Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

    Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнение
    Двигателя загрява най-бързо когато е натоварен

    Затова когато е студен двигателя пала го и включвам всички всевъможни консуматори, намествам се удобно, слагам си колана, настройвам си музиката, тръгвам и гледам да се движа максимално дълго на 1 или 2ра с 1000 оборота според това което ми позволява пътната обстановка
    Така правя и аз, само без да включвам всички консуматори, а само най-необходимите. Като ги включиш всички наведнъж само се товари алтернатора излишно според мен, и след това на първа или втора скорост с около 1300-1500 оборота.
    Гледал съм по телевизията много предавания и този метод го доказват като най-успешен. Така двигателя достига максимално бързо до минималната температура за неговата що годе нормална работа, т.е. 40-50 градуса. Така се избягва работата на ниски обороти при студен двигател, при които е доказано че има най-неправилно горене, което вреди особено много на ДВГ-то, а не толкова студеното масло.
    Всеки един производител се стреми при студен старт двигателя да успее да загрее максимално бързо ламбда сондата и катализатора, за да започнат да работят максимално точно по този начин да се подобри горенето. Затова се сменят местата на сондата и катализатора, като ги слагат много по-близко и възможно най-горе на изпузкателните тръби, където температурата на изгорелите газове е най-висока.
    Така, че аз лично ползвам този метод, защото все си мисля, че това е тествано от инженери, които разбират доста от тази работа, пък и имат достатъчно апаратура за да разберат, наистина кое е най-доброто, та затова и аз вярвам на твърдението "Студен старт и ниски обороти на мотора - вреди изключително много".

    Коментар


    • #77
      До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

      Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнение
      А как си го направил,интересно е?
      В Бриколаж има едно устроиство с дистанционно управление многофункционално го водят,може да се програмира за доста неща има и описание.Ще попитам моят приятел как точно се казва.Струва 65лева.Аз си взех две едното си паля джипа,а другото ми управлява лебедката и съм много доволен.Монтирасе елементарно преди контактният ключ,с едното копче давам на контакт и подгревните свещи греят,след това натискам другото и тои възпламенява.

      Коментар


      • #78
        До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

        Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
        В Бриколаж има едно устроиство с дистанционно управление многофункционално го водят,може да се програмира за доста неща има и описание.Ще попитам моят приятел как точно се казва.Струва 65лева.Аз си взех две едното си паля джипа,а другото ми управлява лебедката и съм много доволен.Монтирасе елементарно преди контактният ключ,с едното копче давам на контакт и подгревните свещи греят,след това натискам другото и тои възпламенява.
        Мерси
        ТЛК 80 4,2ТД-95г

        Коментар


        • #79
          До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

          Оставям да работи около 2 до 3 мин. преди да тръгна. Преди да го изгася също го оставям около 30 сек. до 1 мин. да поработи на място (това заради турбото).
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #80
            До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

            И във Конрад го продават Krasi

            Коментар


            • #81
              До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

              Навремето някъде бях чел изследвания по-темата.Резултата беше, че е най-добре веднага след палене да се тръгва, да се кара по-възможност в по-ниски обороти докато загрее
              Така двигателят достига за най-кратко време работна температура, което всъщност е и целта.
              Приказките за качване на масло са несериозни, маслената система е под работно налягане до няколко секунди след запалване.Дали колата ще се движи или работи на-място, за мазането е все-тая
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #82
                До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                Никога не загрявам двигатела на място. Потеглям и държа ниски обороти до отлепяне на стрелката на температурата.
                За маслото много се изписа, че при сегашните температури сутрин е много гъсто. По стечение на обстоятелствата, около 2л. от отработеното масло на джипа останаха в кофичка пред гаража няколко дена. Маслото е 10w40 и трябва да кажа, че по течливост изобщо не се различава от новото масло в тубата. Дори при разклащане дава впечатление за по-нисък вискозитет от новото на -10 градуса.
                Мисля, че съвременните масла са доста добри и си вършат работата веднага след запалването, незвисимо от ниските температури.
                sigpic

                Коментар


                • #83
                  До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                  Toyota-та има бутон "idle UP", който вдига оборотите до 1500 и ги държи докато не го натиснеш отново.

                  В книжката пише - даваш на контакт, изчакваш да изгасне лампата за подгряването, настъпваш педала на газта и палиш. Щом запали, махаш крака от газта и ако е студено натискаш бутона за вдигане на оборотите. Потегляш когато достигне нормална температура (5-6мин. при 1500 оборота).

                  Между другото, това с паленето на дизел с газ до ламарината съм го чувал и не съм му хващал вяра, но откакто го прочетох в ръководството на Toyota, го практикувам.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                    Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение

                    Между другото, това с паленето на дизел с газ до ламарината съм го чувал и не съм му хващал вяра, но откакто го прочетох в ръководството на Toyota, го практикувам.
                    При механично ГНП независимо дали настъпваш педала, газта си е до ламарината от вътрешните му настройки. При електронните мозъкът трябва да прави тази работа. Обаче при достигане на 800 об/мин. управлението се прехвърля на педала и затова е добре ръчно (крачно, от педала) или друга автоматика да поддържа по-високи обороти докато двигателят се успокои.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                      здравейте попрочетох отгоре отгоре темата и ще споделя че според мен най правилният начин за експлоатация на автомобила в зимни условия ако не разполага с пусков подгревател или да се зареди с гореща течност ( в армията има подгреватели с топла вода ) е след запалване на двигателя веднага да се потегли като не се натоварва максимално . разбира се има пилоти който като запалят форсират два три пъти . аз лично след като изкарам автомобила от гаража го оставям да работи и затварям врата и чакам жената и децата да се качат това е в рамките на максимум 20 30 секунди след това карам почти 1 -2 км леко и в тези граници стрелката малко вече се отлепила ,парното го пускам само ако са се изпотили стъклата и то на най-малката степен .чувал съм съвет за пускане на климатика ама нещо не съм му фен . Рейнджъра е с перка която е включена постоянно и ми прави впечетление че загрява доста бавно мисля след като му изтече гаранцията да му монтира пусков подгревател на ток .голям кеф ще е да ти топло вътре още с влизането , засега мисля да експериментирам в прожектор 150W с програматор под двигателя вкл.един два часа преди запалване някъде из форумите имаше тема за подгревателите и тази идея най ми допадна евтина и лесна за изпълнение
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                        "палене с газ до ламарината"! -при -10грС и дръпната до краи ръчна газ ,пажерото запали на дърпане и докато откача въжето ,оборотите изведнъж спаднаха и започна да раб. неравномерно и тресе ....докато загасна..мисля че строших двигателя ,или помпата-знам ли....та внимаваите..с експериментите де!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                          Паленето с газ за декомпресиране се препоръчва там, където има дроселна клапа на смукателните тръби, НО НИКОЙ производител не препоръчва форсиране на студен мотор. Т.е. в момента, в който оборотите започнат да се повишават, газта се отнема. При обикновен дизел е безсмислено да се помпи и натиска до ламарината педала на газта.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #88
                            До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                            Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                            ..... засега мисля да експериментирам в прожектор 150W с програматор под двигателя вкл.един два часа преди запалване някъде из форумите имаше тема за подгревателите и тази идея най ми допадна евтина и лесна за изпълнение
                            Със 150 В за 1-2 часа при - 10 околна температура няма и да усети. Виж 1500 В може и да свършат работа ....
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #89
                              До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Виж 1500 В може и да свършат работа ....
                              Става! Обаче трябва да се пусне през диод или с понижено напрежение за да свети в инфрачервения сектор повече. На 220В той е предвиден да прави основно видима светлина и по-малко топлина.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                                Хъм, с диод мощността ще спадне наполовина и дори и всичките 75 вата да ги отдава като топлина и да пренебрегнем загубите в атмосферата, съмнявам се да стопли съществено 300-400 килограма метал, антифриз и масло ....
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X