Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda cr-v и газифицирането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Honda cr-v и газифицирането

    Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
    Извинявам се за може би острия тговор но по- лаишко обяснение не бях чувал.Няма,повтарям няма в света двигател с алуминиеви легла на клапаните(проблема с материала е друг и не е необесним), и ми писна да чета тези митове.Има с бронзови но това е друга тема(бегачките) .Двигателите на хондите не са извънземни и всичко по тях е рамките на нормалното(който го интересува имам разглобени 3 Б20 ,3 Б16, и един Д16) и всичко може да се види.Имам и Б20 В-тек за тези които не вярват.Не мога да си обясня как хора в уж технически форум издигат в култ елементарна операция като регулиране на клапани!
    Колега Стоев,отговора ти не е остър,но едно е доказано и неоспорим факт,че тези модели автомобили искат малко по честичък реглаж от други.Така,че приеми факта,че това е доказано и се коментира за да се подсещат хората и да не пренебрегват реглажа,като необходим и предписан от производителя за бензин и съответно който рискува и за газ и никой не го издига в култ,просто е необходимост.
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #92
      От: Honda cr-v i газифицирането

      Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
      Какво забелазях на мойта газифицирана кола.Ако си е на автоматичен режим инжекциона и като я запаля сутрин и се помотая в нея,и карам бавно заради дупките и има няма съм минал 1 км,температурата е някъде над долната бяла черта и включва на газ.Какво се получава,ако я запаля и тръгна веднага/като мотаене имам предвид,колан,дъвка да взема,да изчакам докато излезна от гаража колите по платното/Та сега отремонтираха улицата и ми направиха естакада за гаража,поля излизам,газ чакам на сфетофара,газ по околовръсното,температурата застава на средата,т.е. показва,че е загряла ГИ-то не включва и чак след малко включи.Т.е ако карам по бавно и на малка предавка включва за около 1км.,при тем.16 градуса на вън,а при бързо каране по късно и с по-високо показание на стрелката за температурата,при 16 гр. на вън.Баси!При вас така ли е? е те за това я изключвам вече за мойте 2740 метра до работата ми и карам на бензин!Не е проблем,ама ми е чудно,не мога да си го обясня.
      Извинявам се за късното включване по темата,но по-това време ,още нямах ГИ. При мен превключването става по същия начин описан от теб. Забелязвам и още една особеност: Ако вече е загряла колата и прехвърли на газ, ако я загася след като е работила по-малко време при загрял двигател при повторно запалване прехвърлянето на газ става по-бавно,нищо че температурата е на 90 градуса. При мен има настройка, ако двигателя е загрял, прехвърлянето на газ да става след 15 секунди. Много полезна екстра ,особено във по-топло време. Зимата също сработва ,ако съм я загасил топла и я запаля след по-кратък период. Иначе не знам на каква температура трябва да прехвърля на газ при запалване,при студен двигател.Когато питах газаджията при монтажа, отговора му беше че датчика във филтъра на газовата определя температурата при която това да стане. Газовата уредба е Ги Lovato. Изпарителя е вързан към парното.
      CR-V 2.0i RVSi 147PS

      Коментар


      • #93
        От: Honda cr-v и газифицирането

        Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
        Извинявам се за може би острия тговор!
        Здрасти Стефко и за Много Години!По форумите се спекулира единствено от комерсиална гледна точка относно как да се газифицира,какво да се сложи,как да се монтира и какви хиляди пари да наринеш за газ щото така или иначе мотора ще се скапе.За всеки потребител ти е ясно каква параноя е това.Всичко това ескалира след като Омбре пусна снимки на едни "вталени" клапани в червения форум и съответно всички ревнаха.Мисълта ми беше ,че се палиш излишно.Хората са свикнали да се занимават с измислени проблеми.Във всички форуми виждам как монтажниците на ГИ си измиват ръцете с фантомни проблеми по дадена марка,понеже не могат да направят една кадърна настройка.Както казваш няма кой-знае какво в един мотор на Хонда извънземно,но на фона на европейските двигатели си е една идея по-читав.Даже бих казал дуракоустойчив,но и той си има тънкости.Аз съм фен на регулирането на клапаните...малко останаха колите без хидравлики.Май само читавите

        П.П.Говоря ти на Ти ..запозна ни Матю във Варна,,,едва ли помниш аз съм Бранко от Русе,занимавах се с черната бегачка известно време.Нещо си замислил с тая B-20-ka?
        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
        Disco 1 бекъп
        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

