Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Не схванах само как ще коригираш софтуера..., ама карай.
    Всичко е BOSCH - копютър, помпа, дюзи, датчици...

    Имам описание на бензиновите регистри. Имам програмка, дето прави log на регистрите. 2/3 от нещата ги дисплейва като бензиновите (скорост, температури, MAF, Trottle position, жолтаж на екумулатора и още няколко)

    не дава правилно оборотите (това вече го хванах откъде е)
    не дава цикловата порция изобщо
    не дава предверението правилно, както реалното, така и желаното.
    не дава "control sleeve position sensor voltage" изобщо

    Не дава и още няколко неща.

    Обаче повечето ги изнамерих къде са по регистрите. А да напиша програма, дето чете данни от COM порт и ги дисплейва върху екран с часовници е работа като за от ден до пладне. Имам описание на Nissan Consult протокола с бензиновите регистри.

    Човъркаме тука с един австралиец логове и регистри. Той е направил емулатор на двигател и гледа през истински NISSAN Consult 1, вързан не към реален двигател а към емулатора.

    Мерси за данните.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Какъв интерфейсен кабел взе, че ми е интересно ?
      На твойто терано може да има и двата вида диагностични букси, пре-ОБД и 16 пинова стандартна.С коя е твоя ??
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Какъв интерфейсен кабел взе, че ми е интересно ?
        На твойто терано може да има и двата вида диагностични букси, пре-ОБД и 16 пинова стандартна.С коя е твоя ??
        Има само 14 пинов Nissan consult 1. 16 пинов OBDII няма.

        OBDII имат дизеловите Terrano 2-ки след 2000г., с новото купе.

        То ако беше OBDII - лесно. Там софтуер за всичко - дал господ всякакъв. А и се флашва без да се сваля компютър и без да се хваща поялника - всичко по кабела.

        При мен компютъра е с ROM. Чипосва се със сменяне на чипове. През кабела може само да се дъмпва. Иначе си е BOSCH.

        Аз нали така и така се каня да идвам до теб. Ще го домъкна, барабар с лаптопа. Само не знам кога ще е, ама ще звънна предварително.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Има само 14 пинов Nissan consult 1. 16 пинов OBDII няма.

          OBDII имат дизеловите Terrano 2-ки след 2000г., с новото купе.

          То ако беше OBDII - лесно. Там софтуер за всичко - дал господ всякакъв. А и се флашва без да се сваля компютър и без да се хваща поялника - всичко по кабела.

          При мен компютъра е с ROM. Чипосва се със сменяне на чипове. През кабела може само да се дъмпва. Иначе си е BOSCH.

          Аз нали така и така се каня да идвам до теб. Ще го домъкна, барабар с лаптопа. Само не знам кога ще е, ама ще звънна предварително.
          Няма проблем, имам диагностика за всички японски със всички видове диагностични конектори.Ще го видиме.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            А да напиша програма, дето чете данни от COM порт и ги дисплейва върху екран с часовници е работа като за от ден до пладне. Имам описание на Nissan Consult протокола с бензиновите регистри.
            Май сме от " една партия " , освен че силата ми е в хардуера , съм и програмист , справям се не само с РС и uP а и с почти-всички едночипови микроконтролери.
            В този ред на мисли , като се има в предвид че ми е пределно ясно какви усилия са необходими от визуализацията на данни до функционалност на /диагностичен/софтуер... се питам ? Абе ти човек , ще правиш нов тестер с гарантирани продажби или имаш много време за губене?
            Ако имаш проблем с МПС-то kiki.t иска да почерпиш по бира.
            Ако искаш да произвеждаш тестери - погледни китайските сайтове и се откажи.
            Ако имаш много време и пари за губене съм съгласен с теб... освен хубави жени има и
            хубави коли!
            Последно редактирано от s.grigorov; 11-05-10, 02:59.

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

              Първоначално публикуван от s.grigorov Преглед на мнение
              Май сме от " една партия " , освен че силата ми е в хардуера , съм и програмист , справям се не само с РС и uP а и с почти-всички едночипови микроконтролери.
              В този ред на мисли , като се има в предвид че ми е пределно ясно какви усилия са необходими от визуализацията на данни до функционалност на /диагностичен/софтуер... се питам ? Абе ти човек , ще правиш нов тестер с гарантирани продажби или имаш много време за губене?
              Ако имаш проблем с МПС-то kiki.t иска да почерпиш по бира.
              Ако искаш да произвеждаш тестери - погледни китайските сайтове и се откажи.
              Ако имаш много време и пари за губене съм съгласен с теб... освен хубави жени има и
              хубави коли!
              Правя го за кеф. Не е философия. Вече е почти направено.

              Китайски хардуер - дал господ. Кабела ми е китайски.

              Софтуер обаче за дизели с 14 пинов интерфейс NISSAN Consult 1, няма. Или не се свързва изобщо, или не показва вярно. Просто на дизелите много от регистрите са със сменено предназначение и/или сменено съдържание (например регистрите за обороти на двигателя са едни и същи, ама самите обороти се смятат по различен начин).

              Та, ако продавам софтуера, то той ще е на някаква символична цена, през eBay. Ама това ако ми се разправя, което най-вероятно няма да се случи.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Правя го за кеф. Не е философия. Вече е почти направено.

                Китайски хардуер - дал господ. Кабела ми е китайски.

                Софтуер обаче за дизели с 14 пинов интерфейс NISSAN Consult 1, няма. Или не се свързва изобщо, или не показва вярно. Просто на дизелите много от регистрите са със сменено предназначение и/или сменено съдържание (например регистрите за обороти на двигателя са едни и същи, ама самите обороти се смятат по различен начин).

