Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Мистерия" с високо картерно налягане и "полуосновен" ремонт на Feroza

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мистерия с високо картерно налягане....

    Проходимо е всичко там. Те са толкова на брой и толкова големи дупките между картера/блока и главата че маслото трябва да е станало на силно гъста грес за да се запушат, а и мотора отдавна ще е сдал богу дух тотално - ще качи всичкото масло в главата.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Мистерия с високо картерно налягане....

      Огледай за спукано бутало или спукана глава към маслена магистрала. Ако и ключовете на сегментите са наред става пълна мистерия... Не бързай да затваряш докато не намериш причината...
      Ако клапан заседне и не затвори докрай има ли вариант да надуе? Или задължително ще чукне бутало?
      То не са чак толкова много вариантите, трябва да изскочи нещо! С проверено масло ли е карана?

      Коментар


      • #18
        От: Мистерия с високо картерно налягане....

        При мен капака на клапаните е входящ колектор 2.2dci на Рено.
        Беше ми изтървала една от гарнитурките му и изхвърли щеката и масло.

        Коментар


        • #19
          От: Мистерия с високо картерно налягане....

          Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
          Огледай за спукано бутало или спукана глава към маслена магистрала. Ако и ключовете на сегментите са наред става пълна мистерия... Не бързай да затваряш докато не намериш причината...
          Ако клапан заседне и не затвори докрай има ли вариант да надуе? Или задължително ще чукне бутало?
          То не са чак толкова много вариантите, трябва да изскочи нещо! С проверено масло ли е карана?
          Няма спукано бутало. Няма надран цилиндър. Няма изгладен цилиндър (на всички хонинга стои), няма луфтове, няма видими пукнатини по цялата повърхност на горивните камери, легла на клапани и т.н. Клапаните са перфектни във всяко отношение и е невъзможно да е блокитал някой. Изваденото бутало е като вчера сложено, като изключим мормалното оцветяване отпред. По цилиндите няма ръбчета дори, плата на изваденото бутало и тя е леко полирана, но износване няма.

          Ще купя спрейове за пукнатини днес и ще извадя и останалите бутала, но поне челата им са перфектни и видими пукнатини няма.

          А маслото - проверено, проверено, колко да е проверено? Купувам обикновено от едно и също място. Какво е доливал баща ми не знам.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            От: Мистерия с високо картерно налягане....

            Първоначално публикуван от pm03 Преглед на мнение
            При мен капака на клапаните е входящ колектор 2.2dci на Рено.
            Беше ми изтървала една от гарнитурките му и изхвърли щеката и масло.
            Тук си е обикновен капак без никакви екзотики. С входящия колектор връзка има, но турбо няма и съответно няма как да се случи твоя сценарий - в колектора на теория най-високото възможно налягане е атмосферното, а на практика почти винаги е някакъв вакуум, даже и с докрай отворена дроселова клапа.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              От: Мистерия с високо картерно налягане....

              Пълна мистерия.... А някакъв вариант газове от изпускателната система да влязат в картера?

              За маслото питах, понеже познат беше налял 'самолетно' масло в дизела си и духаше яко... Оказа се някакво краднато от самолет хидравлично...

              Коментар


              • #22
                От: Мистерия с високо картерно налягане....

                Аз малко се обърках за устройството на картерната вентилация при въпросният ДВГ и как така няма клапан ?! Дебелият маркуч е така наречения "breather" това е ясно. Тънкият е този който трябва да засмуква... Ако някой може да качи диаграма/схема ще е добре.

                Коментар


                • #23
                  От: Мистерия с високо картерно налягане....

                  Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
                  Аз малко се обърках за устройството на картерната вентилация при въпросният ДВГ и как така няма клапан ?! Дебелият маркуч е така наречения "breather" това е ясно. Тънкият е този който трябва да засмуква... Ако някой може да качи диаграма/схема ще е добре.
                  Воала:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:feroza2.png
Прегледи:1
Размер:58.7 КБ
ID:5820861
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:feroza1.jpg
Прегледи:1
Размер:100.7 КБ
ID:5820862
                  Последно редактирано от sparkybg; 12-09-19, 13:32.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мистерия с високо картерно налягане....

