Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda cr-v и газифицирането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Honda cr-v и газифицирането

    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
    Че Хондата загрява по-бързо от Витарата,това е така..,но искам да ти кажа..,че Витарата миналата зима достигаше разход до 15/100 газ....плюс 4л. бензин (говорим за градско на къси разстояния).. Та..., обърнато в пари излизаше около 30лв. на 100км...,което не е никак малко...!
    Има едно бутонче на ГИ-то,"цък" и караш само на бензин,предполагаем разход на градско за Витарката около 11,5л.по 2,55лв средно равно на 29,325 лв.все пак е икономия??????!!!!!!еми нещо не се включват емониките!
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #77
      От: Honda cr-v и газифицирането

      И..,това съм го правил..,но после като отида на бензиностанцията и за много пари ми сипят МАЛКО бензин ...,пак си минавам на газ..! П.П. Павка..,с горния пример просто исках да напомня на колегата MIMO74..,че разхода на бензин при Газовия Инжекцион не е за пренебрегване..,Хондата наистина загрява по-бързо(понеже не е с вискомуфа като Витарата),но пак харчи определено количество бензин..,докато прехвърли на газ.. И.. те така...
      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

      Коментар


      • #78
        От: Honda cr-v и газифицирането

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02557.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:5427912Един въпрос.От маркучлето в центъра на снимката ли трябва да се свърже антифриза за изпарителя?
        CRV 1998г 128кс

        Коментар


        • #79
          От: Honda cr-v и газифицирането

          Колега моя изпарител го хванаха за парното и сега на 2-3 мин работа на място обръща (настроена е на 40 градуса).

          Коментар


          • #80
            От: Honda cr-v и газифицирането

            Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнение
            [ATTACH=CONFIG]516553[/ATTACH]Един въпрос.От маркучлето в центъра на снимката ли трябва да се свърже антифриза за изпарителя?
            Да от него, ще ти обръща една идея по бавно, сапо по спомен при мен преди да го закача за тука преминаваше на газ една идея под първата черта за темп, сега преминава на газ една идея над нея, но разстоянието като време и работа на мотора не е повече от минута или 500 метра. Просто дебита тука е по малък маркучетата са по тънки и по бързо се самоохлаждат. Замервал съм температурата на изпарителя прои скорост 90 км в час е към 58 градуса, при 120 е към 52 градуса, тва съвсем не професионално с датчик за температура залепен с тиксо з акорпуса на изпарителя. Но като следя датчика кво показва и като знам че е настроена да минава на 40 градуса то датчика ме лъже с 5 градуса показва 35, което ще рече че замерините и цитирани от мен по горе температури са с 5 градуса реално по високи. Мисля че са достатъчни един изпарител да работи нормално, а и едва ли може да се подгрее кои знае колко повече при положение че термостата отваря на 72 или 78 градуса беше. Ако не искаш да си режеш маркуча на парното и да му намаляш силата щото то и без тва не е от наи ефективните си вържи водата за тва маркучле. Не знам конструкцията и подгрева на всички изпарители но специално за моя БРЦ няма проблем да се топли там.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #81
              От: Honda cr-v и газифицирането

              На първо четене: София - Пловдив 145км 14л газ, скорост 110-150. След зареждане в Пд - каране на 320км извън градско със скорост 100-120 - все още има газ в бутилката при положение че събира 32-33л. Все още не съм направил снимки на монтажа - но големия чук и флекса са играли здраво в багажника за да съберат 40л бутилка.

              Коментар


              • #82
                От: Honda cr-v и газифицирането

                пфффф 40 литра като знам къв зор е да влезе 35 кво остава за 40, ама ти завиждам де, мен питаш ли ме с 27 литра дето събира 23 как карам за морето Пловдив- Карнобат стигам на магия ако не си позволявам повече от 110 по магистралата Инак с тея скорости дето я караш добре ти гори.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #83
                  От: Honda cr-v и газифицирането

                  Вчера смених термостат и антифриза и разбрах какво имат впредвид колегите относно бързото загряване на Хондите. И тази сутрин прехвърли на газ някъде на третия километър(преди това в значително по-топли сутрини за 6 км въобще не прехвърляше).
                  Благодаря на колегите.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Honda cr-v и газифицирането

