Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda cr-v и газифицирането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Honda cr-v i газифицирането

    Колеги, те в едната посока харчат ама в другата надолу при правилно каране пестят. Ако ви кажа, че понякога общия разход за едно и също разстояние при качване и слизане от баир може да е по нисък от този на магистрала ще повярвате ли? Аз да, щото ми се е случвало при каране на принудителен празен ход при спускане икономията е огромна.
    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

    Коментар


    • #32
      От: Honda cr-v i газифицирането

      Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
      Рейване,защо така ти качва по баира,ако ти е на Св.Константин над Пещера вилата може,ама по другите завои за Батак не е толкова стръмно
      Точно там е!Минавам през Дебращица.И винаги пътувам натоварен до тавана,с 4 пасажери.
      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

      Коментар


      • #33
        От: Honda cr-v i газифицирането

        Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
        Точно там е!Минавам през Дебращица.И винаги пътувам натоварен до тавана,с 4 пасажери.
        Май,шъ са виждаме там да ги пробваме колко горят и
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #34
          От: Honda cr-v i газифицирането

          Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
          Май,шъ са виждаме там да ги пробваме колко горят и
          Имаш лично съобщение
          Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
          Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

          Коментар


          • #35
            От: Honda cr-v i газифицирането

            Какво забелазях на мойта газифицирана кола.Ако си е на автоматичен режим инжекциона и като я запаля сутрин и се помотая в нея,и карам бавно заради дупките и има няма съм минал 1 км,температурата е някъде над долната бяла черта и включва на газ.Какво се получава,ако я запаля и тръгна веднага/като мотаене имам предвид,колан,дъвка да взема,да изчакам докато излезна от гаража колите по платното/Та сега отремонтираха улицата и ми направиха естакада за гаража,поля излизам,газ чакам на сфетофара,газ по околовръсното,температурата застава на средата,т.е. показва,че е загряла ГИ-то не включва и чак след малко включи.Т.е ако карам по бавно и на малка предавка включва за около 1км.,при тем.16 градуса на вън,а при бързо каране по късно и с по-високо показание на стрелката за температурата,при 16 гр. на вън.Баси!При вас така ли е? е те за това я изключвам вече за мойте 2740 метра до работата ми и карам на бензин!Не е проблем,ама ми е чудно,не мога да си го обясня.
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #36
              От: Honda cr-v i газифицирането

              Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
              Какво забелазях на мойта газифицирана кола.Ако си е на автоматичен режим ...
              Газовите инжекциони могат да се настройват за прехвърляне на газ при определени : време ; температура и обороти . Съвета ми е да отидеш при някой газаджия , който съответно има софтуер за твоята газова уредба и той да ти я донастрои по твой вкус . Това се прави на компютър , не става по механичен път . Аз имах аналогичен проблем , който реших точно така

              Коментар


              • #37
                От: Honda cr-v i газифицирането

                Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
                Газовите инжекциони могат да се настройват за прехвърляне на газ при определени : време ; температура и обороти . Съвета ми е да отидеш при някой газаджия , който съответно има софтуер за твоята газова уредба и той да ти я донастрои по твой вкус . Това се прави на компютър , не става по механичен път . Аз имах аналогичен проблем , който реших точно така
                Абе,не ми пречи,просто ми е чудно,а ако е от настроиките,е това вече е обяснение.Данке Шоил!
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #38
                  От: Honda cr-v i газифицирането

