Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мистерия с дебитомер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Мистерия с дебитомер

    Редовно виждам подобни неща и никъде няма проблем от това. Дори има перфориращи сонди за измервателни уреди. Ако е на кофти място е достатъчна капка силикон или ПУ-уплътнител и влага в снопа няма да проникне.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #77
      От: Мистерия с дебитомер

      Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
      ...
      Искам следващата ми кола да е поне 4 литров атмосферен дизел, разработка преди 1990

      Поздрави на всички!
      Се сЕтиш !

      По-добре късно, отколкото по-късно !
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #78
        От: Мистерия с дебитомер

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        ...Дори има перфориращи сонди за измервателни уреди...
        Всякакви джаджи продават на пазара. Това не значи, че всички са удачни за автомобилни приложения. Когато някой с подобен пробник се доближи опасно близо до мой автомобил, ако не се вразуми от няколко думи, разговорът ни започва да се чува в съседния квартал.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Ако е на кофти място е достатъчна капка силикон или ПУ-уплътнител и влага в снопа няма да проникне.
        Затова и нагоре бях резюмирал, че това с перфорацията не трябва да се прави.
        Че се получава частен случай, на частния случай - капваме неподходящия силикон и проблемът вече е на лице. А клиентът се връща на репатрак, кисел, с нехуманни помисли...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #79
          От: Мистерия с дебитомер

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Самозалепващите и самовулканизиращите се ленти не възстановяват изолацията на проводника и в общия случай са временно решение...
          Това някаква шега ли е?
          На помпата в сондажа ми на ранчото снадката на кабела е във водата вече повече от 35 години. Това с обикновен двоеншоп.
          За 220 Волта иде реч.

          Коментар


          • #80
            От: Мистерия с дебитомер

            Ицо, хавата с това е "И да и не". Жици прекъсват и без да им е нарушена изолацията. Понякога като ти докарат кола, която за да докараш до работещо състояние имаш да провериш 2-3 снопа с по 50+ жици, за пари, които все пак някой ще ти даде (обратното значи троен срок и цена), избора не е твърде голям. Отделно аз си мия мотора с големия маркуч 2 пъти годишно, други не го мият въобще, никога.

            Пробиването на изолация никога не е добро решение, но понякога е единственото смислено, ако не искаш да останеш без работа. А пък доста често на фона на общото състояние на инсталацията на докарания ти за ремонт курник, една дупка в изолацията на някоя жица води до едно голямо нищо, даже да я дупчиш през сантиметър.

            И да, има начин да се направи читаво. Заводски снадки се правят със самувулканизираща се гума или течна гума и термосвиваем шлаух или изолирбанд отгоре. И няма проблем с тях и на 30 годишни возила. Проблемите в 99% от случаите са с букси и маси.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              От: Мистерия с дебитомер

              Номера с безопасната игла го практикувам от 30 години върху най-различни коли /най-вече мои/ - остава една хубава голяма дупка, която не я изолирам по-никакъв начин впоследствие. Засега нямам никакви проблеми от безразсъдното си поведение - очевидно проблема е чисто теоретичен!
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

              Коментар


              • #82
                От: Мистерия с дебитомер

                Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                Засега нямам никакви проблеми от безразсъдното си поведение - очевидно проблема е чисто теоретичен!
                В над 90% от замерванията които съм виждал се ползва подобен подход (пробивни сонди,игли и пр. ) ,и не съм чул или срещнал за последните 30 и кусур години - проблем след "пробождането". На теория не е добре нарушаването на изолацията,на практика, тази интервенция не е предизвикала никога проблем.
                -А както каза и показа Търтея проблема е по скоро в качеството на вложените проводници.

                Пс. -По същият начин изглеждаха кабелите на Опел Астра- на едно приятелче.