                Та, ако продавам софтуера, то той ще е на някаква символична цена, през eBay. Ама това ако ми се разправя, което най-вероятно няма да се случи.
                Има, има.Остави консулта, примерно launchx431 си чете екстра нисановите дизели през 14 пин куплунга.Да не говорим за hanatech или carman scan.
                Taka че, да не хвърляш усилия на вятъра.Ама пък щом ти е кеф.......
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Има, има.Остави консулта, примерно launchx431 си чете екстра нисановите дизели през 14 пин куплунга.Да не говорим за hanatech или carman scan.
                  Taka че, да не хвърляш усилия на вятъра.Ама пък щом ти е кеф.......
                  Това софтуери ли са, или хардуер+софтуер??? Намирам само хардуер, на едни красиви цени....

                  ПП: Намирам само хардуер. Може и да работи, но цените са свирепи.

                  ППП: Всъщност имам една идейка защо може би работят. Бидейки с BOSCH компютър, нищо чудно на същия 14 пинов конектор да има и OBD2 изводи. Има преходници за което.
                  Последно редактирано от sparkybg; 11-05-10, 11:43.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Това софтуери ли са, или хардуер+софтуер??? Намирам само хардуер, на едни красиви цени....

                    ПП: Намирам само хардуер. Може и да работи, но цените са свирепи.

                    ППП: Всъщност имам една идейка защо може би работят. Бидейки с BOSCH компютър, нищо чудно на същия 14 пинов конектор да има и OBD2 изводи. Има преходници за което.
                    Софтуер + хардуер.Цените са такива, техниката е професионална.Софтуера постоянно се ъпдейтва(за което се плаща).
                    Работят защото имат подходящият мултиплексор за различните букси и подходящият софт.И четат всякакви управления, не -само бош
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Софтуер + хардуер.Цените са такива, техниката е професионална.Софтуера постоянно се ъпдейтва(за което се плаща).
                      Работят защото имат подходящият мултиплексор за различните букси и подходящият софт.И четат всякакви управления, не -само бош
                      Това имах в предвид. Ако човек си изкарва хляба с това - струва си отвсякъде. Ако обаче не - опитва нещица като мен.

                      Кабела струва 60лв, а софтуер има безплатен за всички бензинки на NISSAN, но не и за дизелите. Предполагам че или никой не си е играл да прави, или просто макар и с 14 пинова букса дизелите имат и OBD изводи. Въпроса ще се изясни като ти се домъкна с достатъчно количество бирички.

                      ПП: Имам в предвид че бензинките са всичките с ECCS, а дизелите с компютър са с бошовски такъв. Нищо чудно NISSAN да са измрънкали от BOSCH да им направят интерфейс към тяхния си протокол, че да могат за известно време да ползват наличния хардуер за диагностика.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        launch-а вече е около 2100 лева soft+hard+printer+ всички преходи и е сериозна конкуренция на КТS-a не само като цена , но и като възможности. 14 пиновият интерфейс на NISSAN е наистина малко особен и трудно асимилируем от повечето диагностични софтуери.

                        ПП. sparkybg... щом правиш нещо за кеф и може да е полезно ... продължавай.

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от s.grigorov Преглед на мнение
                          launch-а вече е около 2100 лева soft+hard+printer+ всички преходи и е сериозна конкуренция на КТS-a не само като цена , но и като възможности. 14 пиновият интерфейс на NISSAN е наистина малко особен и трудно асимилируем от повечето диагностични софтуери.

                          ПП. sparkybg... щом правиш нещо за кеф и може да е полезно ... продължавай.
                          Launcha не го препоръчвам(моя го продадох).Ъпдейтите на софтуера обикновено са бъгави и след време се налага да се връщаш към предишни версии на софта, та да можеш да вършиш работа.Освен това, за тия пари не може да се вземе оригинален, който се ъпдейтва от официалният сайт.
                          За японските най-добре е карман или ханатек(аз съм със втория).За европейски КТС за Бош и АКТИА за Сименс и Марели системите.Една доста добра апаратура е dec superscan II.Това всъщност е сбор от оригиналните рено-клип, вас-пс, бмв гт-1, фиат екзаминер, пежо ппс, ланд-ровър тестбук, форд вдс, опел tech-1/2. Който се занимава с диагностика, може да оцени какво значи това.Освен стандартните диагностични функции, може да се извършват и смяна на модули, конфигурации, обучение на имобилайзери, ключове и др. функции, достъпни само за дилърска апаратура.И понеже стана дума, надявам се до седмица да приключа преговорите и да стана официален дистрибутор на dec superscan II за България.Но това ще бъде отразено по съответния начин в раздела "търговски партньори".
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Ето една от обещаните снимки.Не мога да проумея, що за мърляч трябва да си, за да "сътвориш" такова нещо.Даже капачето на електрониката не беше залепено със силикон.Нямам думи......
                            Прикачени файлове
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Колега kiki.t, аз имам един такъв електронен блок (с повреда), но заради това, че прибързах се опарих от много, много люта цена за смяна на електронен блок на помпата.

                              Колата ми е БМВ Е46 320d... въпросът ми е, дали е възможно да се срещнем и да ти дам блока да го погледнеш и да кажеш дали е възможно да се ремонтира.

                              Не мога (или по-точно не знам как) да ти пиша лично съобщение, но ще се радвам ти да го направиш.

                              Поздрави!

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Само не-разбрах, правен ли е опит вече да се ремонтира въпросният блок ? Щото ако е така, работата е безнадеждна.
                                Ако не е отварян, шансовете са доста големи(зависи какво му е точно).Но все-пак, ако някой ти каже че става на 100% не му вярвай.Понякога ремонта на блока просто не се получава и това е.Но винаги е хубаво да се пробва, предвид цената на новия.
                                Ако искаш се обади.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X