Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се кара дизел?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Така е, не подлежат на ремонт. Два примера: казанчето (колектора) беше почистено и залепено с някаква двукомпонетна пластмаса (на “Вюрт” или “Локтайт”, не помня), но не беше от типа течен метал или смола. След втвърдяване е леко пластично и много добре си “свърза” с материала на казанчето. Няколко месеца няма проблеми.
    Във втория случай, на автомобил Опел Омега’87 от радиатора се откъсна горният щуцер. Опитите за лепене в този случай естествено претърпяха фиаско. Човека си взе нов от “Нисенс” за 180 или 220 лв., не съм сигурен за точната цена.

    Затова уважавам автомобили които имат датчик за ниво на охлаждаща течност в разширителният съд.

    Коментар


    • #62
      И аз така! Мерцедеса има и съм доволен! Веднъж и на мен се откъсна горния щутцер на радиатора и го усетих за секунди благодарение на датчика в разширителния съд. А щутцера го ремонтирах на място със Бонд на Локтайт, американско тиксо (дък тейп), тефлонова лента и изолирбанд. Карах така 2 дена докато си купя нов радиатор за 350 лв, като през това време капачката на разширителния съд си беше затворена, единствено сложих едно мостче на датчика на ел. винтелатора и парното ми беш е до край. Държеше темперетура 78 градуса .
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #63
        До: Как се кара дизел?

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        За съжаление Стефан е много прав.Имам приятел който кара Форд Сиера 2,3диз. 1986год.Автомобила е само 68к.с. и е с Чугунена глава.Даже и да я прегрее вероятността да се изкриви главата е доста по-малка от на един диз. автомобил 2000год.Старите автомобили може да са с технологично по-ниско КПД,но за сметка на това са по-здрави.Наблюдава се една тенденция,че автомобилите след 1999-2000г. са разчетени да карат около 5-6год.

        След това за скраб.Не знам след5-6год как въобще ще се
        продават 10-11год. автомобили.
        Свърши "студената война" и няма вече яки машини.
        E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

        Коментар


        • #64
          До: Как се кара дизел?

          Колегата е много прав че разликата е огромна до сега карах калибра и се качих на дизелова фронтера със същите конски сили.Първите дни се чудех защо фронтерата не ми върви и разхода един странен... но като посвикнах малко всичко си дойде на мястото.Забравих да кажа че преди 6 години съм имал дизел и трябваше да си припомня как се кара.
          OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
          Polaris Sportsman 800 EFI

          Коментар


          • #65
            До: Как се кара дизел?

            Дизела трябва да го галиш нежно
            ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

            Коментар


            • #66
              До: Как се кара дизел?

              Оооооо аз точно така го "галя" Ауди-то.Гара Горна Оряховица-Метро Русе има-няма 50мин и 7,5л разход на 100км(толкова душмански не бях карал до сега мой автомобил)Абе да си призная честно тормозя си го ама не много-да си знае да не се отпуска.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от dido uzunov; 13-03-10, 15:16.
              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

              Коментар


              • #67
                До: Как се кара дизел?

                Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
                Колегата е много прав че разликата е огромна до сега карах калибра и се качих на дизелова фронтера със същите конски сили.Първите дни се чудех защо фронтерата не ми върви и разхода един странен... но като посвикнах малко всичко си дойде на мястото.Забравих да кажа че преди 6 години съм имал дизел и трябваше да си припомня как се кара.
                Ами като си слязъл от жребец на впрегатен кон нормално е да има разлика.
                0887284106-Митко
                http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                Коментар


                • #68
                  До: Как се кара дизел?

                  2002 г. когато си купувах първия ми дизел ( един Еспейс от В. Търново ), продавача ме пита: "Ти карал ли си дизел до сега? Отговарям му - не! От сега нататък ще караш само дизели!" ми каза той. Позачудих се ( момчето беше значително по-младо от мен ), но така и стана! От тогава винаги си търся и карам само дизели!
                  Казано е:
                  -"Обичай ближния",
                  щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                  Коментар


                  • #69
                    До: Как се кара дизел?

                    аз моя го карам винаги в обороти.Имаше един саит тди.орг или ком неси спомням там пише как се кара дизел

                    Коментар


                    • #70
                      До: Как се кара дизел?

                      малко се бях изложил - имало пасат ТДИ 115кс, но явно не е сполучлив щом "не върви в ниските"... моят е 131кс и от 1500 об се изстрелва... не ми е известна бензинова кола с толкова еластичен мотор... Не е много икономичен и е доста шумен, но за каране е супер... Потеглянето нормално е от 1000об.... Това дето го четох по-назад за "поне 2000об" е абсурдно - на 2000об само тракшъна спасява гумите от съсипване... Реално тоя мотор в градско не се налага повече от 2000об да се държат -при това изпреварва 90-95% от колите... При достигане на 60кмч включваш на 5-та скорост, а от 90 - на 6-та...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #71
                        От: Как се кара дизел?

                        ако повтаряам нещо моля за извинение, мисля че прочетох всичко мнения.. но ако съм пропуснал..
                        да започнем с оборотите, доколкото аз съм се интересувал дизеловия двигател се "чуства" най-добре в диапазона между 1500 и максимум 3000 оборота.
                        както колегите са споменали турбото се включва около 2000 оборота, но дори и без турбо - основната според мен разлика между бензиновите и дизеловите двигатели се състои в това, че на различни обороти достигат максимален въртящ момент- а при дизелите е около 2000 оборота, тоест тогава двигателя има максимална - сила, тяга... . При бензиновите най-често максималния въртящ момент е над 3000 оборота. Разбира се тези стойности са ориентировъчни, всеки производител прави различни настройки.
                        От там идва и разликата в карането и начина за превключване на скоростите, ако при безнинов двигател "изтискваш" мощност преди да превключиш до 4000 - 6000 оборота, то за дизелите границата е по ниска.
                        За добавките колегата е прав, макар че според възможностите ,може да се пробва и със по-скъпия дизел на ОМВ, и да се направи след това анализ дали си струва.
                        Може би съм пропуснал, но не е казано коя година е произведена колата. Това може би ще полезно

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X