terracan

                И аз гледам да се справям сам, когато мога. Проблемът е , че нямам много инструмент, а още по-голям проблем е,
                че ми е първият джип и нямам опит.

                Благодаря ти за изчерпателния опис!
                Такава проверка няма проблем да изпълня и може би още утре ще я свърша.

                Коментар


                • От: Terracan

                  За описаните неща не ти трябва специален инструмент. Внимавай , ако сваляш клапана за предния мост/пропуснал съм го/ - там има една метална пластина , която държи щифта към редуктора -гледай да не я счупиш и запомни как е сложено всичко. Успех!

                  Коментар


                  • От: Terracan

                    За жалост нямам гараж и нямам намерение да свалям клапанчето.
                    Прослушах днес соленоидите - цъкат нещо (тихо е) , няма как да се
                    чуят от вътре.
                    Утре ще я закарам при човек, който се занимава да даде диагноза.

                    Иска да попитам всички участващи дали имат проблеми в зимно време (закъсване , пързаляне)?
                    Също така проверих на сайта на LOKKA и предлагат преден диференциал със заключване на
                    прилична цена.
                    Някой има ли наблюдения над такъв диференциал, позитиви, негативи, изобщо каквато и да е информация?

                    Коментар


                    • От: Terracan

                      При блокиран преден диференциал със сигурност се ограничава маневреността. Според мен,от такъв тип блокиране има нужда в доста редки ситуации и то при по-сериозни "офф..." изпитания. Не съм сигурен дали концепцията по която е конструиран Теракан-а (тегло,размери,окачване,тип на задвижване 4х4...) предполага използване при такъв вид изпитания.
                      И във "фабричен" вид на задвижване Теракан се справя прилично,когато не се прекалява с опитите да се използва като "офф роуд боец".

                      Коментар


                      • От: Terracan

                        Аз не смятам да го използвам за оффроад, но ме притеснява, че в най-елементарна локва (дълбока 15см.) на полето ще закъса и ало трактора.
                        За това ме интересуват хората с опит извън пътя дали биха препоръчали такъв диференциал.

                        Коментар


                        • От: Terracan

                          В "най елементарната локва" на полето ще закъсаш заради шосейните гуми, а не заради липсата на такъв диференциал.

                          Коментар


                          • От: Terracan

                            Няма спор , че гумите са му шосейни, но 99% от времето си е шосейна кола.
                            Ако може да препоръчате гуми добри за полето, но в същото време добри за
                            асвалт, ще се радвам да прочета!

                            Коментар


                            • От: Terracan

                              Клапанчето беше проблема. Майстора го смени и всичко е точно (засега).

                              Коментар


                              • От: Terracan

                                Колега, уви няма пълно щастие. Или гуми за кал или само по асфалта, то и с блокаж как ще излезеш, като гумите не са подходящи!
                                Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                                0882 52 00 52 - Жоро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X