От: "Мистерия" с високо картерно налягане и "полуосновен" ремонт на Feroza
Сигурен съм че е нещо очеизвадно и просто ти убягва.
Датчика на всм. колектор в който влизат 2 или 3 (по спомен) вкуумни маркуча случайно да се е шашнал. Имал съм подобен случай в миналото с една фероза. Шунтирах го и колата заработи нормално.
Ще изкочи какво е, само, но да знаеш пе ремонт без снимки не се броЙ
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Датчика на всм. колектор в който влизат 2 или 3 (по спомен) вкуумни маркуча случайно да се е шашнал. Имал съм подобен случай в миналото с една фероза. Шунтирах го и колата заработи нормално.
Ще изкочи какво е, само, но да знаеш пе ремонт без снимки не се броЙ
Можеше и във фурната естествено. Просто с горелката и термометъра ми беше по-лесно, предвид че си направих и дорник какъвто трябва.
Коментар