Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    То и аз така процедирам, но е неудпбно с едната ръка да напъваш, с другата да стягаш. Малко е недомислено. Мислех, дали нещо не липсва по моята, но явно не.
    С удължението на гедорето ми отплесва, но съм си намерил едно много удобно късо козьо краче...
    А представи си за да подмениш ремъка на алтернатора да трябва да свалиш предна брона, маска, фарове, климатичен радиатор, воден радиатор, кулер, виско, да източиш антифриза и тогава да стигнеш до ремъка или обтяжката - да живеят всички немски инжЕнере .

    Така де както каза спарки - не мрънкай и не го мисли толкоз

    Коментар


    • #32
      О, не мрънкам. Просто ми беше интересно, дали нещо не липсва на моята.
      По втора точка, ще се отплесна от темата, ама не беха лЕ гИрманските инженери най-великите? Щото на френските коли всичко било сбъркано и билЕ накадърници...
      То и на Кията трябва да сваля щита отдолу, за да стигна до обтегача на втория ремък.
      Гледам ги всеки ден "германците" как минават на заспалите полицаЙ. Докато аз прелитам с франсето без да пипам спирачка. Ама, те по-здрави, та....затова.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #33
        Някои са по-здрави, други по-не-здрави, ама кой как минава през полицай зависи повече от това на кой колко му пука.

        Но е забавно де. Някои и друг наглец, залепен зад задната ми броня, редовно става жертва на повдигнатата пешеходна пътека в Княжево, щото аз спирачки там не ползвам, а пък той твърдо е решил че не може да ме подмине в дясната лента, щото е неравна.

        Има и други крайности де - американските инженерЕ. Там под капака обикновено има място за още един мотор, или няколко малолитражни.

        Щита на мен не ми пречи - ремъка е един единствен и се сменя на 4-5 години веднъж. Работа за точно 15 минути, въпреки свалянето на щита. А бях на седмото небе като успях да измъкна и климатичния компресор изотдолу, без да махам нищо повече от ремък и една ламарина под масления филтър.
        Последно редактирано от sparkybg; 14-07-20, 09:53.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
          Ферозата има доста гресьорки по предницата.
          Даже друг автомобил с толкова много възли с гресьорки не бях виждал. Но зависи и с какви части са сменяни през годините . Някои от новите чаркалъци нямат гресьорки.
          14/ЧЕТИРИНАДЕСЕТ/ БРОЯ.И грес поне два пъти годишно
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Да. Долните ми шарнири са сменяни и са без гресьорки.

        • #35
          Привет, колеги!
          Вчера смених кабели и сега корозко си върви като самолет и си харчи като такъв.
          Споделете обаче, как да сваля оборотите на празен ход? Студена отива на 1500, топла под 1000-1050 не пада. Врътката на дросела е навита докрай, Всички маркучета са сменяни наскоро и са си по местата. Ако пипна делкото, си развалям вървежа, а разхода не съм пробвал. Делкото винаги ми е било докрай надясно, за да върви. И сега е така. Стробоскоп ли да търся, кво да правя, не знам.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Няма газ, Коле.
            Преди бях сложил рестриктор на маркучето от капака на клапаните до дросела. Само така успях да ги намаля. Явно смуче доста от там. Режа маркучето по средата и слагам тръбичка по- малка от диаметъра.
            Явно пак така ще направя.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Ами значи долу-горе имаш решение.
            Този маркуч го пускаш като на жигули-да духа някъде си там, и запушваш напълно отвора към дросела.
            После каквото си засмуче през филтъра-това ще се ползва, респ. и компютъра ще знае с колко въздух разполага, колко бензин да пусне и как да си държи оборотите.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Точно това маркуче като го затапя и тръгва да гасне. Ще снимам.

        • #36
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #37
            Ай ся сериозно.
            или някой вакуум се ебава или смуче въздух.
            Пръскаш със спрей смело на запален мотор и то ще си покаже
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Така ще направя. Щом даде времето.