                    Виждам, че има някаква мембрана все пак... както и сепаратор. Предполагам са проверени ? Аз все пак бих тествал с разкачане на маркучи при работа на място, ама мотора е бил изваден...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мистерия с високо картерно налягане....

                      Сепаратора на малкото маркуче е проверен и проходим. Другото е метална плоча на "тавана" на капака с лабиринт отдолу. Малко налепи има, запушване - не. Като духаш през маркуча не се усеща никакво повишено съпротивление в никоя посока и никой край - много далече е от запушване. "Жигльора" ("orifice" на картинката") си беше отпушен и проходим. Изчистих го с обезмаслител и продухах с въздух - никаква осезаема промяна в пропускливостта след процедурата.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мистерия с високо картерно налягане....

                        Ако има има счупен компресионен е трябвало да има колебания при работата на мотора в някакви режими на работа.Най-вероятно студен.Износени и охлабени и случайно докарано положение на симетричен ключ,при положение на поизносени сегменти е станал и над допустимото и при каране във високи обороти надува в картера ,без температурни аномалии .Това ако всичко по магистралата на картерните газове е в ред.По принцип по трасето на картерните газове има ли маслени "мераци" за надуване или е само от пръчката?
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мистерия с високо картерно налягане....

                          същия проблем имах с голф 1.4 моно. Качваше всичкото масло в главата...на ферозата не знам но фв главите са също с много канали за стичане.....ма не му пречеше изобщо да качва всичко в главата. Масления филтър не се надуваше изобщо....ма беше и малък диаметър. Иначе беше същото....каране в обороти...светва лампа на маслото....и после шадраван от масло в коша през картерната. И аз първо го разглобих....после го сглобих ....и пак същата работа....и тогава мерих налягане на маслото

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мистерия с високо картерно налягане....

                            Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
                            същия проблем имах с голф 1.4 моно. Качваше всичкото масло в главата...на ферозата не знам но фв главите са също с много канали за стичане.....ма не му пречеше изобщо да качва всичко в главата. Масления филтър не се надуваше изобщо....ма беше и малък диаметър. Иначе беше същото....каране в обороти...светва лампа на маслото....и после шадраван от масло в коша през картерната. И аз първо го разглобих....после го сглобих ....и пак същата работа....и тогава мерих налягане на маслото
                            Маслена помпа ?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мистерия с високо картерно налягане....

                              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                              По принцип по трасето на картерните газове има ли маслени "мераци" за надуване или е само от пръчката?
                              Казаха ми че е изхвърляло пръчката след като я набута обратно. От другаде не е изхвърляло, но при свързани съдове е логично навсякъде да държи налягане. Ще погледна и каква е хавата в маркучите между филтъра и дроселовата клапа.

                              Ако пък е качвало всичкото масло в главата, като как ще го изхвърли от щеката, която тръгва от картера? Категорично само от щеката е хвърляло, по думите на баща ми. Целия двигателен отсек е пълно мазало, напълнило е даже пречките на капака, та като го е махам за да махне двигателя се изсипало върху него.

                              И изобщо какво ще го задържи там - дупките като обща площ сигурно са 20-ина квадратни сантиметра - помпата няма такъв дебит, най-малкото.

                              ПП: За стичане - те не са канали ми направо дупки. И с кофата да наливаш горе не го виждам как ще се напълни, преди да се напълни картера.

                              Впрочем маслото е яко черно и не мирише на бензин.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мистерия с високо картерно налягане....

                                Едно питане за мой проблем> Какво представлява на външен вид ''orifice''-то от снимката? Къде точно се намира и от какво е направено? Проходимостта през него по-малка ли е от проходимостта през маркуча?


                                Погледна ли как се заключва само сегмент в цилиндъра?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X