                    Да пиша за да се знае-Така-а-а!Верен е проблема с изпускателните клапани на CR-V при газифицирането й.Мойта беше минала реглаж преди газифицирането й.Карам я на газ изключително извънградско-магистрала "Тракия" до гр.Хисара и обратно,до морето.Карах я по тези пътища в най -големите жеги,лятото.Казваха,че за изпускателните клапани именно е мор дългото каране на високи обороти-т.е. излиза,че аз най вредно съм я карал на газ.Сега:Не се плашете момци,аз в това и състояние-каране на газ в най-голямата жега съм и минал около 6500км.за тези километри изпускателните клапани бяха се натегнали,но-о-о!!! само на половина от нормалното изискуемо разстояние.Е регулираха ги за да са стандарт.А!Защо се наложи реглажа ли!нямаше да я отваряме ако при предишния раглаж "майстора"въпреки,че го хвалят много и изрично го бях помолил да ми смени гарнитурата на капака на клапаните,той ми взе пари за нова,а ми беше оставил старата-тя беше само на 3000 км от слагането й и понеже се отваря исках нова,но-о-о.Та тя протече и реших да я заменя и така и така я отворихме помолих да проверят и клапаните.Та моя извод е следния-карайте ги на дълъг път колкото си искате на газ,но задължителен реглаж на изпускателните на 12 000-15 000 км.Т.е. от смяна до смяна на маслото.Това е костатация от мене,за 128 кончета и е на база проверено.Естествено,че с този си извод и показатели не ангажирам никого-само споделям.Сега отивам да пиша в темата "какво направих днес....."
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • #85
                      От: Honda cr-v и газифицирането

                      Е, ти на магистрала с ква скорост караш бре? Също така не може да си сигурен за това натегнала ли е или не, ти провери ли с луфтомер при първия реглаж наистина ли са толкова колкото каза мастора, а при проверката сега кои и как ги провери с къв луфтомер, допускаш ли разлика в дебелените на луфтомерите, разлика в температурите на двигателя при проверка. Доста е субекивно да кажеш че за 6500 км ги е натегнала. Твоята с обикновена газава ли беше ? цвят на свещите ? След още няколко замервания ако продължат така да се движат нещата вече със сигурност ще знаеш натегнати ли са. Аз по магистрала карам 110-120 щото на горе ми е шумно вече, това прави около 3000-3500 оборота на мотора. По винтчетата за реглажа ще разбереш на къв хал вървят нещата, вземат ли да стърчат много над гаиките работата е на зле Но имам спомен че си с обикновена газова.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #86
                        От: Honda cr-v и газифицирането

                        Това лято,на морето разговарях с една Мома с СРВ, обаче 2-ра ген.,десен волан с газова!
                        Та в разговора за колите ,стигнахме и до газта и регулирането на клапаните!
                        Попитах я, от колко време я кара на газ и дали регулира клапаните на 20х.км.?
                        Отговорът беше: 5-та година я карам на газ,изминала съм 85х.км. и предния капак се вдига само за смяна на масло, сипвам само газ и карам,никога по двигателя нищо не е пипано!!!
                        Вярно ли е ,или не ,но това и бяха думите! Та както казва Павле -"не се плашете момци"!

                        п.п. Павле,здрасти бе човек-къде се губиш?
                        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                        Коментар


                        • #87
                          От: Honda cr-v и газифицирането

                          Не мога да ви разбера какво толкова ги мислите тези клапани. Че се самонатягат-така си е.В инструкциите хората са си го написали - на всеки 40 000 км - регулиране. Газта е с друг октан, за това на 20 000, а за по-сигурно както каза Pavle - със смяната на маслото или на всеки 10-15 000 км. Възможно е след доста километри клапаните да са потънали повечко в главата или както каза zero "По винтчетата за реглажа ще разбереш на къв хал вървят нещата". Така е защото леглата на клапаните са алуминиеви, но и за тази болка има лек - набиват се чогунени легла и проблема се решава. Относно тази мома с ЦР-Вто не вярвам, че не са и пипали клапаните - по-вероятно е тя да не знае за това , а и не съм сигурен дали главата на двигателя на 2-ра генерация е с алуминиеви легла на клапаните както е при 1-ва генерация, а и дали изобщо е с механични или хидравлични клапани.
                          Последно редактирано от ebattipi4a; 05-12-12, 14:32.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Honda cr-v и газифицирането

