Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Карам си вчера по един каменист път и хоп спуках гума. Предна десна, но кога немаш крик и ключ е почти без значение коя е. Помощ от приятел, 9 и 30 е часъ и съм у връх гората. Както и да е, сменихме гумата и се прибрах. Гледам на телефана, джипиеса на кучето е в обхват. Пала и тръгвам пак. Както си карам, все едно някои ми дръпна ръчната, един зъб на доло и пак гас. Почна да мирише яко, определих го като масло. Спрях, отворих капака и нищо не установих. Радиатора си е добре, няма течове на масло. Запалих и тръгнах, бе има му нещо но си върви горе долу нормално. Само където като му върна гаста и изключа от скорост -угасва. Намерих си кучето и вече ми не пукаше, само да ме закара до нас. Прибрах се и като завивам страшно свирене, обаче паркирам пред нас. Тая сутрин го разгледах и снимах.



    Как е устискал тоя ремък не знам. Лагера на паразитната ролка е блокирал и не се въртеше. Ремъка беше замазал всички писти на ролките и едвам ги изчистих. Беха станали като тампони.Тоя лагер го смених миналата година по това време и едва ли е изкарал 2000 километра.Тия фак, маи са фак оф.

    Коментар


    • #77
      Там лагерът трябва да е с увеличена хлабина, примерно С3
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • venkabg
        venkabg коментира
        Редактиране на коментар
        Това на обтяжните/паразитните ролки попринцип?
        Защото съм слагал обикновени, даже и без гумена капсуловка(Rs), а само с двустранна метална. И са карали, даже докато колите са били при мен, е нямало проблем.

    • #78
      Нищо чудно и да си попаднал и на менте. Истински FAG не би-трябвало да направи такова нещо заради дефект.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #79
        Дайте акъл, с какво лепило да залепя планките към радиатора? При последната профилактика ги лепих с някакво уж за висока температура, но със странен състав. В крайна сметка, пак са отлепени.
        От към горния маркуч, ми го бута навънка, а откъм долния го "вика" към двигателя. Вероятно самите маркучи създават някакво напрежение, защото тампоните и трите ги сменях наскоро, а не съм раздавал яка газ много отдавна, та да ги скъсам.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #80
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Дайте акъл, с какво лепило да залепя планките към радиатора? При последната профилактика ги лепих с някакво уж за висока температура, но със странен състав. В крайна сметка, пак са отлепени.
          От към горния маркуч, ми го бута навънка, а откъм долния го "вика" към двигателя. Вероятно самите маркучи създават някакво напрежение, защото тампоните и трите ги сменях наскоро, а не съм раздавал яка газ много отдавна, та да ги скъсам.
          Полиуретан за автостъкла. Моите са лепени с такова и няма мърдане. Хубаво почистваш (шкурка до метал, после парцал с обезмаслител), после праймер (съхне бързо) и после полиуретан. След 48ч (при сегашните температури) ще е изсъхнал. Но по-добре да съхне на топло. После се свалят само с теслата.

          Праймерът е задължителен, ако искаш наистина добър резултат.

          Нещо друго - про сегашните температури е добре да нагрееш картушът с полиуретан преди употреба. И ще ти трябва ДОСТА здрав пистолет за силикон. Просто е гъст и трудно излиза от картуша.

          ПП: и лепилото на дебел слой. Поне милиметър.

          С такова + още една стъпка лепя и полипропилен и полиетилен със същия резултат - отлепва се с теслата.
          Последно редактирано от sparkybg; 16-10-21, 18:52.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Не ми е спешно,но ще трябва да го оправя, че зимата на снега може да ми се наложи да пораздам газ.Сега съм с АТ-та. Не е като Медведите. Ако видя зор, пак ще ги сложа де.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Когато искаш. Само си купи и праймер. Където продват полиуретан, там и праймер. От фирма за автостъкла примерно.

        • #81
          Става и без праймер - пробвано многократно и по-скоро ще го строшиш, отколкото да го отлепиш. Праймерът е за към стъкло,, въпреки че и там държи, стига да е обезмаслено.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Говоря за черен праймер. Аз го мажа и върху активатора. Няма мърдане.

