Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кията няма парно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Кията няма парно

    [QUOTE=Vlado_Ts;3055150]Конкретно на МБ-то има части , които се сменят веднъж в живота . Оттам и по- високата им цена по принцип .
    В случая ако подгряващите свещи бяха консуматив , то инженерите/счетоводители сигурно да са направили смукателния колектор на панти Така че една плАднина на 10-на години все пак се ядва . Пък и на шестака 3-4 свещи да са изправни е достатъчно .
    Иначе , за скъсана свещ - верно е гадно , макар и да не е болка за умиране де .



    На какви ли не странности , неподлежащи на логиката съм се нагледал със спукана глАва . С прогоряла гарнитура - тоже .[/QUOTEч
    Може да не ти се вярва ,но имаше една изгоряла и мотора ми притрисаше сутрин и изпушваше бял пушек!Тоя фолклор съм го чувал!Сега пали чакмак!Даже печката не съм почнал да пускам-Вебасто,работи,програмира се .На дъртата 124 сложих преди 6-7 години бошки и пали като змей,не слагам никакви добавки,парно убиец след 500 метра.
    По принцип наистина всичко е направено като хората и работи,но и те си имат много много хубави изгъзици!!!
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #47
      От: Кията няма парно

      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
      ....Може да не ти се вярва ,но имаше една изгоряла и мотора ми притрисаше сутрин и изпушваше бял пушек!Тоя фолклор съм го чувал!.....
      Не само че вярвам , ами то и иначе няма как да е . В смисъл - няма как да не притриса . Обаче в крайна сметка пали .
      Играл съм го това : с 3 от 5 . А че е хубаво всичките да са изправни - спор няма .

      Отплеснахме се .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #48
        От: Кията няма парно

        Аз имам 3 капачки. С първата купих Кията. Като е загряла много и се изгаси веднага изхвърляше вода от преливника, като изстине си връщаше всичката вода и искаше доливане на 200-300мл. вода(антифриз) в радиатора.
        Втората я купих от Еленко(от форума) който ме увери, че работи и действително не е имало проблем с нея.
        Третата беше с новия радиатор като го сменях. Няколко месеца нямаше проблем и започна макар и рядко да прави същия номер. Сега пак е със сигурната и май няма проблем.
        Явно им омекват пружините и им пада налягането. Когато се изгаси водната помпа спира, ако е силно загряла колата без да се изчака малко на място водата в радиатора завира и капачката отваря преждевременно. Предвид, че е така от както я купих и за 2 години и над 20 000км. не се е проявило друго явно е от капачката.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #49
          От: Кията няма парно

          А като ти изхвърли течността,парното губеше ли се.Щото при мен като обезвъздуша и достигна ниво,освен че изхвърля в разширителя ами и на вън Бая изхвърля.

          Коментар


          • #50
            От: Кията няма парно

            Такаааа.Прибирам се от работа и какво да видя,две локви под колата антифриз.Долния маркуч на радиатора пуснал и единия маркуч на радиаторчето на парното....питата в радиатора суха.

            Коментар


            • #51
              От: Кията няма парно

              Значи намерихме проблема. Теча естествено почва когато колата загрее. Иначе всико е наред...

              Коментар


              • #52
                От: Кията няма парно

                Съмнявам се колата да си работи нормално цяло лято и да не загрява и хвърля антифриз, както казва колегата, и да духне гарнитура за час след монтажа на радиаторчето. Подобни магариЙ ми правеше Ръждилка, след като и нахлузих аплаузовия мотор. Първо надуваше маркучите. Сложих стария термостат и се укроти. После ми изхвърляше антифриза в казанчето, но не го връщаше като истине. Доливах, докато не смених капачката.
                Сега нивото на антифриза не мърда от няколко месеца и не ми грее над работна температура.
                Според мен е от капачката. Лесно отваря и прелива в съда и после става въздушна възглавница.

                ПП: Бих и разменил маркучетата на радиаторчето, както спомена колегата по-горе.
                Духната гарнитура в случая, ми е последната хипотеза.
                Последно редактирано от TigerHunter; 18-11-16, 18:23.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #53
                  От: Кията няма парно

                  И така.По метода на изключване,направих всичко и днес,започнахме да разглобяваме за гарнитура или недай си Боже,глава или блок.Обаче не можем да намерим никаква информация за зацепването после на ангренажа.Намирам инфо в автодата за Мазда 626 rf мотора,същото ли е? Утре като извадим главата,ще пиша какво се случва.Между другото,като сменях радиаторчето на парното,се скъсаха тръбичките на радиатора на климатика-вътрешния.Та в този ред на мисли имам излишни,комптесор,външния радиатор и останалите джунджорий.Не искам климатик,колкото и да му е странно на някого.Цената ще е символична.И другият ми въпрос-егр клапана беше затапен.Проблем ли ще е,ако го премахна тотално и запуша вакуума към него?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Кията няма парно

                    Същия мотор като на мазда RF 2.0
                    Няма проблем да запушиш ЕГР-а.
                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • #55
                      От: Кията няма парно

                      Изтеглих инфо от тук.Благодарско на колегата,който го е споделил.Добре,че обичам руския ;-)

                      Коментар


                      • #56
                        От: Кията няма парно

                        В аутодейта има вичко за Киа, включително и как да си стегнеш гларата после. Става по определена последователност с определени Nm на 3 стъпки. Иначе моята е с FE мотора на мазда 4wd 16v 128hp

                        Коментар


                        • #57
                          От: Кията няма парно

                          За ангренажа, има скритата тухла, да кажа. Шайбата на коляновия вал се държи с 6 бр болтове, които не се виждат, ако не свалиш всички радиатори, вътре в самата шайба са. С шестограмни глави са. Централния болт не го развивай, шайбата излиза без да се маха.
                          В аутодата за схемата на ремъците гледай за 2.0 TCI, не знам защо, но на 2.0тд наистина не пише почти нищо, всичко се намира в 2.0 tci, което нямам идея какво трябва да значи, но явно е същия автомобил и двигател.
                          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                          Коментар


                          • #58
                            От: Кията няма парно

                            Ако искаш прати рамата на едно ЛС да видя какво ще излезе от една по специализирана програма за марката.
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #59
                              От: Кията няма парно

                              Не виждам какво толкова сложно има по смяната на един анг.ремък.
                              Има си белези на всяка зъбчатка,зацепвате го по тях и това е.
                              .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                              Киа спортаж2000тди 98г
                              Ауди А3 1.9ТДИ
                              Каравана Аdria 390Q

                              Коментар


                              • #60
                                От: Кията няма парно

                                Главата е долу,проверена,всичко е наред.Сложена е някъде,някога нова глава AMC,за първи път я шлайфам аз,въпреки,че почти нямаше нужда.Блока е здрав.Цялата галимация излезе гарнитура духната при 4 цилиндър.Гарнитурата е метална,четири листа,1.60 дебела.Има ли значение колко дебела ще сложа сега.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X