Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мистерия с дебитомер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Мистерия с дебитомер

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Бош не е тоя Бош който беше
    Моя дебитомер на дьртия Мерц е само малко под 200 долара,понеже е електрическа част няма как да я върна....
    И така 7 години,Бош не е ония Бош който беше....
    Ми преевАл си се .
    Ся , не знам ония Бош как беше , ама тия Бош..ъъъ .. моя де ... го купИх за само малко под 50 долара и вече 2-3 год. не`ам проблем . Е , верно че от 200 повече не дигам , ма то нема и къде повече по наш`те аутобани .

    Пс. ... а си купИх кЕтайски Бош , щото за Пиербърг ми обявиха цена от малко над 100 долара и си рекох , че требе да ме евАл лудия да им снесЕм толко кинти за една пластмаса за нема и 100 грама .
    Последно редактирано от Vlado_Ts; 20-09-19, 19:51.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #47
      От: Мистерия с дебитомер

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Имат дистрибутор на 100м от работата ми. Май само това и подгревни свещи внася. ...
      Предлага ли дебитомери (MHK100620) за LR Discovery II, Td5?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #48
        От: Мистерия с дебитомер

        108 лв. Ама собствена марка, което не знам какво значи. "Спектроматик" е фирмата. Имат web страница.

        Тоя дебитомер го има на VDO. На Pierburg не го намирам. 5WK9607Z му е номера по VDO.

        ПП: В "частите" го има за 182лв на VDO, а на Hella е 136лв.
        Последно редактирано от sparkybg; 20-09-19, 21:59.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Мистерия с дебитомер

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          Ми преевАл си се .
          Ся , не знам ония Бош как беше , ама тия Бош..ъъъ .. моя де ... го купИх за само малко под 50 долара и вече 2-3 год. не`ам проблем . Е , верно че от 200 повече не дигам , ма то нема и къде повече по наш`те аутобани .

          Пс. ... а си купИх кЕтайски Бош , щото за Пиербърг ми обявиха цена от малко над 100 долара и си рекох , че требе да ме евАл лудия да им снесЕм толко кинти за една пластмаса за нема и 100 грама .
          Като нищо може да си прав и цените в Калифорнията да не са като в Калофер примерно,150 и нещо с въздушен филтър за 12 и такси 7% май беше ма кой ти помни преди години,гаранция не беше 50 обаче,100 долара горница за Мерцедес слагат явно.
          Цените на някои неща са драстично различни преди години и сега,регулатор за вентилатора беше 190 долара,сега ги гледам и за по 25,явно им застоява стоката и раздел Драгстери не плащат за глупости вече
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #50
            От: Мистерия с дебитомер

            Така....полтъргайста се върна и май ми уби и новия дебитомер Вчера като се прибирах от работа и усетих малко скопеност в поведението. Нямах много мегдан къде да я настъпя, че бързах към вкъщи и имаше само една права, обаче закачих ОБД-то и измерваше на празен ход 13гр въздух, а както съм написал по-горе, преди това беше 14.5гр.
            Малко почна да ми писва, не разбирам дали дебитомерите са скапани или колата ги чупи някак си. Не вярвам да е колата, тъй като единия работи 1 седмица, другия 2 седмици, ако е нещо да окъсява би трябвало кажи-речи веднага да стане, като аз за тия 2 седмици какво ли не й правих - извънградско, градско каране, 1 ден офроуд, половин ден бедстване в една канавка, автомивки, пускане на климатик и т.н и нищо не й стана, а накрая докато си седи на паркинга на работа и нещо се батиса.

            П.П
            Просто споделям грижите си, всъщност дори не очаквам някой да дойде с гениална идея какво да търся ;D

            Коментар


            • #51
              От: Мистерия с дебитомер

              Сега вземи един спрей-обезмаслител на TRW (червен флакон, има го почти навсякъде) и един по един пръскай обилно мъртъвците (без китайския - той явно е свършил тотално) от 15-ина сантиметра така че да влезе във всички дупки. После пробвай пак как се представят. Може и да изпръскаш малко в чашка и да ги накиснеш, съответно после изплакнеш, пак от 15 сантиметра.

              13гр спрямо 14.5 не е болка за умирачка. Може и от температурни разлики да се получи. А и по-назад споменаваш 13.5гр, а не 14.5гр. Вчера беше топличко спрямо 20-ти, май.

              Дебитомер го морят картерните газове, ако на конкретната кола са повечко или влизат в маркуча на криво място. Макар че за 2 седмици трябва да е нещо очеизвадно за да го зацапа до там че да тръгне да му спада показанието.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Мистерия с дебитомер

                Тръбичката за картерните газове ще я изкарам веднага ако е това проблема. Ще взема спрей и ще чистя, пък да видим. Първоначално вярно че съм мерил 13.5гр, сега видях темата назад, а миналата седмица пак го закачих да гледам кво се случва и беше 14.5, странна работа. Тръбичката за картерните газове ако я изкарам и я пусна просто да си виси ще води ли до някъв проблем? Тия газове имат ли отношение към работата на турбината, щото все пак си е мазничко и влизат преди нея във въздуховода?