                            До Зеро и по ред на останалите отговорили след мен.Зеро аз само съм гледач и възприемач-другите работят.Не вярвам да има кой знае колко разлика в луфтомерите на двамата майстори.Показва ми се пластината,пъха се казва се колко е и аз гледам.Относно температурата-и при двамата колата се кара сутрин в 08,30 часа и работа по нея се започва в 14,30-и двата пъти реглажа беше през зимата за да изстива по добре и да е по достоверен-сега декември,първия реглаж февруари.За толкова време все е изстинала както трябва.По магистралата карам само на 4000 оборота,по километраж изглежда че е 136 км/ч,но по джипиеса показва 130км/ч.и съм почти постоянно в крайна лява лента писъл съм за това.Там и по не друса,особенно за Пловдив като идвам.До Емича-зная,че тези мотори на втората генерация са Втек и може да са с хидравлични повдигачи,но може найстина дамата да не е знаела за реглажа,както казва колегата.Сега общо по темата-Факт,е че в сервиза който и Емича ползва на Горубляне две първа генерация на газ,без реглаж на клапани бяха изкарали единия 74 000,и сменя глава/втулки на леглата с керамични клапани/втория с флаш люб 54 000 и още не е правил реглаж/убеден е че това чудо го пази и не ще/.Аз съм убеден,че мога да я карам малко по леко и ако съм решил да я троша ще изкара без реглаж поне 50 000 от там колкото и даде господ,но за сега нямам такива намерения.Колегата Ебатипича е много прав,какво да ги мислим-карай,спазвай реглажа за газ и за бензин и автомобила ще те слуша,ако не ремонтирай.Всеки сам избира.
                            имах и Toyota Rav 4 2006g.
                            Mitsubishi Lancer 2008g.
                            Honda CR-V 1998г.
                            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                            Коментар


                            • #89
                              От: Honda cr-v и газифицирането

                              Не става въпрос дали да робуваме на клапаните или не , по скоро става дума за това митове и легенди ли са приказките че били слаби главите на Хонда. Аз лично съм на мнение че една добре подържана кола по предписание на производителя не я е** много на кво гориво я караш сега дали ще изкара 1 000 000 или 700 000 все тая То ако не ти се скапе главата от газта, ще ти се скапят цилиндрите от бензина, не знам кое е по малкото зло
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #90
                                От: Honda cr-v и газифицирането

                                Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
                                Не мога да ви разбера какво толкова ги мислите тези клапани. Че се самонатягат-така си е.В инструкциите хората са си го написали - на всеки 40 000 км - регулиране. Газта е с друг октан, за това на 20 000, а за по-сигурно както каза Pavle - със смяната на маслото или на всеки 10-15 000 км. Възможно е след доста километри клапаните да са потънали повечко в главата или както каза zero "По винтчетата за реглажа ще разбереш на къв хал вървят нещата". Така е защото леглата на клапаните са алуминиеви, но и за тази болка има лек - набиват се чогунени легла и проблема се решава. Относно тази мома с ЦР-Вто не вярвам, че не са и пипали клапаните - по-вероятно е тя да не знае за това , а и не съм сигурен дали главата на двигателя на 2-ра генерация е с алуминиеви легла на клапаните както е при 1-ва генерация, а и дали изобщо е с механични или хидравлични клапани.
                                Извинявам се за може би острия тговор но по- лаишко обяснение не бях чувал.Няма,повтарям няма в света двигател с алуминиеви легла на клапаните(проблема с материала е друг и не е необесним), и ми писна да чета тези митове.Има с бронзови но това е друга тема(бегачките) .Двигателите на хондите не са извънземни и всичко по тях е рамките на нормалното(който го интересува имам разглобени 3 Б20 ,3 Б16, и един Д16) и всичко може да се види.Имам и Б20 В-тек за тези които не вярват.Не мога да си обясня как хора в уж технически форум издигат в култ елементарна операция като регулиране на клапани!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X