Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да не отварям ноа тема.
    Две Ферози правихме, моята и на един приятел.А чукна на дръво, с моита нямам ядове.
    Другата от един път почна да не пали. Всмисъл, на бензин пали след 6-7 мъчения, като е студена. Загрее ли, пали от ряз. На гас е обратно, пали от ряз на студен двигател, на топъл неще. Сменен бензинов филтър, мерене на налягане на бензина към 2,4 и държи, не пада. Клапана за налягането е свалян и тестван. Датчика / сензора/ е сменен. Като се стисне маркуча на обратното гориво, пали от ряз. Дюзите са свалени и почистени.
    Някъкви идеи, че нищо не намирам за инжекциона в документацията.

    Коментар


    • kalin09
      kalin09 коментира
      Редактиране на коментар
      2,4 e малко.

  • Здравейте!
    Моля за информация, за какво служи устройството монтирано в кухината под заден ляв прозорец на фероза?
    Благодаря!

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Не си спомням да имаше нещо там. Да не говориш за отдясно?

  • Ако е отдясно е клапана за резервоара . Отляво нема нищо-поне на моята..

    Коментар


    • Section FU - Fuel System FU 4.pdf виж това , ако ти помага.

      Коментар


      • Не, от ляво, ламаринена кутийка с куплонг и сноп кабели, фабрично изпълнение. Вижда се, като се свали задния ляв стоп и се светне с фенерче. Имам три ферози и при трите присъства.
        Благодаря за вниманието!

        Коментар


        • Здравейте!
          Търся майстор заварчик за изкърпване на шаси на Фероза около Априлци или Троян.

          Коментар


          • Някои може ли да каже къде е разликата между двата вида Ферози, тази с правоъгълните фарове и тази с другите фарове. Само маската или и подкалниците и калниците. Купето предполагам е едно.

            Коментар


            • Ферози има само с правоъгълни фарове. Другото е Bertone Freeclimber. Калниците очеизвадно са различни, следата е по-широка, двигателят е BMW.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар




              • Питам за тези двете. Къде им е разликата в предницата на купето и дали са взаимо заменяеми.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нямат разлика. Всичко е взаимозаменяемо. Горната е лек фейслифт от 96-97-ма мисля. Козметични са разликите.

                • danaec
                  danaec коментира
                  Редактиране на коментар
                  Моята е като горната и е 94, но купето от долу е зле. Мисля да го сменявам, сигурно ще е приключение. Първо да видим дали може да се пнамери нещо по читаво на нормална цена или ще се кърпи старото. Апкант, гелотина, телоподаващо и други машини има. Като се сетя каква мъка е , направо не ми се занимава със старото.

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  То да намериш неизгнила Короза си е истинското приключение. Не се научиха тия японци и до ден днешен да правят негниещи коли.
                  По-скоро бих се пробвал да заваря неизгнило цяло дъно с бомбета и прагове. Моята беше на същия хал.



              • Абе, като свалите хартопа, после как ги карата тия Ферози.Нещо не мога да схвана

                Коментар


                • itana
                  itana коментира
                  Редактиране на коментар
                  слагаш една възглавница на тая и си готов , меракът е по лошо от сърбежа.

              • Каквото можах, направих.





                Коментар


                • Огън е! И цвета хубав!
                  Браво за усилията!

                  Коментар


                  • Добра вечер на всички. Един проблем ми се яви. По принцип, паленето е на бензин, при определени обороти, мзинава на газ, автоматично. Има реле на захранването на дюзите, помпата си работи постоянно. Вчера си паля нормално, карам си.Върви и на газ и на бензин, без проблеми. Спирам и след 1 час, не пали. Не пали нормално, на газ си пали.По точно на бензин не работи. Имаше вариант бензина да ми е свършил, що грешно направих бензиномера. Сипах бензин, но неще. Проверих релето дето прекъсва захранването на дюзите - работи си нормално. Все едно дюзите не работят. Помпата я чувам как тръгва и после спира. Ще проверя и бушона утре, че стана тъмно и студено. Някой ако се сеща за нещо да каже. Иначе трябва да откривам топлата вода.
                    Тия дюзи компа ли ги управлява и как мога да разбера дали им идва сигнал.

                    Коментар


                    • viperr
                      viperr коментира
                      Редактиране на коментар
                      Дюзите се управляват по - , захранването е постоянно с 12 волта.

                    • danaec
                      danaec коментира
                      Редактиране на коментар
                      Значи слагам една диодна лампа и мига ли като въртиш, значи работи.Има ли го плюса и не мига - лошо.

                  • Здравей, пролетта имах сходен проблем и се оказаха два инжектора аут.Намериха се "нови" и със здравите минаха през почистване , смяна на горивен филтър и не си познах колата след това- вървеше и върви като звер.Да е жив и здрав майстора направил некакви центровки- той си знае какви/ спомена че предишните центровкит са били некакви колкото да върви/.Но да ти кажа е важно и кой пипа и как пипа по колата.Успех ако това ти помогне

                    Коментар


                    • По Ферозката си пипам само аз, колко си мога - толко . Та какво констатирах. По-премерих тоците и после отидох та сипах бензин. Трябваше да обезвъздушавам системата, що помпата е останала на сухо и не може да дръпне или не може да надвие на клапана. Та отвих маркучето на филтъра докато качи бензин до там. После нямаше проблеми. Пали и върви.
                      Понеже като правих резервоар от газова бутилка, сложих всмукателната тръба в единя краи. Каераш ли в престраница и не е много бензина, помпата ще дръпне въздух.
                      Сложих си и нивомера, имаше преправяне, да влезе на мястото на сондата.Обаче съм се заблудил че единя извод е на маса.Та така не показва. Сага ще направя ревизия в купето, ще го сваля и преработя. По точно ще потърся друг нивомер, ще го преработя , та смяната да е по бърза.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X