Сложи по-дебела ремонтна гарнитура на Елринг-ще ти омекне работата на мотора и после задължително притягане след 500 км.Ако имаш средства смени и болтовете.Аз бих се загледал в блока...и на него да му се пусне една зачистваща стружка-верно голяма галимация е,вадене от коша,разглобяване на коляно-мотовилки ,но само тогава ще си 100% сигурен,че аз го правих 3 пъти това упражнение!Хем ще си видиш и съединителя,основни и биелни лагери!
Впрочем радвам се че откри проблеми и дано всичко се нареди!
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
За смяната на болтовете,си много прав!
И от тях идват много ядове!И пак да ви кажа,две глави в гаража+основен ремонт!
И все от дребни работи.Няма дребни работи!Козата си сака пръч,ако сте ме разбрали?
Правете всичко както трябва,и няма да имате ядове!
.Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Главата е долу,проверена,всичко е наред.Сложена е някъде,някога нова глава AMC,за първи път я шлайфам аз,въпреки,че почти нямаше нужда.Блока е здрав.Цялата галимация излезе гарнитура духната при 4 цилиндър.Гарнитурата е метална,четири листа,1.60 дебела.Има ли значение колко дебела ще сложа сега.
Питаш и нищо не казваш,предполагам не са я свалили повече от 0.2-0.3.
Слагай нормална гарнитура,с нови болтове и стягане по инструкция!
.Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Питаш и нищо не казваш,предполагам не са я свалили повече от 0.2-0.3.
Слагай нормална гарнитура,с нови болтове и стягане по инструкция!
Намаля се горивната камера и дизела става по шумен/чукащ...не че му пречи нещо кой знае какво!?!
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
за първи път я шлайфам аз,въпреки,че почти нямаше нужда
Глава която е работила, щом се свали от двигателя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се шлайфа.
Може и да не се шлайфа де, ама после започва едно чудене-защо все духа гарнитурите...
Относно вдигане на степента на сгъстяване-не говорете глупости. Да, така е, но само на теория. На практика няма никаква разлика.
За болтовете-ако пише да се сменят-сменят се. Ако пише да се измери дължината им, и ако е над определената-сменят се.
Ако пише, че може да се ползват по два пъти-може и втори път, но не се знае дали това вече не им е втория път. В такъв случай е по-добре да се сменят.
Абе изобщо-ремонт се прави като се следват строго инструкциите за ремонт, има си ги описани на много места, за всички коли.
Такива неща като по-дебели(или тънки) гарнитури, стягане с повече нютони от написаните, мазане със силикони или грес, ползването на шкембе чорба за уплътняване, и т.н. са българска диващина. Понеже нали сме по-умни от конструкторите на двигатели-не им вярваме,ч е това е достатъчно, и добавяме от нас си.
И после-олелеее, баси боклука бил този двигател.
Та колега-намери си ръководство за ремонт на двигателя(в краен случай става и от аутодата, ама по-добре оригинално), и карай строго по него.
Еми днес сутринта на трзва глава и дневна светлина,две пукнатини светнаха.От бренера към фаските на клапаните.А там било много тънко,към 3мм.Поръчах глава от Мазда 626 компрекс.Надявам се да е читава,дори и видимо да няма нищо,ще я надуя за скрити поражения.Еми така,предишния собственик,мурдарин
Еми днес сутринта на тезва глава и дневна светлина,две пукнатини светнаха.От бренера към фаслите на клапаните.А там било много тънко,към 3мм.Поръчах глава от Мазда 626 компрекс.Надявам се да е читава,дори и видимо да няма нищо,ще я надуя за скрити поражения.Еми така,предишния собственик,мурдарин
Пукнатините са едва забележими и ако не я правех за себе си,а предпродажбени,главата щеше да свърши работа,въпреки,че майстора ми каза,че тази глава няма да я върне обратно на мотора.Леко инфо за нова глава-в aliexpres-240$+80$ доставка до 20 дни.Най евтината нова в БГ ,и то с доста остъпки-700лв,необорудвани.
Пукнатините са едва забележими и ако не я правех за себе си,а предпродажбени,главата щеше да свърши работа,въпреки,че майстора ми каза,че тази глава няма да я върне обратно на мотора.
По принцип се заваря!Даже и за тебе да е!При нас имаме магьосник на алуминия!Че и на бренерите!
Това им е кусура на япончетата-малък ресурс,икономия на материал и пределни режими на работа!
Повече не бих си купил такава кола!
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар