Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за състезателен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Размисли за състезателен джип

    Кой каза че няма участници, няма класове и за това се спотайват. Ако бях се явил в състезанието с Румънците щях да съм още един в трасето и толкова. С кого щях да меря сили.
    Марто го писа много хубаво "ШАМПИОНАТ" а не приятелска вечеринка. Шоуто за публиката я забравете.
    Тарга, ти като отиде да помагаш на организатора какво искаше "да има Гьоч" . Да премахнем тази практика със сеира.
    То хубаво един състезателен автомобил да има "паспорт" в който да е описан какъв е /двигател, ходова част, купе и др/ за шампионата, хубаво е да има и адекватни класове. Хубаво е и оценяването да е адекватно. (Ето SIKO си взе поука и класирането спрямо миналата година е адекватно но през "срещата" януари ще им дам още предложения.
    Последно редактирано от banjo; 15-12-14, 09:11.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #47
      От: Размисли за състезателен джип

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Нали знаете, че на калпавия водолаз му пречат водораслите. Румънците и Турците имаха скъпи машини, някои с портални мостове, някои с механични лебедки. Само дето някои се изгубиха, един счупи редуктора на великия Лапландерски мост, поне двана скъсаха въжета, като единия(Турското Паджеро) нямаше даже нож с който да си отреже синтетиката. Леки били, тръбарки били, ама са кални като прасета и замръзнали. Нямат един ключ в колата и ако стане нещо, всичко рязко приключва. Един ФАКТОР в офроуда май има и климатик. Всеки си прави колата както може или както смята за правилно. Има скъпи части като наслагани където дойде като по случайност и където дойде. Като погледне някой полу компетентен и вика- Баси мамата, как ще се боря с тоя. Пък то скрап. Еършокове за шапка долари, а подскача по трасето като коза и на всеки страничен наклон е поне на врати. Има и откровени скрапове, разпадащи се по трасето, ама с добри резултати. Как става, че не се сещам? Справка класирането. Така че не търсете виновни за резултатите. Резултатите идват от съвкупност от фактори. Каква полза от яка лебедка, мотор и клиренс като навигатора не знае на коя точка е или пилота не знае да кара? Или знае, но като види публика е готов да се гръмне в главата, само и само да има шоу? Трофито за това е трофи. Да има кал и да е свинщина. Колкото по голяма, толкова по добре. Леките конструкции ще летят по трасето, механичните ще ги настигат в екстремите. Ама не е честно. Ми и на тоя с малкия мотор и механична лебедка не му е хубаво да го изпреварват като да е спрял. И кво? Айде да се спрете? Няма еднозначно решение. Няма на трофито в нашите ширини. Единственото решение е с много класове. Само дето няма толкова участници. Ако се направят нужния брой класове, за да няма сърдити, накрая всички ще са с канчета на стълбата.
      Тарга, същия проблем с "класовете" го имаше и в траялната верига в началото! Нещата се самонаместиха само за 2 години - като гледам участници не липсват..?!

      Коментар


      • #48
        От: Размисли за състезателен джип

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        Мод: Темата е отделена от тази за състезанието в Шумен

        Значи викате, идва утре този и го ошамарвате със стоковите Нисани..?!!!

        Тва ако стартира на "Варна трофи" незнам как ще го изкараме от трасето.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #49
          От: Размисли за състезателен джип

          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
          Тва ако стартира на "Варна трофи" незнам как ще го изкараме от трасето.
          Нищо и няма на машината, пък и трасето не е толкова сложно. Въпроса е че неможе да участва сега с тези правила.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #50
            От: Размисли за състезателен джип

            Ето точно тази машина участва през 2014 в нашите състезания:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2443.jpg
Прегледи:2
Размер:220.5 КБ
ID:5629168

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2444.jpg
Прегледи:2
Размер:217.0 КБ
ID:5629169

