Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Мистерия" с високо картерно налягане и "полуосновен" ремонт на Feroza

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Мистерия с високо картерно налягане....

    Мистерията трая до изваждането на трето бутало - това от снимката. Там изпаднаха парчета. На първо и второ бяха пукнатини, не съвсем ясно видими. Това при перфектно и еднакво изглеждащи цилиндри, глава и сегменти на първото извадено бутало. Чак след падналите парчета светих с як фенер и видях че и на първо и второ има започнал процес на същото трошене, но по външен признак без да се махнат сегментите се виждаха невзрачни пукнатинки, приличащи на дребни драскотини на пръв поглед.

    А причината - след смяната на водна помпа преди месец-два, бащата беше сбъркал зацепването на ангренажния ремък и навъртял 50-ина километра докато го оправи. Ако е имало детонационно "звънтене" е щял да го чуе, та явно е било добре замаскирано или сбъркването е било в посока предверение и повредата е в следствие на ранно запалване, без да има звънтене. Предполагаемо и пукнатия на 3 места изходящ колектор също има връзка с това.

    ПП: Впрочем, главата е перфектна - под 3 стотни (колко - не знам, нямам по-тънка лентичка) кривина. В неделя ще се занимавам с блока и ще преценявам какво и дали ще ходи на шлайф.
    Последно редактирано от sparkybg; 13-09-19, 09:15.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #47
      От: Мистерия с високо картерно налягане....

      Доколкото разбирам ще се хващаш да правиш двигателя.

      Молбата ми е де драсваш по някой ред какви ги вършиш - ще ми е полезно и приятно... предполагам и за останалите е ще е така! Ако пък и снимки пускаш от време на ще е страхотно!

      Успех в начинанието и скоро отново на пътя!

      Коментар


      • #48
        От: Мистерия с високо картерно налягане....

        Ще правя. Друг вариант, освен присаждане на BMW мотор е трудна работа - да се намери гарантирано читав мотор за Feroza/Charade/Applause е трудна работа, а и като пари би излязло същото. До тук - бутала/сегменти/дъги/гарнитури/филтри/термостат/водни съединения/семеринги = около 550лв. Шлайфането да е още 100-ина, ако ще се прави, ама по-скоро няма да се прави.

        Ако не си го правех аз обаче, сметката ставаше друга.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • valio1
          valio1 коментира
          Редактиране на коментар
          Откъде поръча частите? Тук ми говорят за около 290 лв. за едно бутало!!!!!!!!

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          chastite bg, avtochastionline24

        • valio1
          valio1 коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

      • #49
        От: Мистерия с високо картерно налягане....

        Качете един от М42 или М44 от BMW и джипката ще е чук, а даже и ще повървява. А тези bertone с М40 мотор от BMW не са ли с ферозова скоростна кутия. Ако е така М42 и М44 ще може да се приспособят. Може и М40 (едва ли ще намериш читав де) и М43 ама те са по слаби (по яки са от оригиналния ферозов де ама.....)
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • #50
          От: Мистерия с високо картерно налягане....

          Свърши тя. Частите са поръчани. Не ми се заиграва с друго.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #51
            От: Мистерия с високо картерно налягане....

            И това е добро решение поне ще знаеш че е топ състояние и че ти си си я правил.
            Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

            Коментар


            • #52
              От: Мистерия с високо картерно налягане....

              Като се качва мотор на БМВ как се връзва към скоростите? Я обяснете, че не съм запознат?

              Коментар


              • #53
                От: Мистерия с високо картерно налягане....

                Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                Като се качва мотор на БМВ как се връзва към скоростите? Я обяснете, че не съм запознат?
                https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=200175
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар


                • #54
                  От: Мистерия с високо картерно налягане....

                  Абре момци, некой вадил ли е бутален болт дето не е със скобички в двата края? Това по сервизно се избива и набива на хидравлична преса. НЕк'ви по-специални драми да има там? Не пише нищо за нагряване и прочие.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #55
                    От: Мистерия с високо картерно налягане....

                    Нагрей биелата на котлон 150гр и ще изпадне лесно. По добро е от пресово

                    Коментар


                    • #56
                      От: Мистерия с високо картерно налягане....

                      С чука избиваш. С фурната набиваш.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #57
                        От: Мистерия с високо картерно налягане....

                        Тенкю!
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #58
                          От: Мистерия с високо картерно налягане....

                          Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                          Като се качва мотор на БМВ как се връзва към скоростите? Я обяснете, че не съм запознат?
                          Колега-повтарям се,тъй като съм писал и в другите теми в раздела,но е за добро!
                          Карам от 3 години с 2 Ферози.
                          Едната е с БМВ is мотор-(от линка по-горе,Димовата),другата е с мотор от Ауди 1.8Т.
                          От толкова разходки,ходили сме къде ли не,тествали сме какви ли не наклони,Ферозите рядко се прибират със здрав преден диференциал/карета.
                          Проблема е стара и грешна концепция-много късо междуосие, торсионно окачване отпред с почти никакъв ход на разпъване, особенно след понатегнат торсион и не на последно място сравнително кекав откъм корпус преден диференциал.
                          Всичко това води до оставане без предно предаване на първия по-екстремен и неравен наклон,тъй като колелата много лесно остават във въздуха!
                          Мнението ми е,че слагаш ли по-мощен мотор е силно задължително проекта да се довърши с минаване към два цели моста с предавка отново над 5:1, задължително пружинно окачване и удължаване на междуосието над щатното с цел максимална стабилност и минимално подскачане при щурмуване на екстремно стръмен наклон!
                          Иначе,ако няма да правиш това,само със смяната на мотор нещата са в голяма част безмислени!
                          Проверено и доказано многократно!
                          Последно редактирано от Янко Желязков; 13-09-19, 13:17.

                          Коментар


                          • #59
                            От: Мистерия с високо картерно налягане....

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Абре момци, некой вадил ли е бутален болт дето не е със скобички в двата края? Това по сервизно се избива и набива на хидравлична преса. НЕк'ви по-специални драми да има там? Не пише нищо за нагряване и прочие.
                            Няма ли някой, които е правил да ВИ покаже колко е елементарно, а и компания да си правите. По някога трябва и една ръка за помощ.

                            Коментар


                            • #60
                              От: Мистерия с високо картерно налягане....

                              Спарки,
                              След като старите бутала няма да се пазят, задачата е доста по-лесна. Ще извадиш лесно болта.
                              Обаче за вкарването си направи предварително дорник от шпилка или каквото имаш. И си нареди ограничаващи шайби, за да позиционираш болта от веднъж.
                              Идеята е болта на дорника предварително измерен да е в центъра спрямо буталото, биелата във фурната и после с едно бързо движение и си в играта че бързо изстиват биелитеи и после е малко по тегаво.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X