кинекс,ако нещо не може да се купи с пари ,то може да се купи смного парии т.н.Представителствата като цяло държат меко казано доста високи цени .Искам да купувам глави,а не цели двигатели./в същност в някое представителство може и да има за определена марка и кубатура нещо на близка до релната покупна цена,но ...трябва да хвърляме боб/.Затова виж ако можеш да измислиш нещо без представителства...те са ясни.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се кара дизел?
Свий
X
-
аз съм карал kлио 1.9 дизел то хаивана серино нима нито обортомер нито манометър за вода продадох го на 180.000км й беше коршъм чак сега ме е ят малко........за оборотите сам чувал че за да не страда двигателя на дълъг път трябав да се кара 1000обо. под максимъма или по точно 3000-3500obo.....
поздрави
Коментар
-
май имат предвид проблем с обезвъздушаването, но това не важи за всички дизелиПървоначално публикуван от bobsenАх каква хубава тема
та и аз го бях чувал това че е проблем ако свърши нафтата и глътне въздух
някой може ли да каже в какво се изразява този проблем
преди имах голф 1.6 GTD, 2 пъти ми е угасвала след свършване на нафтата и никви проблеми нямаше с обезвъздушаването - наливаш, въртиш и пали, почти като бензинка
иначе по темата: дизел се кара кат дванайстак - в обороти, ама явно колегата няма стаж на 12-стак та му се чуди....... ще му свикне и няма да има грижи
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
тоя проблем е от недобра херметичност на горивната с-ма! при изправен автомобил НЕ СЪЩЕСТВУВА! - 2 пъти ми е свършвала нафтата на рендето... наливаш 5-6л, въртиш 20-30сек и заминаваш...Първоначално публикуван от bobsenАх каква хубава тема
та и аз го бях чувал това че е проблем ако свърши нафтата и глътне въздух
някой може ли да каже в какво се изразява този проблем
това за "държенето в обороти" е смешка някаква! турбодизела си работи перфектно и на 2000 оборота! от място се тръгва без газ, дори на 2-ра... не знам колегата къв пасат 1.9тди е взел, ама те май са 100 и 130кс - за 115 поне аз не знам!
скоростите на дизела са ПО-ДЪЛГИ от на бензиновия автомобил /защото по принцип работи на по-ниски обороти/... на 3-та с 2500об се движа със 75кмч, а на 5-та със 120кмч при същите обороти...
без проблем държи 4000об/мин на 5-та скорост НЕОГРАНИЧЕНО време без ни най-малък намек за прегряване... друго характерно е, че при студено време след старт мотора "трака" сериозно /като къртечница
/ и по принцип при дизел най-много се усеща шум и вибрации на малка скорост и на ниски обороти и работа на място...
за да не ти "потегля рязко" на 2000об, давай газ по-плавно, а не от празен ход-газ до дупка
като усетиш, че набира скорост, тогава настъпвай... "красотата" на дизела не е да се режеш от място и да пилиш гуми с помощта на съединител
а както си караш на 5-та с 80кмч да погалиш газта и да ускориш до 110-120 за изпреварване...
"турбоямата" е по-характерна за старите ТД - от новите има вече и с по 2 турбини и те се карат като бензиновите, само дето са по-бързи в доускоряването
на Галопера например трябва да изфорсираш и пак няма "ряз" от старт, докато на мегана и най-малкото форсиране води до сериозно пилене на гумите
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Абе тия глави да не са консуматив на дизелите, или пак зависи от дизел на дизел, или може би поправилно зависи колко е изнасилен дизела(по-голяма мощност от по-малко кубици). Ако някой има опит да каже - само алюмина ли се праска или и чугунените глави се кривят?
От това което съм виждал, май алуминиевите главите заминават поради спукването което се получава между вх и изх клапан(и). Така ли е или има и др закономерности. Да си призная честно аз не съм чувал познат с камион да му се е пукала главата. Тва трява голям зор да види. Май пак опира до каруцарските умения или се заблуждавам???
ПоздравиВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
Да ти падне леглото е доста различно от спукване или пък изкривяване.Ама да каже който има повече опит.Първоначално публикуван от KamAZadjiqАбе не е точно така при някои камиони като се прегрее двигателя и пада леглото на клапана и понеже набиването му не е пригодно за гаражните сервизи заминава и се сменя цялата глава понеже те се набиват с азот до колкото съм запознат
ПоздравиВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
Дизел карам от 11 години. Именно - Toyota CarinaII 2,0; Fiesta 1,6; 124 2.0; Диско 200 tdi. За мен лично дизела е много по-приятен двигател от бензина.
