Нали ти написах за тая стрелка бе, това е менте, не е термометър! Руските коли имат термометри, обикновенно логометрични, много старите - магнитоелектрични. В западните коли стои за украшение тая имитация. Биметална пластина ли не знаеш какво е или реотан? Някаква приблизителна оценка за температурата това дава, но все едно е безсмислена, защото времеконстантата на ментето е минути.
Компютрите вземат сигнал не от там, аварийната лампа от съвсем трето място. Температурата в различните части на двигателя се различава с десетки градуси, на стрелката могат да ти докарат квото искаш.
А купищата долнокачествена електроника очевидно не пречат на двигателите да прегряват.
Компютрите вземат сигнал не от там, аварийната лампа от съвсем трето място. Температурата в различните части на двигателя се различава с десетки градуси, на стрелката могат да ти докарат квото искаш.
А купищата долнокачествена електроника очевидно не пречат на двигателите да прегряват.
) Понеже като каза за показометъра на горивото и се сетих че и тоя проблем не съм решил. Не мога да сложа пластинка, щото щатния реостат няма да издържи тока за реотанчето, и така и нямам смислена идея кво да правя с датчика. Трябват ми 100 ома (пълен) - 0 ома (празен) реостат, че и трето краче за авариен остатък. Как ще се оправям с поплавъка ще го мисля после.
Коментар