        Коментар


        • #94
          От: Honda cr-v и газифицирането

          Привет на всички и Христос Воскресе! От скоро и аз карам едно ЦР-В 147 коня и вече е наред да сложа газова. Дилемата ми е дали да сложа обикновенна газова или ГИ. Не ми е проблем цената по скоро мисълта ми е следната: при ГИ настройките са по добри, харчи по малко и не "гърми" т.е. не връща газове към въздушния филтър, НО винаги палиш на бензин, чакаш да загрее, ако е топъл двигателя пак има извесно време докато привключи, тракат инжекторите и ВИНАГИ когато е необходима настройка бягаш при майстор (допълнителен разход). А аз както карам на тръгни спри и не повече от 2 -3 до 10 и рядко над 20 км., мисля че разхода ми на бензин никак не е за подценяване.
          При обикновената газова недостатъка е, че най-вероятно ще харчи с литър два повече и най неприятното е това гърмене, което при добра настройка ще е рядкост пък 147 имат доста голям как да го кажа точно резервоар за въздух преди инжекциона, който би поел по лесно газовете, НО макар че е хубаво да палиш на бензин особедно при студен двигател и естествено зимата, все пак лятото и на топъл двигател спокойно можеш да палиш на газ т.е. ти решаваш а не компютъра. Настройката не е голяма философия. Десет години досега карах кола на газ и след кратко обучение всичко по газовата съм си сменял и настройвал сам и не съм имал никакви проблеми.
          Та въпроса ми е: Предимства и недостатъци на двата вида газови уредби, освен тези които съм изброил и аз смятам за такива. Нека всеки да сподели своето впечатление и опит пък белким реша най-накрая какво да правя.
          [IMG]http://media.snimka.bg/8339/022934139-big.jpg?r=0[/IMG] Kакто искате да постъпват с вас човеците, тъй и вие постъпвайте с тях! (Библията)

          Коментар


          • #95
            От: Honda cr-v и газифицирането

            Колега аз съм с ГИ на 128 коня мотор (превключва на 30 градуса) и зимата я паля , и докато изстържа прозорците вече е обърнала на газ (3-4-5 мин. максимум). Сега когато е топло обръща доста бързо максимум 2 мин работа на място. До паленето на топъл двигател не виждам какъв е проблема тя почти веднага си обръща (настроена е при топъл двигател да изчаква 5 секунди и да обръща).

            Коментар


            • #96
              От: Honda cr-v и газифицирането

              Първоначално публикуван от Отчето Преглед на мнение
              Та въпроса ми е: Предимства и недостатъци на двата вида газови уредби, освен тези които съм изброил и аз смятам за такива. Нека всеки да сподели своето впечатление и опит пък белким реша най-накрая какво да правя.
              Колега,еденствения недостатък,както си се изразил на ГИ,е че найстина за настройка трябва да бягаш до компетентен майстор,всички други кахъри отпадат.ГИ-то ,аз поне знам за всяко си има и принудително палене на газ.Задържа се около 20-30 секунди бутончето и колата принудително си пали на газ,а са ми казвали,че може и така да си я настроиш да ти пали само на газ,пак с бутончето и пибипкане и задържане.Така,че нямаш грижи с ГИ.Обикновенната газова,гледал съм две монтирани в Италия и аз доколко мога да съм критерий бяха кадърно направени.Но,имаха една камара джаджи за лъжене на компа,някакво стопер моторче,още някаква джаджа релета някакви и въздушният им филтър беше пробит отгоре с кръгъл отвор с клапа колкото капачна от обикновен буркан.Това което мога да кажа като впечетление,че колите работеха перфектно,но факт е че имаха много повече нарязани кабели и джуджавки по тях отколкото сега на майта с инжекциона,за да работят перфектно.Разликата в цената е около 350лв.при ГИ за 1200 лв.ако искаш обикновенната да е читаво направена.Сам прецени и помисли струва ли си и хамалагията по монтиране на обикновенна газова.Колегата с едната кола беше от форума на Хонда-червения-ще го потърся из лични и ще ти дам профила му да се свържеш за контакт.Това е.
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #97
                От: Honda cr-v и газифицирането

                Този въпрос вече стана фундаментален. Не вярвам тук някой да препоръча обикновена АГУ, тъй като предимствата се изчерпват с простотата на системата. Дори и цената не е предимство тъй като разликата се избива от по-ниския разход на инжекциона. Все едно колата да ти е още в завода на Хонда и преди да я изкарат да те питат- "Карбуратор ли искаш да монтираме или пълен инжекцион?" и това в 2013г.
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • #98
                  От: Honda cr-v и газифицирането

                  Здравейте!
                  Аз съм начинаещ шофьор и от скоро имам Хонда CR-V 98 год.
                  Искам да и сложа ГИ. От прочетеното във форума разбрах, че най-важното е кой и как ще я монтира. Затова, моля ви препоръчайте ми добър майстор в София. Относно марката... не разбирам нищо , така че нямам особени претенции- ще съм много благодарна на всякакви съвети.
                  Мерси!

