Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Паля колата, ако има скреж или сняг по нея, работи докато я чистя. След това, потеглям. Ако пътната обстановка налага или бързам, си я ръчкам колкото трябва, ако трябва в червеното на оборотомера, там е.
    Ако не и понася, да си търси друг стопанин!
    И аз съм така ,само без червеното .
    А друго трабва.
    Колата е като човека .Може ли теб като те събудят ,веднага да ти метнат на гърба 2 торби цимент ,да ти ударят една тояга за изпроводяк и до 5 етаж ??
    Не може . По скоро не трябва.
    К`вото не обича човека , не обича и колата.
    Некачествена храна/бензин -лошо
    Скъсани обувки/гуми -лошо
    Физически тормоз -лошо и т.н и т.н.
    Нооо, както забелязвам със задоволство, и други са на мнението "Ти ще си ми роб ,не АЗ, мама ти......ламаринена"
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

    Коментар


    • #32
      До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

      Ако всичко е наред по колата трябва за отлепи стрелката до 5 минута след палене,нали това е иедята на термостата,затваря кръга,загрява,отваря.Фиат брава независимо какъв студ е навън паля до 5 минути си е стигнала работната температура,не да започне да загрява,а работна температура

      "Ти ще си ми роб ,не АЗ, мама ти......ламаринена" -после като отиде в сервиза,собственика с такова мислене и джоба май се оказа продънен
      Поздрави
      Последно редактирано от FiveFinger; 24-01-08, 20:23.

      Коментар


      • #33
        До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

        Moето Чероки 2.8д, автомат винаги 2-3 минути е подгрявано. Иначе автоматика обръща на следващата скорост при доста високи обороти,а даже и задържа доста на една скорост преди да мине на другата и то на високи обороти,което си е садизъм. Това съм го забелязал на всичките ми автоматици,затова подгрявам. Пък и дизелите така тракат,когато е доста студено, че сърце не ми дава да тръгна веднага.А съм чел доста брошури от производители на масла, как трябва да се тръгва веднага след запалването. Така по-бързо влизал в температурен режем двигателя.
        Последно редактирано от Паджеровод; 24-01-08, 22:00. Причина: ПРАВОПИС!
        ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

        Коментар


        • #34
          До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

          По принцип сутрин или при по студена околнасреда паля , около 1 мин . на място и потеглям . На място загрява по - бавно до работна темп . Има и значение и колко градуса под 0 е . Говорено е и за поведението на виско муфата , която в такива моменти доста " помага " и лично на мен ми идва да я " пипна " малко.
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • #35
            До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

            Паля и тръгвам -това е истината и за джипове и коли(изключваме автоматика-не за първи път го чувам и камионите, които се нуждаят от въздух).При екстремнно ниски температури, тъй или иначе имаме достатъчно време да поработи на място(сняг, скреж, лед).Мойта кола(Нивата я изключвам-тя е друг случай), ако я чакам да изключи смукача, при -15, по-добре да си хвана рейса, а като я подкарам веднага, след 300м го е изключила(дори е по-икономично)
            Последно редактирано от MiroSh; 24-01-08, 23:37. Причина: ПГ
            Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

            Коментар


            • #36
              До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

              Сутрин качвам се и тръгвам , никога не чакам да работи на място /pathfinder a/t/ . Но определено quadra е прав за автоматите , всеки който кара автоматик прави разлика в работата на кутията когато тръгнеш веднага при минусуви темперетури и след като вече е загряла колата. А относно загряването на двигателя трябва да отбележа че на празен ход дизеловите двигатели "изстиват" и немогат да достигнат нормална работна темперетура /поне при мен е така/ сутрин ако работи на място , но определено е редно да "покълца" поне 3-4 минути.
              [SIZE=3][FONT=Arial Black][IMG]http://i199.photobucket.com/albums/aa290/BoomMudRacer/th11731.gif[/IMG]
              [SIZE=4]
              [/SIZE] [/FONT][/SIZE]

              Коментар


              • #37
                До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                Да, докато затворя портите.

