Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Мистерия" с високо картерно налягане и "полуосновен" ремонт на Feroza

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Мистерия с високо картерно налягане....

    Ръка има. Дали баща ми е махал такива не знам. Аз все с другите, дето се нагрява буталото за да излязат/влязат, или пък нищо не се нагрява а си влизат като у тЕх си.

    Улесняващо нещата условие е че не ми пука за буталото, нито за буталния болт, а само за биелата, та ми минават нек'ви мисли да го изкарам с дорник, опрян на страницата на буталото и шпилка през отвора на болта. Не вярвам да трябват велики тонове.

    Ясно е че не е космическа технология - просто питах за някакви евентуални подводни камъни, ако има такива.

    ПП: За дорник - всичко имам. Струга и фрезата са в същото помещение.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      От: Мистерия с високо картерно налягане....

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Абре момци, некой вадил ли е бутален болт дето не е със скобички в двата края? Това по сервизно се избива и набива на хидравлична преса. НЕк'ви по-специални драми да има там? Не пише нищо за нагряване и прочие.
      Всеки който е правил ремонт на ЛАДА знае как става.

      В #55 и #56 са ти казали как се прави, като щом ще изхвърляш тези бутала действай според #56.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #63
        От: Мистерия с високо картерно налягане....

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Колега-повтарям се,тъй като съм писал и в другите теми в раздела,но е за добро!
        Карам от 3 години с 2 Ферози.
        Едната е с БМВ is мотор-(от линка по-горе,Димовата),другата е с мотор от Ауди 1.8Т.
        От толкова разходки,ходили сме къде ли не,тествали сме какви ли не наклони,Ферозите рядко се прибират със здрав преден диференциал/карета.
        Проблема е стара и грешна концепция-много късо междуосие, торсионно окачване отпред с почти никакъв ход на разпъване, особенно след понатегнат торсион и не на последно място сравнително кекав откъм корпус преден диференциал.
        Всичко това води до оставане без предно предаване на първия по-екстремен и неравен наклон,тъй като колелата много лесно остават във въздуха!
        Мнението ми е,че слагаш ли по-мощен мотор е силно задължително проекта да се довърши с минаване към два цели моста с предавка отново над 5:1, задължително пружинно окачване и удължаване на междуосието над щатното с цел максимална стабилност и минимално подскачане при щурмуване на екстремно стръмен наклон!
        Иначе,ако няма да правиш това,само със смяната на мотор нещата са в голяма част безмислени!
        Проверено и доказано многократно!
        Много благодаря за компетентния и изчерпателен отговор! Ферозата ми е за лов и за сега ми върши перфектна работа! Явно е по-добре да си остане така както е!
        Успешен ден, и извинения на автора на темата, че я ползвам не по предназначение!

        Коментар


        • #64
          От: Мистерия с високо картерно налягане....

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Всеки който е правил ремонт на ЛАДА знае как става.
          Когати тия ремонти бяха актуални, съвсем други мухи са ми бръмчали в главата. Баща ми е правил от 3 лади една, ама дали е правил ладов мотор до там че да вади бутални болтове - не знам. Твърде вероятно, ама със сигурност не съм бил там да гледам.

          Както и да е де. Изясни се въпроса.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #65
            От: Мистерия с високо картерно налягане....

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Когати тия ремонти бяха актуални, съвсем други мухи са ми бръмчали в главата. Баща ми е правил от 3 лади една, ама дали е правил ладов мотор до там че да вади бутални болтове - не знам. Твърде вероятно, ама със сигурност не съм бил там да гледам.

            Както и да е де. Изясни се въпроса.
            На това от аватара съм го правил точно 3 пъти.

            Фурната много помага. Дори и за обръщане на зъбен венец на маховик.

            Коментар


            • #66
              От: Мистерия с високо картерно налягане....

              Спарки, доколкото помня двигателя ти подхарчваше масло... Сега, след като е разглобен и прегледан можеш ли да кажеш от къде подхарчва според теб?

              Коментар


              • #67
                От: Мистерия с високо картерно налягане....

                Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                Спарки, доколкото помня двигателя ти подхарчваше масло... Сега, след като е разглобен и прегледан можеш ли да кажеш от къде подхарчва според теб?
                По едно време бащата каза че подхарчвал. После спря. Отдадох го на калпаво масло в комбинация с дърти гумички (ферозата навърши 30 тая година). Ама беше преди години.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #68
                  От: Мистерия с високо картерно налягане....

                  За избиване и набиване на биели има доволно клипчета в тубата. Там ще намериш и елементарни приспособления за точно фиксиране.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Мистерия с високо картерно налягане....

                    (само)подаръче за ЧРД :
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:butala.jpg
Прегледи:1
Размер:228.0 КБ
ID:5820895
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Мистерия с високо картерно налягане....

                      Важно е да откриете причината за прегряването (евентуални детонации) и да се отстрани.
                      След като приключите с мотора проверете и "проходимостта" на генерацията за спокойствие.
                      Освен от проблеми в охладителната система,смесообразуването, центровката и запалване, до прегряване на буталата се стига и от частично задръстена генерация (затруднява продухването,удължаване на горенето).

                      Коментар


                      • #71
                        От: Мистерия с високо картерно налягане....

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Важно е да откриете причината за прегряването
                        Не е имало прегряване. Генерацията е проходима.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Мистерия с високо картерно налягане....

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Не е имало прегряване. Генерацията е проходима.
                          Търсете причината,може и разпръсквач да не е в норма, но нищо не е без причина.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Мистерия с високо картерно налягане....

                            Причината я писах - грешка при зацепване на ангренажен ремък и навъртяни 50 километра така.

                            ПП: Известно време преди това също не работеше добре - палеца и капачката бяха в отвратително състояние до там че да се чудиш как изобщо работи. Може и това да е имало свойта дан.
                            Последно редактирано от sparkybg; 14-09-19, 13:46.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Мистерия с високо картерно налягане....

                              Това от 50 километра и грешно зацепване не става , по скоро са я прегряли.
                              Фиат Купе
                              Опел Фронтера В
                              Мицубиши Паджеро Пинин

                              Коментар


                              • #75
                                От: Мистерия с високо картерно налягане....

                                Не е прегрявана със сигурност. Тогава първо криви глава, а след това задират цилиндри. Нито едно от двете не се е случило, а когато е хвърлила щеката и изкарала маслото пак не е била прегряла.

                                Горе писах - главата я мерих и е под 3 стотни кривина, ако изобщо има някаква. Нямам по-тънка лентичка.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X