Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

    Двигателите отдавна не са Камаз и Москвич дето като палят от ауспуха излизат няколко черни котки и 10 минути загряват на смукач.

    Коментар


    • #32
      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Двигателите отдавна не са Камаз и Москвич дето като палят от ауспуха излизат няколко черни котки и 10 минути загряват на смукач.
      Като затапят егр-а и махнат дпф-а разликата не е голяма...Ще ти снимам тея дни ако успея едно скъпо ауди Q кви неща бълва...май разликата с камаза е само в кубатурата[emoji6]

      Коментар


      • #33
        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

        Преди няколко дена карах десетина светофара по София зад едно БМВ Х 6 . Толкова сив пушек при прехода от ниски към средни обороти гъза да си съдера не мога да извадя от моя стар дизел и на максимални обороти . В последствие изчистваше но като седим на светофара няколко минути и подаде газ изпушваше зверски на масло може и тая система да му е била включена . При старите дизелови двигатели оптимален горивен процес се регулира много по лесно . Нашия Камаз пуши само докато е студен двата ми мотокара с двигатели Перкинз Д 3900 също при положение че моя работи със смес от нафта и трансформаторно масло от доста години . Зет ми за две чисто нови коли от магазина го бяха посъветвали приятелски тая система да не я използва въобще.
        Последно редактирано от sek.1; 21-08-15, 05:35.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #34
          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Преди няколко дена карах десетина светофара по София зад едно БМВ Х 6 . Толкова сив пушек при прехода от ниски към средни обороти гъза да си съдера не мога да извадя от моя стар дизел и на максимални обороти . В последствие изчистваше но като седим на светофара няколко минути и подаде газ изпушваше зверски на масло може и тая система да му е била включена . При старите дизелови двигатели оптимален горивен процес се регулира много по лесно . Нашия Камаз пуши само докато е студен двата ми мотокара с двигатели Перкинз Д 3900 също при положение че моя работи със смес от нафта и трансформаторно масло от доста години . Зет ми за две чисто нови коли от магазина го бяха посъветвали приятелски тая система да не я използва въобще.
          Колата е била в частична регенерация, което е съвсем друго нещо.

          Коментар


          • #35
            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

            Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
            Като затапят егр-а и махнат дпф-а разликата не е голяма...
            С няколко умишлени повреди (под кодовото название "туних") всеки двигател може да бъде направен на Камаз. А у нас такива неща са популярни.

            Коментар


            • #36
              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

              Дори и при регенерация не излиза пушек от съвременните дизели с DPF....
              Ауспусите ми са доста по-чисти отколкото на бензинката...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #37
                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Дори и при регенерация не излиза пушек от съвременните дизели с DPF....
                Ауспусите ми са доста по-чисти отколкото на бензинката...
                На колко км. е е джипа? Като мине 100 х. ще е друго... С БГ нафтата излиза-излиза от време на време и още как...

                Коментар


                • #38
                  От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                  Не е минал 100х.км, но пък ауспуха е лъскав без следа от дим....
                  Не вижам как след 100х.км ако се поддържа изправен автомобила (без демонтаж на ДПФ и т.н.) ще има дим...
                  Не за друго - ако ДВГ не е добре, ще запушва ДПФ, ще влиза в авариен режим, но пак няма да изкарва дим отзад...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                    Довлоно си изкарват при почистване-синичък.След като се почисти трябва да излезне това което е изгоряло?
                    Наистина кюнците са чисти като на всяка една бензинова кола.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                      DPF не е вълшебно устройство и при достатъчно износване постепенно върши все по-малко работа. Но пък ако управлението на двигателя е в ред, колкото и да е износен, компютърът просто няма да му пусне излишно количество нафта за да образува видими сажди, ще трябва да търси други начини за правене на пушек.

                      Доколкото съм наблюдавал последователността е чип => проблеми с ДПФ => махане на ДПФ

                      Коментар


                      • #41
                        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                        Износването на DPF е свързано с неговото запушване / намаляване на пропускливостта, а не с намаляване възможността за филтриране на частиците...
                        Също съм си мислил за последиците от многократен старт на ДВГ - неправилен температурен режим, незагряли сензори, катализатори и т.н....
                        Не знам - и за мен ефекта е съмнителен...

                        П.С. регенерацията е точно пускане на 'излишна нафта' в ауспуха
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          Също съм си мислил за последиците от многократен старт на ДВГ - неправилен температурен режим, незагряли сензори, катализатори и т.н....
                          Е колко да е неправилен като двигателя вече е загрял. Той не изстива за 2 минути
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #43
                            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                            Старт-Стоп системата работи само при напълно загрял двигател и зареден акумулатор.

                            Мен единствено ме съмнява до колко изобщо има икономия, при положение че двигателят стои загасен средно за около 20 секунди. Съмнително ми е, ако при следващото палене двигателят изхарчва по-малко от спестеното през въпросните 20 секунди.

                            П.П. След около 2 минути (примерно докато чакам на бариера на влак) двигателят си пали, като единствените консуматори са радиото, навигацията и натиснатата спирачка..
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Е колко да е неправилен като двигателя вече е загрял. Той не изстива за 2 минути
                              Сондите и катализатора не изстиват ли за две минути (в смисъл рязко да им спадне работната температура до зона на неефективна работа)?
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Сондите и катализатора не изстиват ли за две минути (в смисъл рязко да им спадне работната температура до зона на неефективна работа)?
                                Не мисля. То лесно може да се провери ако се завреш отдолу с термометка.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X