Така е, не подлежат на ремонт. Два примера: казанчето (колектора) беше почистено и залепено с някаква двукомпонетна пластмаса (на “Вюрт” или “Локтайт”, не помня), но не беше от типа течен метал или смола. След втвърдяване е леко пластично и много добре си “свърза” с материала на казанчето. Няколко месеца няма проблеми.
Във втория случай, на автомобил Опел Омега’87 от радиатора се откъсна горният щуцер. Опитите за лепене в този случай естествено претърпяха фиаско. Човека си взе нов от “Нисенс” за 180 или 220 лв., не съм сигурен за точната цена.
Затова уважавам автомобили които имат датчик за ниво на охлаждаща течност в разширителният съд.
Във втория случай, на автомобил Опел Омега’87 от радиатора се откъсна горният щуцер. Опитите за лепене в този случай естествено претърпяха фиаско. Човека си взе нов от “Нисенс” за 180 или 220 лв., не съм сигурен за точната цена.
Затова уважавам автомобили които имат датчик за ниво на охлаждаща течност в разширителният съд.
Коментар