                  Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                  Какво забелазях на мойта газифицирана кола.Ако си е на автоматичен режим инжекциона и като я запаля сутрин и се помотая в нея,и карам бавно заради дупките и има няма съм минал 1 км,температурата е някъде над долната бяла черта и включва на газ.Какво се получава,ако я запаля и тръгна веднага/като мотаене имам предвид,колан,дъвка да взема,да изчакам докато излезна от гаража колите по платното/Та сега отремонтираха улицата и ми направиха естакада за гаража,поля излизам,газ чакам на сфетофара,газ по околовръсното,температурата застава на средата,т.е. показва,че е загряла ГИ-то не включва и чак след малко включи.Т.е ако карам по бавно и на малка предавка включва за около 1км.,при тем.16 градуса на вън,а при бързо каране по късно и с по-високо показание на стрелката за температурата,при 16 гр. на вън.Баси!При вас така ли е? е те за това я изключвам вече за мойте 2740 метра до работата ми и карам на бензин!Не е проблем,ама ми е чудно,не мога да си го обясня.
                  Здрасти колега, при мен го няма този феномен. Общо взето на първите 600-800м. прехвърля при начална температура около 16-18 градуса. Според мен при една и съща температура и еднакъв брой извършени обороти на ДВГ-то би трябвало да прехвърли по едно и също време. Между другото ако все пак решиш да караш на газ и ти прехвърли до първия километър, годишно би трябвало да спестиш около 160 кинта само от ходене до работа, което си е общо взето данъка или по-голямата част от него. Тъй че смисъл има!
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Honda cr-v и газифицирането

                    При мен прехвърля на газ точно както го е описал Павле.Искам да добавя обаче, че макар и вече на газ, но веднага след прехвърлянето колата притриса около 1000-1500 оборота, когато подаваш лекичко газ, колкото да поддържаш оборотите.Ако настъпиш по-яко няма проблем.Това продължава около 1-1,5 мин след като прехвърли на газ.След това е добре, притрисането изчезва.Изпарителя ми е вързан на подгряването на колектора,както посъветва zero(да е жив и здрав)в една от другите теми и сигурно подгрява малко по-бавно.Засега това не ми е особен проблем и не мисля да я пипам защото:
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    А ако я пипна едва ли ще заработи кой знае колко по добре!
                    И като си говорим за настройки, искам да ви питам дали има някаква връзка между настройките на газовия инжекцион и конденза(парата), която излиза през ауспуха?И изобщо повечето пара показател ли е за нещо?Защото при мен е като парен локомотив!Топла, студена - излиза пара яко, даже понякога не виждам нищо, като карам назад.На предишната ми кола излизаше пара само на студен двигател.
                    Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                    Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                    Коментар


                    • #40
                      От: Honda cr-v i газифицирането

                      Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                      Здрасти колега, при мен го няма този феномен. Общо взето на първите 600-800м. прехвърля при начална температура около 16-18 градуса. Според мен при една и съща температура и еднакъв брой извършени обороти на ДВГ-то би трябвало да прехвърли по едно и също време. Между другото ако все пак решиш да караш на газ и ти прехвърли до първия километър, годишно би трябвало да спестиш около 160 кинта само от ходене до работа, което си е общо взето данъка или по-голямата част от него. Тъй че смисъл има!
                      Мъ така като гледам,май и за черпене ще спестя,минавам тогава на автоматичен режим и започвам
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #41
                        От: Honda cr-v и газифицирането

                        Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
                        но веднага след прехвърлянето колата притриса около 1000-1500 оборота, когато подаваш лекичко газ, колкото да поддържаш оборотите.Ако настъпиш по-яко няма проблем.Това продължава около 1-1,5 мин след като прехвърли на газ.След това е добре, притрисането изчезва.
                        При мене,го няма този проблем,даже не прави и проблем описан от Зеро/Слави/ на магистралата при ускоряване,при изпреварване и газта свърши/да забива/,само изписква и си върви без проблем.За последното изрично обърнах внимание на газаджийте при настройката и за сега бива!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #42
                          От: Honda cr-v и газифицирането

                          Трябва абсолютно мазно и безпроблемно да минава на газ. Ако не го прави, значи има някакви ядове.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Honda cr-v и газифицирането

