От: Гарнитурата  на главата май се сдуха
	
		
			
			
				
	
 Спарки,това с водата го мислих ама като се затопли времето...иначе антифриза е само розов и всичко е идеално чисто(скоро го гледах мотора отвътре).За проектния ресурс-точно това говоря...124-ката ми защо пали с поглед?Защо не гори масло?Произведена е 1988 год,дизел е,...просто не знам дали има двигател.Има елперка,която съм я чувал да включва 1-2 пъти за 3 години при 40 гр. лятото в голям град на светофар .Значи пак опира работата до конструкции и смятане.Според мен е недомислица и недоизчисления-не случайно като кусур за Фероза се посочва склонност към прегряване ,респ. гарнитура и ангренажно ремъче...друга недомислица сигурно,която не ме е налягала.П.С.Нивовия двигател ,според мен ,е много по-малко проблемен или не толкова необяснимо неремонтируем,да не говорим и скъп за поддръжка.Как може термостат 41лева,гумички 2-3 лева едната...кви са тия цени и то за тая барака.
							
						
					
					Първоначално публикуван от sparkybg
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		

 Щом те кефи тая философия, значи G класата е твойта джипка. Хем май я има и с любимия ти двигател. Вярно че се кара максимум с 80км/ч, ама пък и след 20 години пак ще си се кара така.
 Щом те кефи тая философия, значи G класата е твойта джипка. Хем май я има и с любимия ти двигател. Вярно че се кара максимум с 80км/ч, ама пък и след 20 години пак ще си се кара така. 





Коментар