Като поведение е доста трудно да сложиш черта между дизела и бензина, всичко много зависи от конкретната кола. Например, на тойотата динамиката е като на бензинова кола (почти не се усеща, че караш дизел). 124-ката си е доста тромава...
За потеглянето, наистина трябва да даваш повечко газ, но, само в определени случаи - ако тръгваш по баир примерно. На равно си тръгва и без газ, както казаха колегите.
3 - Никога не съм имал проблеми с прегряване на гореспоменатите коли. Само един път фиестата вдигна температура, ама пресичахме Родопа - 5 човека вътре, с багаж и ми беше изтекла половината охладителна течност... С 20 минути чакане, доливане и смяна на един маркуч всичко се оправи.Първоначално публикуван от lubashki7773/ дизела е склонен към прегряване/поне повечето/,затова наглеждай особено в града стрелката на водата.
4/не оставяй в резервоара малко гориво/камо ли да ти свърши нафтата/,защото на някой завой може да ти дръпне въздух и след това те чакат неприятни моменти.
5/сменяй горивния филтър на 20хил.км,за да нете остави на пътя/или си носи резервен по-доре,че с тази наша нафта.../
6/дизела прогаря масло-наглеждай го редовно
/7зимно време те съветвам да слагаш добавка в горивото ако искаш да не се придвижваш инцидентно с градския транспорт.
4 - по принцип е вярно, ама зависи от двигателя. Само на фиестата се налагаше да се обезвъждушава системата, което е елементарно - на корпуса на горивния филтър (май) се развиваше една пробка, палиш двигателя и като почне да пръска нафта през пробката, затягаш...
5- Смяна на горивен филтър на 20 000 км? За другите коли не помня колко беше, ама на 124-та е към 8-10 лв... Аз си го сменях на 6-7 000 км - вържи попа да е мирно селото
6- Това много зависи от конкретния двигател - никога не ми се е налагало да доливам масло, най-много 100-200 ml, което си е пренебрежимо.
7 - Абсолютно вярно, особено ако държиш малко количество нафта в резервоара...
Ставаше въпрос и за оборотите... Лично за мен, най-удобните (и за шофьора и за двигателя) обороти са 2000-2500. На 124-ката за 5 години каране съм и вдигал 4-5 пъти 3500 оборота... Голяма гюрултия е
Много дълго стана това май...
Спирам дотук, ама темата е много интересна, особено ако почнат да се правят сравнения как дизела през зимата не можел да пали и други подобни...
A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.
Коментар
-
Колеги дайте да се разберем!По-нагоре в поста се коригирах и се извиних за неточното изказване.Дизела и бензина си прегряват еднакво без значение дали това е в следствие на дефектирал термостат,пробив в охладителната система или нещо друго.Въпросът е че за дизела особено за тези с алуминиевата глава това може да доведе до изкривявяне на главата.При бензина това много рядко се случва тъй като компресията му е доста по-малка в сравнение с дизела.Никой не е казал,че видиш ли на дизел и той прегрява.Да не говорим,че уж дизела не прегрявал а като купуваме поредния дизелов таралясник първо отваряме охладителната система да го видим дали не надува.
Дано сега вече съм изразил ясно мнението си за прегряването.....Тя каква стана...а исках само да предупредя човека да има едно на ум.
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
По принцип темата беше свързана с VW Passat TDI от 2000-та година. Не мога да си представя точно за какво прегряване става дума при тази кола, която е пълна с електроника от една страна и която се различава доста от дизелов трактор, от друга... Но вие разбирате повече от мен.
Коментар
-
Може би няма пряка връзка, но в моята представа това е съвременна машина, която най-малкото ще започне да мига, пищи и протестира когато бъде изтормозена до критични условия на експлоатация. Освен това тази кола я карам от няколко дни и вече доста експериментирах с нея с товар, високи обороти, баири и т.н. и не съм видял все още температурната стрелка да шавне дори и на милимунда. Двигателят влиза в температурния си режим за около 5 минути и заспива там - 90 градуса според термометъра без никакво колебание. Нито постоянно каране на 4000 оборота нито постоянно каране на 1300 могат да я поклатят тази стрелка. Не знам какъв трябва да е шофьора, който ще го прегрее този двигател, без да е подпомогнат от някакъв технически проблем в самата кола.Първоначално публикуван от Nightcrawler
geko, не разбрах каква е връзката между електрониката и прегряването на колата?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар