Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
    до колко изобщо има икономия, при положение че двигателят стои загасен средно за около 20 секунди. Съмнително ми е, ако при следващото палене двигателят изхарчва по-малко от спестеното през въпросните 20 секунди.
    Някой пусна слуха че двигателят за едно палене изхарчва сума ти и гориво, което не е непременно вярно. Загрял двигател произведен след 1980г за запалване изхарчва гориво колкото се полага за 1-2 оборота празен ход.

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Сондите и катализатора не изстиват ли за две минути (в смисъл рязко да им спадне работната температура до зона на неефективна работа)?
    Сондите вече са с ел.нагряване и съответно не изстиват. А и да изстинат все едно данните от тях ще са интересни 2-3 секунди след запалването. Катализаторът е по-голям и му трябва повече време, но пък неговата роля не трябва да се преувеличава. Угасен двигател все пак замърсява по-малко от двигател с недобре загрят катализатор. Напоследък катализаторите са в чугуна на изпускателните колектори и хем им е трудно да изстинат, хем много чевръсто се стоплят.

    Коментар


    • #47
      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      последователността е чип => проблеми с ДПФ => махане на ДПФ
      последователността е чип => проблеми с ДПФ => махане на ДПФ => проблеми с управлението на двигателя => стремеж към връщане в изходно положение ( на каква цена.....)

      Коментар


      • #48
        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        последователността е чип => проблеми с ДПФ => махане на ДПФ => проблеми с управлението на двигателя => стремеж към връщане в изходно положение ( на каква цена.....)
        е да де. И смяна на собственици в процеса. Мисълта ми е че оттам нататък таратайката все пуши.

        Коментар


        • #49
          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

          Днес обърнах внимание, че системата сработи на студен двигател: 1 км след тръгването. Значи остава само акумулаторът да е зареден над определено ниво.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #50
            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

            Имам бегли наблюдения върху системата.Дразни ме...Освен всичко е предпоставка за ,,ластици'' по светофарите,т.е. води до по-голямо замърсяване.
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #51
              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

              Шкода Октавия-при всяко палене се пуска отново.Работи интересно,ако на климатика си задал 20,навън е 33 не се гаси на светофара.Ако колата е охладена добре,се гаси,от климатика продължава да охлажда.Ако колата е студена не я гаси,докато не отлепи стрелката на температурата.Колата е автоматик,пускаш спирачката и пали веднага.
              Мен ме дразни,и не е приложима.Като я понапънеш по светофарите турбото да се напече подобаващо,как ли му се отразява това постоянно палене и гасене?

              Коментар


              • #52
                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                Моите 5 ст...
                Карал съм VW Passat 2012 с такова чудо, и Toyota Verso 2014.Дразни ме и мен.Икономията ми се видя спорна - вероятно около 0.5 литра на 100 км смесено шофиране.Има момент, в който натискайки съединителя за потегляне, колата пали в този момент, но е необходимо още малко да се изчака за самото тръгване, и ако избързаш - гасне.Дали е по-екологично не знам.Но явно е, щом почти всички марки вече го ползват.И не съм сигурен, но ЕЖК, че влизайки в режим с тази система вече не стартера се ползва да развърти мотора на всяко изгасване, а алтернатора...
                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                0887/осемпет 66 4осем

                Коментар


                • #53
                  От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                  Икономия едва ли,но ми е любопитно как са измерили че колата е с по-малко вредни емсии?Нали това е голямата борба,уж.
                  Това е поредната хранилка към производителя за части,а там е най-сладко.Особенно когато колата се озове по нашия регион.
                  Не са глупави европейците че карат основно гаранционни коли.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                    Икономия едва ли,но ми е любопитно как са измерили че колата е с по-малко вредни емсии?Нали това е голямата борба,уж.
                    http://nauka.offnews.bg/news/%D0%A1%...%D0%B8_42.html

                    Иначе - поздрави. Измерено е.

                    И нема-нема някой си представи че ние със старите коли сме някаква съществена част от автомобилния пазар по света изобщо.

