Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

    Здравейте колеги, отдавна не съм се включвал, но редовно воаьорствам тук, сега не мога да пропусна да ви съобщя, че намерих един майстор на радиатори, който се кълне, че може да ти направи едно към едно радиатор от жигула - радиатор на фероза и на какви ли не още автомобили; запушва оригиналните отвори, и лепи щуцерите на подхдящите места, лепи и оригиналната рамка от питата на ферозата и след това кеф ти с ел. перка, кеф ти с виско - на кой как му отърва.
    Майстора е в Волуяк (софийско), който го итересува или ако е позволено от модераторите ще напиша телефона му тук или на лично
    Последно редактирано от zmiata29; 19-01-11, 20:52.
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

      Здравей колега, явно си най наясно с нещата около загряване на автомобилите. Имам въпрос, купих роки дизел 2,8ТДИ на изкачване и то голямо температурата показва 2мм в дясно от средата, но това не ме безпокой, а че ври от радиатора и изхвърля антифриза от разшерителя,маркучите на всякъде са загрети както и целия радиатор, имам съмнение в две неща или капачка радиатор или гарнитура глава, прави ми впечатление че на равен път и леки изкачвания температурата седи 1мм в ляво от средата и не загрява.Ще съм Ви благодарен ако споделиш мнение. Казвам се Петър и съм от Пловдив. За сега чао, лек и успешен ден.

      Коментар


      • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

        Първоначално публикуван от pert Преглед на мнение
        Здравей колега, явно си най наясно с нещата около загряване на автомобилите. Имам въпрос, купих роки дизел 2,8ТДИ на изкачване и то голямо температурата показва 2мм в дясно от средата, но това не ме безпокой, а че ври от радиатора и изхвърля антифриза от разшерителя,маркучите на всякъде са загрети както и целия радиатор, имам съмнение в две неща или капачка радиатор или гарнитура глава, прави ми впечатление че на равен път и леки изкачвания температурата седи 1мм в ляво от средата и не загрява.Ще съм Ви благодарен ако споделиш мнение. Казвам се Петър и съм от Пловдив. За сега чао, лек и успешен ден.
        Според мен правилно си се насочил към капачката. На твое място, без много да му мисля, бих я сменил. Ако и след това проблема продължи, ще мислим друго.

        Не че е невъзможно да има и издухана гарнитура, но смяната на капачка е най-лесното и най-евтино упражнение, а вероятността с това проблема да се реши не е никак малка.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

          Благодаря за отговора,ще направя химически тест за издухала гарнитура, срещу 12лв. в сервиз на BMV, ще сменя капачката, но се насочвам и към виското, че не мога да търпя нещо да не е в ред, яде ме от вътре.

          Коментар


          • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

            Виското си е виско. Ако капачката е в ред, не трябва да ври и да изхвърля антифриз. Не и ако не е отишла в червеното от прегряване, а до колкото знам случая не е такъв.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

              Случая не е такъв. Никога не е отивала на червено.
              Просто когато се прави нещо трябва да се намери причината от първия път, иначе нерви пари и прочее главоболия.
              Ще открия причината.

              Коментар


              • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                Здаравейте, за какво налягане е капачката на радиатора на Фероза 1,6 HDE мотор? Моята е за смяна и в магазина ми предложиха за 0,9кг/смсм или 88кПа. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05808.JPG
Прегледи:1
Размер:140.2 КБ
ID:5277894Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05809.JPG
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:5277895Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05810.JPG
Прегледи:1
Размер:104.8 КБ
ID:5277896
                Последно редактирано от acarp; 13-05-11, 10:19.

                Коментар


                • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                  По спецификация:
                  73.5 - 103 kPa (0.75 - 1.05кг/cm2)

                  Това е по средата, демек, точно като за теб.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                    Благодаря. Щото я крепих доста с мехури в антифриза. Докато...
                    Последно редактирано от acarp; 13-05-11, 11:28.

                    Коментар


                    • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                      здравейте, вчера си купих фероза 92г. та искам да попитам, като сменя охлаждащата течност, щото е доста мътна н апръв поглед. как става смяната и задължително ли с обезвъздушава, как става това. благодаря предварително...

                      Коментар


                      • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                        Колега, добре дошъл!
                        На първо време си изтегли от тук http://www.warfs.org/service-manuals.html
                        сервизните ръководства за F300.
                        От тук нататък, колегите ще ти отговорят как става. Аз не съм сменял.
                        Но, ако си изчел внимателно цялата тема, то има доста информация.
                        Мисля, че се обезвъздушава сама.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                          Добре дошъл и от мен! Имаше го някъде по темите, но не ми се тръси. Та на Ферозата охладителната течност се източва само от пробката на радиатора. Лягаш от долу и ще я видиш няма как да я пропуснеш.
                          На блока пробка няма. Аз лично като сменях и качих задницата на една бабуна за да е под наклон с носа на долу. След това отваряш пробката и чакаш. Тече бавно, но напоително.
                          Моята беше бистра, но при теб препоръчвам да я промиеш с вода няколко пъти преди да сипеш новия антифриз. Ще се бавиш с източванията, но поне ще я изчистиш. Антифриз розов от Лукойл.
                          Както е казал Тигъра в горния пост обезвъздушава се сама.
                          Георги Танев (0+)
                          Land Rover Discovery 1 300 TDi
                          Land Rover Club Bulgaria
                          0887 930 238, 0878 797 768

                          Коментар


                          • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                            колеги,ферозата загрява през топлите летни дни.,принуден съм понякога да вкл. парно с вентилатор.При по дълъг(над 3-4км)и по стръмен(пр.Шипка).Помпа нова(оргинал),термостат нов,капачка нова.На мястото на виското съм сложил ел. вентилатор(вкл.го термо-реле 78 *С ),той обаче охлажда половината радиатор.Най ме смущава следния факт:течноста от разширителния съд изчезва остава 2см. на дъното и така остава,нивото в радиатора не се променя.Загревам мотора.свалям капачката на радиатора форсирам мотора,няма мехурчета,нивото се покачва(почва да се пълни директно от маркуча който влиза под капачката на радиатора),за мен всичко е нормално,А ЗАГРЯВА,остава хубава промивка на радиатора да сложа ново виско с оргиналния дифозьор или да Чакам да ми давате друг "акъл";П О М А Г А Й Т Е!!!!!!!!

                            Коментар


                            • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                              Първоначално публикуван от petko51 Преглед на мнение
                              На мястото на виското съм сложил ел. вентилатор(вкл.го термо-реле 78 *С ),той обаче охлажда половината радиатор.
                              Купи си виско и възстанови оригиналното положение.

                              Първоначално публикуван от petko51 Преглед на мнение
                              ...Загревам мотора.свалям капачката на радиатора...
                              И като как го правиш тоя номер, без да се попариш? При отваряне на капачка на загрял двигател от там руква горещ антифриз, а понякога и кипва и изтича половината с едни хубави облаци пара около колата, учудени физиономии на минаващите, дето не са правили тая грешка, и нахилени физиономии на направилите я (включително моя милост, ама не на ферозата ). Затова са големите жълти лепенки върху капачката със страшните думички върху тях. Даже лепенките си имат номер и се продават като резервна част отделно от термостата.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Какво да правим ако Ферозата загрява, първи стъпки

                                колега капачката е свалена,маркуча който влиза под капачката е затапен и "паля " двигателя.ТОй загрява ,термостата се отваря(разбирам по входящия и изходящия маркучи на радиатора),Тогава зачпочвам да форсирам мотора и гледам какво става в радиатора нивото съвсем малко се променя (прелива през отвора на капачката,но няма мехурчета )

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X