                Коментар


                • #38
                  До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                  Първоначално публикуван от ivanko4x4 Преглед на мнение
                  Moето Чероки 2.8д, автомат винаги 2-3 минути е подгрявано. Иначе автоматика обръща на следващата скорост при доста високи обороти,а даже и задържа доста на една скорост преди да мине на другата и то на високи обороти,което си е садизъм. Това съм го забелязал на всичките ми автоматици,затова подгрявам...
                  Не знам какви са разликите при различните производители, но се бях зачел за един автоматик на VW/AUDI и там пишеше, че когато двигателя е студен, кутията сменя предавките при по-високи обороти, за да загрее по-бързо двигателя. Кутията работи по този начин, защото така и е зададено програмно, а не защото и е студено.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                    винаги го оставям да поработи докато отлепи стрелката на температурата (особено когато е по-студено), да разбърка хубаво маслата и да се освести малко
                    паджеро 2 супер селект автоматик.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                      Добре де, мненията за и против изчакването.Определено на място ще се чака повече, за да загрее отколкото в движение.Това е ясно.Повече натоварване, триене и отделяне на топлина.Но винаги има едно но.

                      Искам да попитам.Когато температурите са ниски, да речем под 0.Винаги когато запаля двигателя има друг шум, а и оборотите ми са на 700.Нужни са до 2 минути максимум, за да се качи на 900 оборота и двигателя да зашуми нормално.Според мен това е нормалният период за изчакване!И вьпросьт ми е, прав ли сьм или не?
                      Nissan Patrol GR 3.0 TDi

                      Коментар


                      • #41
                        До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                        Първоначално публикуван от airone Преглед на мнение
                        Добре де, мненията за и против изчакването.Определено на място ще се чака повече, за да загрее отколкото в движение.Това е ясно.Повече натоварване, триене и отделяне на топлина.Но винаги има едно но.

                        Искам да попитам.Когато температурите са ниски, да речем под 0.Винаги когато запаля двигателя има друг шум, а и оборотите ми са на 700.Нужни са до 2 минути максимум, за да се качи на 900 оборота и двигателя да зашуми нормално.Според мен това е нормалният период за изчакване!И вьпросьт ми е, прав ли сьм или не?

                        ами разбира се колега нужни са поне две три минути след запалване на мотора за да се напълни системата с масло.ако си забелязал и работата на двигателя умеква в това време.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                          Първоначално публикуван от andro_3j Преглед на мнение
                          ами разбира се колега нужни са поне две три минути след запалване на мотора за да се напълни системата с масло.ако си забелязал и работата на двигателя умеква в това време.
                          Абе, темата не беше ли за джипове? Щото за 2-3 минути и най-големият корабен дизел ще е превъртял маслото X пъти.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                            за джипове е,работата по специално за бензиновите двигатели е така заради автоматичният смукач,за дизела от обогатителя и т.н,но винаги се оставя да поработи докато не се нормализират оборотите







                            Поздрави

                            Коментар


                            • #44
                              До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                              Преди 15години имаше интервю с Ники Лауда (смятам че знаете кой е)и му зададоха подобен въпрос дали е полезно да се загрява автомобила на едно място. Отговора беше че е по-полезно след като се запали двигателя да не се изчаква да загрее на място а да се направи следното:
                              Първите 100метра се карат на първа предавка,следващите 100м на втора предавка и т.н. ,така било по-полезно за автомобила и отделянето на вредни емисии било по-малко.Пробвал съм този метод и се оказва че двигателя загрява по-бързо след като е под товар.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #45
                                До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?

                                За: под товар наистина загрява по-бързо, не чакаш.

                                Против:износването обаче е голямо (понеже товарим мотора, а това не е така при работа на място !), при голям студ скоростите влизат по-тежко, шумен (луфтовете са изчислени при работна температура) и не тегли добре, разхода голям (докато на място разхода е примерно 1.5-2л/час).

                                Особености - при двигатели с хидравлични повдигачи не е добре да се тръгва на секундата. Дори при ръчни скорости на място първичния вал на скоростната кутия се върти - и разбива/загрява леко маслото в скоростите (което предотвратява трудното превключване на скорости после).

                                Май цялата работа е в златната среда - според климата 1-5 минутки на място и после каране до 2000 (примерно) оборота докато загрее поне до 50 градуса (пак примерно).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X