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Странното, което не мога да си обясня е, че номерът с високите обороти започна га го прави непосредствено след смяна на масло. Не мога да намеря логика. Освен новото да е отпушило или повредило клапанчето за маслените пари на капака. Имам друг капак, но сега не ми се занимава да го сменям. Обаче като се сгрее времето, вероятно ще го направя от любопитство. През отвора на щеката и капачката не духа повече от нормалното да рече човек...
              Последно редактирано от TigerHunter; 24-01-21, 19:02.

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Нищо не стана със спрея.Дохалката духа и нищо не може да се види. Опитах няколко пъти и накрая пак стигнах до рестриктор на маркучето от капака на клапаните до дросела. Дори се наложи да ги вдигна малко от врътката. Сега студена е около 1100, загряла около 700.
              Вероярно е някое вакуумче , но ще ги сменя всичките на куп. Но откачайки вакуумчетата едно по едно, няма разлика. Само има едно до клапанчето на ЕГР-а, дето я гаси като го махна.

          • #38


            Свърши ловния сезон и се почва с глупостите. Ще сменя остатъка от надписа с този на снимката. Даже мисля че по този начин със сигурност ще се покачът конете

            Коментар


            • #39
              . Аз имам проблем с този над номера. Бях го реновирал, но сега е счупена пластинката. Ама, върви и така.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #40


                Гледам ги тия обици / или как там им е името/ и се чудя какъв ще е ефекта. Дали някой не е тествал нещо подобно.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Би следвало да получиш малко по-големи ходове при чекненето на задницата. Но трябва да промениш и долното захващане на амовете, а много вероятно и дължината. На моята съм променил долното захващане, но трябва да разровя за снимка.

              • #41
                Кратък разказ в картинки:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-11.jpg
Прегледи:334
Размер:230.4 КБ
ID:6728154

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-13.jpg
Прегледи:317
Размер:238.7 КБ
ID:6728155

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-20.jpg
Прегледи:318
Размер:239.8 КБ
ID:6728156

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-28.jpg
Прегледи:322
Размер:171.4 КБ
ID:6728157

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-31.jpg
Прегледи:321
Размер:242.8 КБ
ID:6728158

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2021-04-03_20-17-34.jpg
Прегледи:307
Размер:240.7 КБ
ID:6728159


                Някой сблъсквал ли се е с това и знае ли номера на лагера?

                Аз свалих шайбата и почистих, но както обикновено, е набит с надписа навътре. Утре така или иначе, ще се опитам да избия черупката и да го разчета.

                Чух шума още миналия уикенд. Усъмних се в ролка и днес бях решил да я кача на вилата, да сваля ремъците и да въртя всичко наред. Да ама... не дочака.
                Прецака се за радост близо до дома и бавничко я върнах пред блока.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  ...би ааму на номера, мериш външен диаметър, вътрешен диаметър и дебелина на лагера(тези данни са ти "останали" по черупките и после в интернет (по спомени фирмата от която аз си поръчвам е 2ЕрЕс тук у нас)

              • #42
                Бах мааму ....направо се е стопил лагера .
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #43
                  Не ми е проблем да замеря със шублера, да. Утре вероятно ще го направя. Но всичко стана доста бързотечно, Не е като да ми е вил със седмици и месеци. Просто започна да се чува стържещ звук. Най-много се притесних за лагер на обтягащата ролка на ангренажа и се бях подготвил да я запаля за кратко без сервизния, за да слухтя.
                  Отначало си помислих за лагер на водната помпа. Но нямам теч там и не ми хаби антифриз по никакъв начин, нито загрява.
                  Защото сложих по-голяма перка от Териус и си помислих, че може заради това да е прецакало лагер на водна помпа. Да, ама не.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #44
                    https://satelit-nikis.bg/

                    МОга да препоръчам.

                    Той е участник тук също
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #45
                      Благодаря!
                      Ще пробвам да го избия днеска.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X