                  Коментар


                  • #99
                    От: Honda cr-v и газифицирането

                    Първоначално публикуван от Prolet Преглед на мнение
                    Здравейте!
                    Аз съм начинаещ шофьор и от скоро имам Хонда CR-V 98 год.
                    Искам да и сложа ГИ. От прочетеното във форума разбрах, че най-важното е кой и как ще я монтира. Затова, моля ви препоръчайте ми добър майстор в София. Относно марката... не разбирам нищо , така че нямам особени претенции- ще съм много благодарна на всякакви съвети.
                    Мерси!
                    Ходи в "Горна баня" в "Е..ро гас",няма да сгрешиш.Подробности на лични.2г.гаранция или 50 000 км което направиш по напред.
                    п.п.Виж в рекламата им имат такъв автомобил,което значи,че са правили на такъв автомобил и знаят как.Аз им се доверих.Важно бе за мене найстина да са слагали такова нещо и се оказа точно така.Подробности посочих ти къде.
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • От: Honda cr-v и газифицирането

                      Мерси Pavle!

                      Коментар


                      • От: Honda cr-v и газифицирането

                        И аз да споделя.ГИ СИМ газ вече 5000км разхода е :при 90км/ч около 9л на 100км,100км/ч -10л,110км/ч 11л на 100(само дълъг път).Средния разход без юркане е около 10,5л на 100км и известно количество бензин(прехвърля на 34гр.).В студеното прехвърляше след 1км ,а сега след 400-500м.Монтажа е добър,но след като няколко пъти им казах от къде да свържат подгрева на изпарителя пак го бяха свързали от термостата, колата взе да вдига температура и....Изказаха се че главата надувала....Свързаха го от тънката тръба за подгрева на "жирафа"(където предварително им казвах 2 пъти) и всичко си дойде на мястото ,ама не ми се ходеше пак да ходя да ги псувам ...След това се пукна и един маркуч от тяхната работа ...та ми поизправи косите докъто го усетя,ама след това всичко е 6(особенно разхода по джоба).Преди това на бензин средния разход ми беше около 9л смесено каране.850лв с бутилка на мястото на резервната гума.
                        CRV 1998г 128кс

                        Коментар


                        • От: Honda cr-v и газифицирането

                          Първоначално публикуван от Prolet Преглед на мнение
                          Мерси Pavle!
                          И да се похвалиш какво си направила-независимо от решението ти,за да знаят колегите.Тука правилата са такива питаш-споделяш и се отчиташ.Друг утре до тебе може да реши да се допита.Успех.
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • От: Honda cr-v и газифицирането

                            Задължително ще се отчета Днес се чух с тях и в понеделник отивам! Ще кажа после как е минало

                            Коментар


                            • От: Honda cr-v и газифицирането

                              Първоначално публикуван от Prolet Преглед на мнение
                              Задължително ще се отчета Днес се чух с тях и в понеделник отивам! Ще кажа после как е минало
                              Хайде,ще чакаме!Жоро е точен,ама ако нещо се услуша,прати му поздрави от подфорум "Хонда" и му кажи,че ако не си доволна ще го.Поздрави!
                              имах и Toyota Rav 4 2006g.
                              Mitsubishi Lancer 2008g.
                              Honda CR-V 1998г.
                              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                              Коментар


                              • От: Honda cr-v и газифицирането

                                И аз да се отчета сега. Днес взех колата от Горна Баня вече с ГИ За малкото километри които изминах днес всичко изглежда чудесно. Не се усещаше изобщо разлика с бензина. Дано всичко да е наред... Този уикенд ще ходя до В. Търново и тогава ще мога да кажа повече за това как върви на газ .
                                Pavle, мерси за съвета. Момчетата изглеждат точни, дано да са я настроили добре и да не се налага да ходя за поправки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X