                Коментар


                • #83
                  От: Мистерия с дебитомер

                  Всичките професионални пробни лампи с които работят приятели отпред са като игла.
                  Това е през последните почти 30г.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #84
                    От: Мистерия с дебитомер

                    Едно е дупченето на изолация във купето, съвсем друго е дупчене на изолация подложена на вода и луга. Що не продупчите кабел на халоген или теглич и не проверите напролет какво има под изолацията -

                    Маркучето е пълно със зелено нещо!!!!!.....????
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • #85
                      От: Мистерия с дебитомер

                      А що се отнася до пробната лампа.

                      От както автомобилите се напълниха със електроника.

                      Пробника е АНТИ инструмент който може да създаде повече вреди отколкото ползи.


                      П.П. Виждал съм гръмнат ербек от проверка на кабелен сноп на врата
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #86
                        От: Мистерия с дебитомер

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Това някаква шега ли е?
                        На помпата в сондажа ми на ранчото снадката на кабела е във водата вече повече от 35 години. Това с обикновен двоеншоп.
                        За 220 Волта иде реч.
                        Пенчо, тук обсъждаме ел. инсталация на автомобили, а не ВиК. Освен ако температурата в сондажа ти не варира от -20 до +100 градуса, и регулярно бива подложен на какви ли не течности и мазнотии, и техните пари, то примерът ти е не на място.
                        Отделна тема е качеството на разните самозалепващи ленти и как те работят или не чак толкова в тия условия.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ицо, хавата с това е "И да и не". Жици прекъсват и без да им е нарушена изолацията. Понякога като ти докарат кола, която за да докараш до работещо състояние имаш да провериш 2-3 снопа с по 50+ жици, за пари, които все пак някой ще ти даде (обратното значи троен срок и цена), избора не е твърде голям. Отделно аз си мия мотора с големия маркуч 2 пъти годишно, други не го мият въобще, никога.

                        Пробиването на изолация никога не е добро решение, но понякога е единственото смислено, ако не искаш да останеш без работа...
                        Сам казваш че кабели прекъсват и без външна намеса. Не намирам никакво оправдание да им се помага по някакъв начин в това им занимание.
                        Да, отворът от иглата може да бъде поправен добре и надеждно. Проблемът не е в това дали може, а дали някой си дава зор да го направи. Наблюденията ми са, че по скоро тц. Щото "немало проблем" и въпреки че по-нагоре споменах съвсем ясно, че съм попадал неколкократно на подобен дефект, то се заяви и че "проблемът бил теоретичен".

                        Истината е, че на никой не му дреме за чуждата ел. инсталация на автомобила. Даваш парата и си чао. Ако се счупи, "че го оправим".
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #87
                          От: Мистерия с дебитомер

                          Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                          П.П. Виждал съм гръмнат ербек от проверка на кабелен сноп на врата
                          Е, сега, малоумието никой не го е отменил.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Мистерия с дебитомер

                            Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                            ...
                            П.П. Виждал съм гръмнат ербек от проверка на кабелен сноп на врата
                            Преди около 25г един познат, който по това време беше един от най-добрите алармаджии в София, си взриви шофьорският еарбег на W140 в муцуната, та освен, че му се върза златно, имаше и бая щети по фейса.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #89
                              От: Мистерия с дебитомер

                              Да дам и мойте 5 стотинки относно дупченето на инсталация,имах малък камион мерцедес пътна помощ и по едно време му умряха стоповете и къде ли не търсих проблема.Накрая се оказа че снопа минава до шасито и някой умник е дупчил с игла кабелите.Самия прекъснат кабел на вид му нямаше нищо само една малка точка зелено.Като го срязах отвътре медния сноп го нямаше а само зеленикава прах.Отдавам го на това че е бил до шасито и цялата луга е отивала право в него.
                              0 8 76 36 8 542

                              Коментар


                              • #90
                                От: Мистерия с дебитомер

                                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                                Преди около 25г един познат, който по това време беше един от най-добрите алармаджии в София, си взриви шофьорският еарбег на W140 в муцуната, та освен, че му се върза златно, имаше и бая щети по фейса.
                                Питай го на какво правеха маркучите за вакуум в купето докато се научат, че "дебелия червен кабел" не е за ток.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X