                Коментар


                • #53
                  От: Мистерия с дебитомер

                  Нищо странно няма. Компютъра си смята входящия въздух и по температурата му. 10-ина градуса разлика в температурата и ето ти разликата в показанието.

                  Картерните газове нямат никакво отношение към работата на турбината. Дори обратното - влияят отрицателно на всико по всмукателния тракт - правят налепи по тръби, интеркулер, колектор, клапани. Налепите влияят отрицателно например на охлаждането от интеркулера.

                  Сега, при хубаво масло и достатъчно често каране с по-високо натоварване и обороти, налепите се натрупват доста по-бавно - маслото ги мие. Но пък EGR-а също дава свойта дан - масло + сажди = хубав слой (на някои двигатели говорим за до 5-6мм и повече) гняс във смукателния колектор след входа от ЕГР-a, ама това са екстремни случаи след 200+ хиляди километра кротко каране и каране на малки интервали. Ако редовно поизпържваш мотора обикновено проблем няма или е много по-малък.

                  Та, изчисти ги, виж какво ще се получи, и после мисли другото. Моите ги чистя на всяка смяна на маслото, или най-много през смяна. И проблем с Pierburg-а няма вече 7 години и около 70000км. Но старото терано на магистрала се кара с 3200-3500 оборота и на всеки баир педала до ламарината.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Мистерия с дебитомер

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Нищо странно няма. Компютъра си смята входящия въздух и по температурата му. 10-ина градуса разлика в температурата и ето ти разликата в показанието.

                    Картерните газове нямат никакво отношение към работата на турбината. Дори обратното - влияят отрицателно на всико по всмукателния тракт - правят налепи по тръби, интеркулер, колектор, клапани. Налепите влияят отрицателно например на охлаждането от интеркулера.

                    Сега, при хубаво масло и достатъчно често каране с по-високо натоварване и обороти, налепите се натрупват доста по-бавно - маслото ги мие. Но пък EGR-а също дава свойта дан - масло + сажди = хубав слой (на някои двигатели говорим за до 5-6мм и повече) гняс във смукателния колектор след входа от ЕГР-a, ама това са екстремни случаи след 200+ хиляди километра кротко каране и каране на малки интервали. Ако редовно поизпържваш мотора обикновено проблем няма или е много по-малък.

                    Та, изчисти ги, виж какво ще се получи, и после мисли другото. Моите ги чистя на всяка смяна на маслото, или най-много през смяна. И проблем с Pierburg-а няма вече 7 години и около 70000км. Но старото терано на магистрала се кара с 3200-3500 оборота и на всеки баир педала до ламарината.
                    ЕГР-а е изолиран, честно казано, тръбата за картерни газове беше изкарана от въздуховода и аз я вкарах отново, дано да вземе да се оправи като го почистя. Колата се кара ежедневно 30тина км градско, отделно всеки уикенд се пътува някъде. Свалял съм 2 пъти интеркулера - вътре е чист като сълза, съвсееем леко омасляване от вътрешната страна покрай входа и изхода. Мотора го напъвам чат пат, но не прекалявам, червеното ми е на 3800 оборота, като съм го стигал няколко пъти, основно в гората.
                    Ще го пръсна довечера, само с тоя обезмаслител който си написал ли да пробвам или става и с тия които се водят brake cleaner?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Мистерия с дебитомер

                      Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                      ...тръбата за картерни газове беше изкарана от въздуховода и аз я вкарах отново...
                      Кога това? И като е била изкарана дупката във въздуховода била ли е запушена?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Мистерия с дебитомер

                        Спрей за дебиломер.
                        Другите оставят налепи
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Мистерия с дебитомер

                          Това на TRW не оставя нищо. Потребявам го с кашони за какво ли не от доста време насам вече. Не закача гуми и пластмаси също. Няма ацетон в него.

                          Без да държа да съм прав, не бих пръскал дебитомер с нещо, съдържащо ацетон или толуол. Не знам какво има в спрейовете специално за дебитомери, но не вярвам да е нещо твърде различно.
                          Последно редактирано от sparkybg; 02-10-19, 11:31.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Мистерия с дебитомер

                            Вероятно е същото. Предвид че разликата в цената също е никаква не си струва експеримента
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Мистерия с дебитомер

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Кога това? И като е била изкарана дупката във въздуховода била ли е запушена?
                              Това го забелязах когато почнах да гледам дали няма някаква по-груба намеса след интервенцията по компресора на климатика. Видях че е изхлузена тая тръбичка и я мушнах обратно, това беше всичко.
                              Дупката във въздуховода си зееше, предполагам някой просто с ръка е закачил маркучето и се е изхлузило.

                              Спрей за дебитомери имам, довечера ше го изкъпя. Тъпото е, че е капсулован в пластмасовата тръба и малко трудно да се стигне до самия датчик ама ше го изкъпя.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Мистерия с дебитомер

                                Той спрея си влиза, няма драма че не можеш да извадиш елемента
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X