          • Двигателист
            Двигателист коментира
            Редактиране на коментар
            С активатор се маже стъклото. Праймер (черен, както му казваш) се нанася на рамката и то само, ако ножа я е наранил и се вижда метал. Иначе няма нужда. Но не сложиш ли активатор, очаквай разлепено стъкло след време. Говоря от опит, със стъкла на камиони, които са тежки.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            В инструкцията пише кое-що, и има нюанси между производителите, има и комбинирани продукти и т.н. Само на единия производител тия праймери и активатори са 10ина вида. Например активатора, който аз ползвам, е и чистител, и след него може да се приложи черния с по-добра адхезия. Това е писал производителя, и аз го спазвам. Активатор/чистител + черен праймер хващат към стъкло сравнимо с фабричното черно покритие, според скромния ми опит.

            Конкретно по темата, чистене до метал и черен праймер ми държат планките вече 3 години. Явно и на температура е достатъчно държеливо.

            А пак от опита ми още откак правих лупите на старото ми терано и потвърдено многократно, със и без праймер определено има разлика. Колко голяма - зависи от субстрата, но винаги има. Епоксид + праймер + лепило кърти основата например. Без праймер, макар и много трудно, е възможно да се отлепи.

        • #82
          Не ми се разправяше да го свалям,че антифриза и той е от пролетта и е бистър, ама ще се наложи. Напролет промивах всичко с маркуча.
          Ще видя откъде да купя такъв силикон.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #83


            Това са буталата на шлаифания блок с 1,4мм. След 300км пробег и както си карал с 80км и ферозката забила нос. Ремъка и белезите си бяха на мястото.Стягахме с динамометричен ключ.Каза че болтовете се отвили много лесно, но гарнитурата била залепила и се разкъсала при свалянето. Тая бялата гняс как е влязла при болтовете ми е интересно. Клапаните не бяха регулирани, в смисъл от камарата се взема един и се напасва по шлаифаното легло без да се съблюдава предишното му местоположение. Сега като се замисля, дали не е по добре ако луфта на клапаните при такъв шлаиф на блока да е по голям.Дали дебелата гарнитура е улегнала или още в началото е ударила клапаните. Уж мерихме и буталото не стигаше до главата при нормална гарнитура. При работа незнам как е .
            Разглоби се що като запуших с палиц отвора на свещите на единя цилиндър нямаше никои.Лошото е че се отива към друг блок.

            Коментар


            • #84
              Както е споменавано и в други теми , има нещо около тези двигатели , ама какво....

              Разбъзика ли се нещо от както е излязло от завода и почват ядовете...
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #85


                Те я причината. Не мога да повярвам,но е истина. Лошото е че са много клапаните.

                Коментар


                • #86


                  Случаино се загледах в гарнитурата на главата и гледам че един ред от отворите го няма на гарнитурата. Само че не помня кой. Нормално ли е и на оригиналната гарнитура дали е така.

                  Коментар


                  • #87
                    Ако не забравя, утре ще ти я снимам.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #88
                      Това ми излиза в нета. Не е реклама, само за илюстрация.

                      https://www.ebay.com/itm/253293428897

                      Напиши feroza head gasket в търсачката и разгледай...

                      Коментар


                      • #89
                        Съжалявам, това отдолу не успях да го изтрия, нека модератор го оправи, моля.

                        Коментар


                        • #90
                          Здравейте,
                          имам въпрос относно замяната на автоматичните хъбове с ръчни. Имах проблеми с оригианлните автоматични хъбове - пружините им се бяха деформиирали и дори на единия хъб се счупиха. Замених го пак с оригинален автоматичен втора ръка уж здрав, но скоро след смяната новият също дефектира. Тогава реших да намеря оригинални ръчни Aisin, за които съм чувал, че са по-добри и безпроблемни. Намерих един комплект 2-ра ръка, но след като се опитахме да ги сменим се оказа, че имат разлики - липсват им допълнителните дупки за щифтовете на главините. Обадих се на продавача да го питам и той ми каза, че неговата нямала щифтове, а само дупки на техните места, Опитахме с майстора ми да извадим щифтовете, но без успех... накрая той предложи да ги отреже с флекса, но реших засега да не правим подобни вандализми.
                          Моля за съвет, има ли начин да се извадят тези щифтове примерно чрез нагряване, или трябва да мисля за допълнително разпробиване на дупки в новите хъбове. Освен това имат ли други разлики, примерно майсторът спомена, че гайката за затягане в средата му се струва различен размер и може да не пасне на новия хъб. Трябва ли да искам още нещо от продавача, за да паснат при мен?
                          Изобщо, дали има някой колега в София, който се занимава с ремонти на Фероза и е в час с тези неща, за да отида при него за помощ? За протокола, Ферозата ми е в изпълнение Бертоне с БМВ мотор, ако има някаква разлика при хъбовете.
                          Благодаря!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X