До: Оставяте ли джипа сутрин да работи на едно място?
Така правя и аз, само без да включвам всички консуматори, а само най-необходимите. Като ги включиш всички наведнъж само се товари алтернатора излишно според мен, и след това на първа или втора скорост с около 1300-1500 оборота.
Гледал съм по телевизията много предавания и този метод го доказват като най-успешен. Така двигателя достига максимално бързо до минималната температура за неговата що годе нормална работа, т.е. 40-50 градуса. Така се избягва работата на ниски обороти при студен двигател, при които е доказано че има най-неправилно горене, което вреди особено много на ДВГ-то, а не толкова студеното масло.
Всеки един производител се стреми при студен старт двигателя да успее да загрее максимално бързо ламбда сондата и катализатора, за да започнат да работят максимално точно по този начин да се подобри горенето. Затова се сменят местата на сондата и катализатора, като ги слагат много по-близко и възможно най-горе на изпузкателните тръби, където температурата на изгорелите газове е най-висока.
Така, че аз лично ползвам този метод, защото все си мисля, че това е тествано от инженери, които разбират доста от тази работа, пък и имат достатъчно апаратура за да разберат, наистина кое е най-доброто, та затова и аз вярвам на твърдението "Студен старт и ниски обороти на мотора - вреди изключително много".
Първоначално публикуван от kraz
Преглед на мнение
Гледал съм по телевизията много предавания и този метод го доказват като най-успешен. Така двигателя достига максимално бързо до минималната температура за неговата що годе нормална работа, т.е. 40-50 градуса. Така се избягва работата на ниски обороти при студен двигател, при които е доказано че има най-неправилно горене, което вреди особено много на ДВГ-то, а не толкова студеното масло.
Всеки един производител се стреми при студен старт двигателя да успее да загрее максимално бързо ламбда сондата и катализатора, за да започнат да работят максимално точно по този начин да се подобри горенето. Затова се сменят местата на сондата и катализатора, като ги слагат много по-близко и възможно най-горе на изпузкателните тръби, където температурата на изгорелите газове е най-висока.
Така, че аз лично ползвам този метод, защото все си мисля, че това е тествано от инженери, които разбират доста от тази работа, пък и имат достатъчно апаратура за да разберат, наистина кое е най-доброто, та затова и аз вярвам на твърдението "Студен старт и ниски обороти на мотора - вреди изключително много".
Коментар