                            Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                            При мене,го няма този проблем,даже не прави и проблем описан от Зеро/Слави/ на магистралата при ускоряване,при изпреварване и газта свърши/да забива/,само изписква и си върви без проблем.За последното изрично обърнах внимание на газаджийте при настройката и за сега бива!
                            Прочел си между редовете в такива условия нямам проблем с зачудване, зачудва се в градски условия при определени ситуаци и съвпадение на няколко фактора, един от тях да липсва няма проблем. Ако реша ще я накарам да го направи, но ако си карам без да и обръщам внимание няма да го направи.
                            За проблема на колегата, предполагам че първите няколко минути или ти даваи или ти е бедна сместа, от кога го прави тва, преди имаше ли го, от кога не е профилактирана реиката. Все въпроси на които трябва да отговориш за да опитаме да се насочим към нещо.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #44
                              От: Honda cr-v и газифицирането

                              Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
                              При мен прехвърля на газ точно както го е описал Павле.Искам да добавя обаче, че макар и вече на газ, но веднага след прехвърлянето колата притриса около 1000-1500 оборота, когато подаваш лекичко газ, колкото да поддържаш оборотите.Ако настъпиш по-яко няма проблем.Това продължава около 1-1,5 мин след като прехвърли на газ.След това е добре, притрисането изчезва.Изпарителя ми е вързан на подгряването на колектора,както посъветва zero(да е жив и здрав)в една от другите теми и сигурно подгрява малко по-бавно.Засега това не ми е особен проблем и не мисля да я пипам защото:
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              А ако я пипна едва ли ще заработи кой знае колко по добре!
                              И като си говорим за настройки, искам да ви питам дали има някаква връзка между настройките на газовия инжекцион и конденза(парата), която излиза през ауспуха?И изобщо повечето пара показател ли е за нещо?Защото при мен е като парен локомотив!Топла, студена - излиза пара яко, даже понякога не виждам нищо, като карам назад.На предишната ми кола излизаше пара само на студен двигател.
                              Не, греенето на изпарителя няма отношение с проблема ти, от колектора се сгрява по бавно но пък ГИ не обръщ на газ до де не се сгрее, тоест удължава се само малко времето на сгряване но не и температурата да се намаля така че не е от това. обаче може да е от друго на прекалено ниски градуси да е настроена да обръща на газ. Сега в тва време като я запалиш за колко време преминава на газ, или какво сочи стърелката на таблото в момента в които премине на газ, моята тъкмо се е вдигнала на първата черта. За парата, вземаш една бургия 3мм и в задния краи на гърнето в наи ниската му част дупваш една дупка да изтече "аквариума" въпреки че в това време не ми се вижда нормално да вдигаш толкова пара. Губиш ли охладителна течност ???
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #45
                                От: Honda cr-v i газифицирането

                                Първоначално публикуван от DarkWolf Преглед на мнение
                                Колега, можеше да потърсиш, още на 2ра и 3-та страница има теми по въпроса.
                                Не, двигателя (бил той 128 или 147кс) поема газчица без никакви проблеми.
                                Някои казват, че е препоръчително да се сложи допълнително омасляване на почти всички японки. Всеки си прави избора сам.
                                Моята количка е на 20 000 км, всичките на газ. Предишната съм я карал 50 000, пак всичките на газ (докато не ми я тотализираха) и не съм имал никакви проблеми в следствие на газта.
                                Но много зависи каква газ ще сложиш и майстора колко ще си остави ръцете.
                                Аз съм с Фобос инжекцион и съм много доволен.
                                За бутилката - моята е 30 литра, като реално поема към 24. Някой тук във форума беше пуснал линк към някаква малко по-голяма която поемаше 30ина литра, можеш да потърсиш.
                                Следващия ти въпрос ще е за разхода вероятно - при всеки е различно. Зависи от газта, от това колко са си играли да я настройват, колко ти тежи крака... При мен разходът е 12-14 градско (Софийско). От както се затопли не съм го вдигал над 12,8.
                                А за масичката - тя не пречи. Маха се пластмасовия леген под нея и се реже стойката за крика. (В тая връзка, на някой ако му трябва леген, имам излишен )
                                Зрдавей колега и на мен вчера ми препоръчаха Фобус и сервиза в Горна баня София.Ти би ли споделил къде слага уредбата и колко парички излезна цялата процедура?Има ли вероятност да се постави 30 литра бутилка?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X