Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    А цената на "италианските" стендове .... нещо разучи ли?
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      А цената на "италианските" стендове .... нещо разучи ли?
      Да, симулатора ETR45+кита за работа с VP44/VR30 e 18К лева.Отделно си трябва стенд за ГНП.Нещо не ми се връзва сметката.....Освен това не програмира а само тества.За програмиране на нови-само 815 бош.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        [QUOTE=renene;1241429]Здравейте отново факт е че колата запали с този транзистор,грешки няма проблема е че не може да се форсира и товари транзистора.Днес я пратих на един колега в Варна дано той види повече от мен-инженер е все пак.[/QUOTE
        Електрониката тръгна- появи се светлина в тунела.

        Коментар


        • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

          Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
          Това е същия софт на Денис , но на английски. Дай друг, ако имаш!
          А ето тук е събрана цялата информация за VP44.
          Здравейте колеги.Бихте ли казали още малко по въпроса за диагностика на помпата,с какъв адаптер може да стане това,евентуално алтернатива на адаптер

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Здравейте,колеги.Имам злата участ да притежавам ford focus 1.8tddi 90hp,който ми прави проблеми.Колата започна да гасне,след повторно завъртане пали от раз.Напоследък започна да го прави много често през няколко минути като преди това се получава някакво прекъсване за част от секундата на няколко пъти и гасне.При диагностика през OBD с дилърска на форд WDS дава грешка за помпата като цяло, не помня какви бяха точно но ставаше въпрос за FIP malfunction.След като отворих помпата всичко вътре изглежда здраво транзистори крачета.След консултация с някои майстори на въпросните помпи казаха ,че епрома в помпата след осветяване се триел и трябвало да се програмира,вярно ли е или не.Как мога да прочета помпата,разполагам само с WDS и един китайски ELM327USB.В момента не съм в България,а на път с такава кола не става.Купих китайския кабел уж за диагностика а той нещо не си говори с моя форд с по-новия който е комън рейл е ок но с EDC не комуникира.Намерих начин да я закачам на WDS-a благодарение на добър съгражданин , но там грешката е като цяло за помпа.Моля отчаяно за помощ предстои ми пътуване прибирам се окончателно в България а няма как и с какво.помпата като цяло е здрава или поне така изглежда,инсталация и ECU-то са перфектни,проблема е в EDC-то,но къде и как да разбера.След 4 дни съм на пътя с един неработещ форд като сираче в чужда страна, пари за друга кола или помпа няма ,а в германия всичко става с много пари.Ще съм много благодарен ако някой каже как да прочета помпата по най простия начин,понеже вече нямям достъп и до WDS-a,a само един китаец OBD2 ELM327 който не ми върши никаква работа или аз поне така си мисля.Вариант втора употреба е много сложен заради програмиране на имобилайзера търси си неговата помпа поне форда е така.Изчетох цялата тема,при транзистор мре и не пали повече при мен не е така,ако някой каже как да прочета помпата така че в близки дни части и възможност за ремонт или опити има.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ КОЙ С КАКВОТО МОЖЕ от всичко четено и намирано за сега това е мястото където някой се опитва да помогне наистина.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Първоначално публикуван от pit1 Преглед на мнение
              Здравейте,колеги.Имам злата участ да притежавам ford focus 1.8tddi 90hp,който ми прави проблеми.Колата започна да гасне,след повторно завъртане пали от раз.Напоследък започна да го прави много често през няколко минути като преди това се получава някакво прекъсване за част от секундата на няколко пъти и гасне.При диагностика през OBD с дилърска на форд WDS дава грешка за помпата като цяло, не помня какви бяха точно но ставаше въпрос за FIP malfunction.След като отворих помпата всичко вътре изглежда здраво транзистори крачета.След консултация с някои майстори на въпросните помпи казаха ,че епрома в помпата след осветяване се триел и трябвало да се програмира,вярно ли е или не.Как мога да прочета помпата,разполагам само с WDS и един китайски ELM327USB.В момента не съм в България,а на път с такава кола не става.Купих китайския кабел уж за диагностика а той нещо не си говори с моя форд с по-новия който е комън рейл е ок но с EDC не комуникира.Намерих начин да я закачам на WDS-a благодарение на добър съгражданин , но там грешката е като цяло за помпа.Моля отчаяно за помощ предстои ми пътуване прибирам се окончателно в България а няма как и с какво.помпата като цяло е здрава или поне така изглежда,инсталация и ECU-то са перфектни,проблема е в EDC-то,но къде и как да разбера.След 4 дни съм на пътя с един неработещ форд като сираче в чужда страна, пари за друга кола или помпа няма ,а в германия всичко става с много пари.Ще съм много благодарен ако някой каже как да прочета помпата по най простия начин,понеже вече нямям достъп и до WDS-a,a само един китаец OBD2 ELM327 който не ми върши никаква работа или аз поне така си мисля.Вариант втора употреба е много сложен заради програмиране на имобилайзера търси си неговата помпа поне форда е така.Изчетох цялата тема,при транзистор мре и не пали повече при мен не е така,ако някой каже как да прочета помпата така че в близки дни части и възможност за ремонт или опити има.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ КОЙ С КАКВОТО МОЖЕ от всичко четено и намирано за сега това е мястото където някой се опитва да помогне наистина.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
              От това което чета, най-добре си вземи втора ръка читава помпа, че ще се вкараш в приключения.С IDS-а ще програмирате имобилайзера без проблем.И тука мога да го направя за 10 мин., не е страшно.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Прблема е че съм почти в полеви условия а и WDS-а вече не е под ръка той е предходника на IDS, но това е без значение.Ако има как да я прочета тая помпа че ме съмнява датчика за обороти на помпата, но не съм сигурен мога да намеря неработеща помпа за донор някой и е извадил фланеца от конуса.Иначе тука руснаци и турци по разни морги и сервизчета искат жив да те одерат

