М-да...често в дълбок сняг или кал решението е газ до ламарината и лашкане напред-назад. Миналата седмица се борихме с една преспа...известно време, оставих я да трака на място, докато се трудех с лопатата. Принципно, оставям винаги двигателя да поработи заради турбината. Термометъра не мърда от малко под средната черта при никакви условия. Вероятно истината е по средата-архаичен дизел, с насадено турбо-максималният въртящ момент е при 2000 об./ мин. Явно не е магистрална бегачка, при тия обороти на 5-та се движи с около 90 км./час, който иска да кара с 200, си купува Тигуан или Кашкай. Тоя РФ наистина ли е от мотокар?
Вероятно истината е по средата-архаичен дизел, с насадено турбо-максималният въртящ момент е при 2000 об./ мин. Явно не е магистрална бегачка, при тия обороти на 5-та се движи с около 90 км./час, който иска да кара с 200, си купува Тигуан или Кашкай. Тоя РФ наистина ли е от мотокар?
Дали е от мотокар, не знам, ама наистина няма смисъл за този мотор от високи обороти. Поне при мен се получава едно спадане на тягата след 3000об. /ориентировъчно/
Аз също не я карам над 2500, поне не и продължително време. Разбира са, извън пътя нещата са други. Там си иска мотор поне още 80кс към сегашния.
......Съвсем точен въпрос за конкретния мотор.Нещо не долюбва Пропан-Бутана или поне със заводския ъгъл на изпреварване на запалването,зададен от ЕКУ-то.
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Предположих, че е газифицирана, ако не се лъжа и беше малко посгъстен мотора ти след предходен ремонт. Разкарай я тая газ, ако смяташ да си слагаш нов двигател и да продължаваш да я ръчкаш в гората. Чистосърдечен съвет. Ако решиш да ме послушаш, гледай и качествен бензин да зареждаш. Имам наблюдение на маздовите мотори от тези години, газифицирането им е загуба на време, пари, нерво и често на самия двигател. Това е моето мнение.
П. С. Мисля, че не е само от запалването, проблема е по-комплексен, ама това е дълга тема и ще отнеме много писане.
Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
Renault RX4 '02 2.0 (Архи)
Да,сгъстен беше и то сериозно.След ремонта на главата компресията дойде на 16.5атм............-и на 8200км. скъса клапан на 4-ти ц-р.Да почертая,че този който ми прави главата просто ме излъга за да си дръпне паричките!В смисъл главата отдавна е била извън работни размери-/челосвана многократно още преди колата да стане моя/,това трябваше да е първото нещо,което да се провери,преди да започне всякакви ремонти по нея,но уви.....-дръпнахме 780 левчета за ремонта....-/Сумата е само за ремонта на главата!!!/.Свалянето,качването са си от мен!Но в живота има равновесие.....-Всичко се връща!!!
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Не са Сливенлии,колега.Спокойно-ползвал съм им услугите и са абсолютно коректни.
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Я, изплюй камъчето Янко!
Така е редно,да знаем и ние кой е човека!
Янко няма да каже,но аз да.
Ремонта на главата е извършен от колегата Соти за 780лв.
Кой какво е направил,не знам.
Последно редактирано от georgipetkov64; 25-01-17, 18:41.
.Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Не ми се коментира за Столичните сервизи нищо!!!Разочарован съм тотално!!!Истината е,че тук в провинцията ни смятат за абсолютни балъци.....-но аз няма да съм съдника!Както казах и по-напред в темата:"В живота има баланс и всичко се връща"......-Мога да им дам и още веднъж 780лв....-и пак ще е същото безочие и ще ги вземат!!!
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Коментар