От: 4x4 Шумен 2014 - 5-7 Декември 2014
Бъркаш не съм те пращал да се радваш на никакви червени клаксони.Посланието беше за всички които смятат,че само цената на една машина определя нейните резултати и,че техните слаби резултати се далжат на евтини коли които не са конкурентни.
В трофито фактори много от гуми,лебедка до литри гориво и физическа подготовка защото на пловдив тази година видях как не един навигатор си почива изкачвайки екстрема с въжето.
За трофито спирам има по-компетентни от мен нека те да говорят.
Но в пет различни състезания пет различни фактора се оказват решаващи и за това е и това мрънкане да се направят състезанията максимално еднакви за да не се налага да се правят всестрано развити автомобили.
Общо взето да се влага в гуми и лебедка а останалите задалжителни трофи пособия ако може да не се купуват.
За бъгито от снимката е добре да знаеш,че има доста слаби места и бързо ще се удави в някой гьол.
За твойта кола е добре да знаеш ,че каквото и да направиш то бързо ще стане за доработки заради постоянното променяне на състезаня и рагламенти ти не знаеш какви състезания ще има след три години за да знаеш каква кола да правиш.
И пак да те попитам
(това малко с прехапани устни го написах - според мен не е ОК да бъркаш ролките на алтернаторите и супер чарджъра с "червени клаксони", и да пишеш в този раздел...)!
още ли си на мнение,че бъркам ролки на каквото и да било и съм недостоен да пиша в този раздел?
п.п. ще ти задавам този въпрос докато не получа отговор на него достатачно ясна снимка съм пуснал какво е червеното за което се говори
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
В трофито фактори много от гуми,лебедка до литри гориво и физическа подготовка защото на пловдив тази година видях как не един навигатор си почива изкачвайки екстрема с въжето.
За трофито спирам има по-компетентни от мен нека те да говорят.
Но в пет различни състезания пет различни фактора се оказват решаващи и за това е и това мрънкане да се направят състезанията максимално еднакви за да не се налага да се правят всестрано развити автомобили.
Общо взето да се влага в гуми и лебедка а останалите задалжителни трофи пособия ако може да не се купуват.
За бъгито от снимката е добре да знаеш,че има доста слаби места и бързо ще се удави в някой гьол.
За твойта кола е добре да знаеш ,че каквото и да направиш то бързо ще стане за доработки заради постоянното променяне на състезаня и рагламенти ти не знаеш какви състезания ще има след три години за да знаеш каква кола да правиш.
И пак да те попитам
(това малко с прехапани устни го написах - според мен не е ОК да бъркаш ролките на алтернаторите и супер чарджъра с "червени клаксони", и да пишеш в този раздел...)!
още ли си на мнение,че бъркам ролки на каквото и да било и съм недостоен да пиша в този раздел?
п.п. ще ти задавам този въпрос докато не получа отговор на него достатачно ясна снимка съм пуснал какво е червеното за което се говори
Коментар