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Имайки в предвид горните няколко поста, да напомня.Колеги, при форд когато помпата се сменя с друга(независимо нова или втора употреба) колата няма да запали.Трябва да се програмира PATS защото при форд имобилайзера е свързан с помпата.Това може да стане с IDS и няколко други уреда.За информация-аз взимам за такова програмиране 30лв.Но съм чувал и цени от 100лв. които не ви съветвам да давате.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от pit1 Преглед на мнение
                    Прблема е че съм почти в полеви условия а и WDS-а вече не е под ръка той е предходника на IDS, но това е без значение.Ако има как да я прочета тая помпа че ме съмнява датчика за обороти на помпата, но не съм сигурен мога да намеря неработеща помпа за донор някой и е извадил фланеца от конуса.Иначе тука руснаци и турци по разни морги и сервизчета искат жив да те одерат
                    Прочитането на /грешките / в помпата , няма да ти помогнат. Ако е от датчика , ще пали не след повторно завъртане , а след изчакване. Епрома ще е в "отлично здраве" и след 100 години изложен на светлина - гарантирам.

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Напротив би ми помогнало и то много имам си донор

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Купи си един ККЛ кабел за 10 евро и софта на Денис.... и си готов с четенето на помпата
                        Милен Иванов
                        БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                        0887771559, Пловдив

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Ето технологията по която правя помпите.Работи безотказно.
                          Прикачени файлове
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Много грозно изпълнение. Между другото избора на транзистор и поставянето отдавна не е тайна. Има и по добри начини за поставяне и запояване на транзистора, които се разпостраняват из Нета. Заслуги за това има и колегата kiki. Интересна е диагностиката, видовете грешки и детайлите които ги предизвикват, не на последно място е и профилактиката!

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Първоначално публикуван от bojo06 Преглед на мнение
                              Много грозно изпълнение. Между другото избора на транзистор и поставянето отдавна не е тайна. Има и по добри начини за поставяне и запояване на транзистора, които се разпостраняват из Нета. Заслуги за това има и колегата kiki. Интересна е диагностиката, видовете грешки и детайлите които ги предизвикват, не на последно място е и профилактиката!
                              Напротив, изпълнението е перфектно.Залепен е на мястото на стария с толо и токопровеждаща смола.Ако случайно не си забелязал, използвани са оригиналните крачета и са запоени(има си начин) към крачетата на транзистора.Вместо да са изкарани грозни дърводелски жици и транзистора да е лепен отвън.Това вече е грозно.
                              А сега ми намери по-добро изпълнение на вътрешно монтиран транзистор.Да не забравя-и работещ.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Изпълнение като изпълнение, всеки си има начин. Аз го слагам отгоре на радиаторче и пак не се вижда понеже фризовам капака за да има място. Въпроса е как да се тества помпата и до колко коректно работи след ремонта, че качване, тестване, сваляне си е доста трудоемко.
                                Милен Иванов
                                БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                                0887771559, Пловдив

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X