Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

    Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
    литър икономия е просто смешно на фона на сложноста
    Литър икономия се явява нещо между 10 и 20% от общия разход. За производителя е важно, ако регулаторите са му казали че средния разход на колите му произведени тази година трябва да е Толкова. За потребителя 10 или 20% от разходите за гориво са си фактор. За държавата, да спести 10% от вноса на нефт - също. Не всички министър-председатели играят карти с шефове на рафинерии. "Сложността" на системата е силно преувеличена - 50-100 реда в софтуера на контролера и малко по-читави стартер и акумулатор.

    Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
    Не че. имам нещо против тая система но не знам как ще излезнат сметките ...зареждаме акумулатор с ДВГ ремък генератор и после стартер колко ли е ефективно.
    Излизат сметките. Всичко е по-добре от работещ на празен ход двигател. Това са 0.5-1л/час за нищо.

    Коментар


    • #62
      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      малко по-читави стартер и акумулатор.
      Те май стартер и алтернатор са един агрегат на тия. Поне така помня като четох на Бош представянето на системата.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #63
        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

        При някои.

        Коментар


        • #64
          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Те май стартер и алтернатор са един агрегат на тия. Поне така помня като четох на Бош представянето на системата.
          Тоест като откаже стартера има вероятност да останеш и без генератор???

          Коментар


          • #65
            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

            Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
            Тоест като откаже стартера има вероятност да останеш и без генератор???
            Колега, рискуваш да получиш верен отговор .
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • #66
              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

              не е точно вероятност.
              хубавото е че на този стартер му липсват най-досадните детйли- четките с колектора.

              Ако те е страх от такива проблеми, старт-стоп системата реално не е за теб.

              Коментар


              • #67
                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                не е точно вероятност.
                хубавото е че на този стартер му липсват най-досадните детйли- четките с колектора.

                Ако те е страх от такива проблеми, старт-стоп системата реално не е за теб.
                Вероятно не го е страх от проблема а от цената за разрешаване на проблема .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #68
                  От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Вероятно не го е страх от проблема а от цената за разрешаване на проблема .
                  Приказката за брадата и гребена винаги е била актуална!
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #69
                    От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                    Приказката за брадата и гребена винаги е била актуална!
                    Само дето не е на място в случая... Бих платил повече пари за кола без нея.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Вероятно не го е страх от проблема а от цената за разрешаване на проблема .
                      Това струва колкото нормален алтернатор.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Това струва колкото нормален алтернатор.
                        Ъхъ, като всяко 'уникално' нормално агрегатче, могат да ти вземат колкото си искат
                        Щото за алтернатор на Опел Астра искаха 1200-1400лв, и ако нямаше алтернатива, щях да се чувствам прекаран
                        Както се чувствам прекаран за горивен филтър, който също няма алтернатива и струва 300лв
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                          Е, ще се появят алтернативите и ще се поукротят. С всичко е така.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                            И моето скромно мнение. Карал съм 2 коли с такова нещо и на двете се научих да го изключвам преди да намеря как се пуска радиото.
                            Като следствие - мнение за икономичност не мога да дам.

                            Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                            Имам вече над 100 000 км. на два нови автомобила с марката BMW с подобна система и категорично мога да потвърдя че системата спестява около и над 1 л. / 100 км. в зависимост от режима на каране и условията.
                            Вярвам ти, въпреки че не мога да си представя да си карал достъчно при равни други условия с включена и изключена система. Както и да е - 1/100 е неприемлива икономия за дразненето, което получавам.

                            Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                            Единственият режим неудобен за ползване е при кратки чести спирания и предвижвания напред в трафик. ..
                            А аз не мога да си представя друг режим, в който да има някакъв ефект. При движение в разтоварен градски трафик икономията би била пренебрежима, а в извънградско абсолютно нулева.

                            Системата пали по-бързо от първоначално стартиране на двигателя ...


                            Това е абсолютно вярно, но не променя картината.


                            Считам че това е една от най-добрите и с най-значим ефект в глобален план съвременни разработки за икономия на гориво в автомобилите .. Не разбирам повечето критични мнения тук .. особено на хора които нямат никакъв опит с подобна система..


                            С най-значим ефект са хибридите, но тук може да отплеснем в грешна посока цялата дискусия.

                            Последно редактирано от bokomo; 02-09-15, 12:46.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                              .... се научих да го изключвам преди да намеря как се пуска радиото.
                              Кофтия момент е че на някои коли не може да го изключваш перманентно...Изобщо колите стават все по-извратени,то не са електромеханични ръчни спирачки(това ме дразни много,ама не съм намерил начин да го спра,кога ли ще и изгори мотора...)гаснене по светофарите,отврат...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Старт - Стоп система и приложението в родния трафик

                                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                                1/100 е неприемлива икономия за дразненето, което получавам.
                                За мен и 15/100 е неприемлива икономия за дразненето което получавам от съвременните коли, затова из града си движа с Ужаската.

                                Освен това смятам че ако можеш да спестиш цял литър на сто гасейки двигателя в задръстванията, значи на тия 100км си преседял поне 2 часа в задръствания. Което пък идва да каже или че си тотално сбъркал персоналната концепция за транспорт, или си професионален шофьор на лека кола в който случай ще се съобразяваш с новостите в професията. 7-8 лева (колкото е въпросната икономия за ден градско) е значима част от надницата на един шофьор.

                                За успокоение на всички ще кажа само че старт-стоп системата е глух еволюционен клон и няма да просъществува достатъчно време, за да я изчистят от детските болести.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X