                    Ми не сме. И 1% от парите не движим.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                      Икономия едва ли,но ми е любопитно как са измерили че колата е с по-малко вредни емсии?Нали това е голямата борба,уж.
                      Това е поредната хранилка към производителя за части,а там е най-сладко.Особенно когато колата се озове по нашия регион.
                      Не са глупави европейците че карат основно гаранционни коли.
                      На производителите не им пука за бизнеса с части на автомобили на възраст над 10 години. Това е някакво криво разбиране на пазара у нас. Производителите искат да продават повече нови автомобили. Ние сме толкова незначителен пазарен дял, че на никой производител не му пука до толкова, че изобщо да се съобразява с нас. Автомобилът има 5 години гаранционен срок и около 10 години експлоатационен срок - това според производителите. На по-голяма възраст трябва да е неизгодно да караш автомобил и да си купиш нов. Затова оригиналните части си остават скъпи, а ние караме с ментета-заместители...
                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                        Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                        На производителите не им пука за бизнеса с части на автомобили на възраст над 10 години. Това е някакво криво разбиране на пазара у нас. Производителите искат да продават повече нови автомобили. Ние сме толкова незначителен пазарен дял, че на никой производител не му пука до толкова, че изобщо да се съобразява с нас. Автомобилът има 5 години гаранционен срок и около 10 години експлоатационен срок - това според производителите. На по-голяма възраст трябва да е неизгодно да караш автомобил и да си купиш нов. Затова оригиналните части си остават скъпи, а ние караме с ментета-заместители...
                        Интересна философия... Винаги съм си мислил, че за голяма част от частите авто-производителите се обръщат към специализирани фирми... Тъй че - какво общо имат автопроизводителите с дължината на производство на тези части?
                        Но тва май е за отделна тема разговор...
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                          Баш и от резервните части/обслужването печелят.Бъди сигурен е имат договори с производителите на филтри и масла за гаранционното обслужване.Кораба майка споделя какво да се слага на колите гаранционно.Всякаква такава информация се изпраща до нея всеки месец.Понеже битува че нали е ново-и само газ.Също го отнасят и застрахователите.
                          Чисто нова кола не мисля да си купувам,дори и да имам възможнсотите някоий ден
                          Иначе системата е доволно глупава.Киа Велостер беше пърата такава кола която карах с такава бъзикня.Работи като настиснеш съединителя, и така до следващия светофар.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                            Имам вече над 100 000 км. на два нови автомобила с марката BMW с подобна система и категорично мога да потвърдя че системата спестява около и над 1 л. / 100 км. в зависимост от режима на каране и условията.

                            Единственият режим неудобен за ползване е при кратки чести спирания и предвижвания напред в трафик. ..

                            Системата работи и при незагрял двигател.. но най-вероятно има различни настройки и условия за работа при различните марки автомобили. Настройката на климатика, външната и вътрешната температура, тока в акумулатора са променливи които влияят на работата й.. но компютъра ги управлява по изключително интелигентен начин..

                            Системата пали по-бързо от първоначално стартиране на двигателя ...

                            Считам че това е една от най-добрите и с най-значим ефект в глобален план съвременни разработки за икономия на гориво в автомобилите .. Не разбирам повечето критични мнения тук .. особено на хора които нямат никакъв опит с подобна система..

                            Коментар


                            • #59
                              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                              Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                              ...на два нови автомобила....
                              Повечето хора в тоя форум пък и в Бг като цяло караме стари коли,въпроса е по нататък какво се случва с тая система....За новите коли е ясно,работи.А литър икономия е просто смешно на фона на сложноста и...Щото аз съм сигурен че без тая система на същия автомобил ще постигна същите резултати с разумно и пестеливо каране...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                                Не че. имам нещо против тая система но не знам как ще излезнат сметките ...зареждаме акумулатор с ДВГ ремък генератор и после стартер колко ли е ефективно. Вярно има системи които спират коляновия вал в подходящо положение-трябва си интелигентна спирачна система или има някоя хитрина която аз не знам- за по-лесен старт ама пак си трябва енергия а все пак и стартера има някакъв ресурс а тази електроника струва някакви пари които се трупат на крайната цена. За дълготрайна работа дали е подходяща. Ако ще се кара основно в града с чести задръствания пак си има разлика пример едно- 2км. за час осем пъти палене. пример две- 2км. за час двадесет пъти палене. И в двата случая първа полу съединител и максимум втора. Та къде ли излизат сметките. Пишейки ми дойде на ум дали това не е поредния търговски Трик ...все пак съм частник. Може и да не съм прав де.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X