            Коментар


            • #51
              От: Размисли за състезателен джип

              През 2014 година, трофи шампионата кара по общ за всички състезания правилник. Дали е добър е друг въпрос. Тодор Христов се опита да го опрости без да го променя и мисля, че се получи. То, не, че давания за пример траялен шампионат беше с перфектен правилник. Ама за догодина се пипна и нещата ще станат. Същото трябва да стане и в трофито и готово. Само не ми е ясно колко класа да се направят от 6-8 джипа, каращи във вригата. По какво да ги класифицираме- по лебедки, по височина на гумите, по конструкция, по кубатура на двигателя или мощност. При сегашното положение, мисля, че вкарването на лек клас е достатъчно. Хоби и Експерт. Едните заобикалят SS-те, другите минават през тях. Макар, че лек клас и тежко трофи са несъвместими, ама така ще могат повече хора да се докоснат до този вид състезания и ако им харесат да си подготвят машина за тежкия клас.
              Таргата по горе го казал много точно.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #52
                От: Размисли за състезателен джип

                Стояне това в Трофи ли?

                Наско, въпроса е друг. Не по наличните автомобили в състезанията сега да се правят "класове" а да се направят "класове" за да се привлекат участниците. Съгласен ли си с мен?

                Темата е за автомобилите а не за възможностите на екипажите.
                Последно редактирано от banjo; 15-12-14, 09:33.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #53
                  От: Размисли за състезателен джип

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  Това в Трофи ли?
                  Да в трофи - и то на повечето от състезанията.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Размисли за състезателен джип

                    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                    Да в трофи - и то на повечето от състезанията.
                    Баси, това не е за вярване. То вярно че тази година съм игнорирал всичко ама това е безобразие. Организаторите да не си спазват правилника. УЖАС дано не са го включвали в класиранията.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #55
                      От: Размисли за състезателен джип

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      ... "N" броя класове с конкретни технически изисквания и две класирания - общо и по съответните класове. ...
                      Вярно, че на RFC класовете са 7. Ама колко са участниците и в крайна сметка всички участват в генералното класиране и победителят в състезанието е един ...
                      А колко бяха класовете на Трансилвания? А колко са на хърватското трофи? А на Бреслау?
                      Вие състезания ли искате или Златния Орфей, дето всеки да вземе някаква наградка да не е капо? Ми да вземат да направят за всеки по един клас, та всеки да е победител и да няма след това хленчещи!

                      Аман от стандартното мрънкане как еди-кой си бил направил кола с много пари! Е и?!? Вярно е, че в моторните спортове без пари не може (определено не са за социално слаби), ама пък и парите не са всичко. Практиката познава не един случай, в който участници с много пари не могат да се похвалят с някакви резултати, що-годе оправдаващи разхода. Ма колата му била направена с 5-цифрена сума в зелено и те задминавал все едно си спрял. Да, ама те задминава по 5 пъти на ден, щото се губи в несвяст и накрая на финала е с по-лошо време ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Размисли за състезателен джип

                        Чавдаре, бил съм на Трансилвания и само ще кажа че всеки клас си има награждаване
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #57
                          От: Размисли за състезателен джип

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          Чавдаре, бил съм на Трансилвания и само ще кажа че всеки клас си има награждаване
                          Че кой твърди друго? Та, все пак, колко бяха класовете там?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Размисли за състезателен джип

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Стояне това в Трофи ли?

                            Наско, въпроса е друг. Не по наличните автомобили в състезанията сега да се правят "класове" а да се направят "класове" за да се привлекат участниците. Съгласен ли си с мен?
                            Съгласен съм, но за да се направят тези класове Стандартен, Модифициран и Прототип, трябва да се направят и отделни трасета за тях, Защото не може да пуснеш джип от стандартния клас в трасето на прототип и обратно, защото техническите им изисквания са различни. В траяла за различните класове се правят различни трасета(зони), съобразени с възможностите на съответния клас- било то гуми, безопасност и др. Но, там е много по лесно приложимо това. Докато в трофито, колко организатори биха могли да си позволят лукса да направят три отделни трасета, за поне три класа. Защото, не можеш да пуснеш машина от стандартния клас в дълбоки 50 см коловози, понеже ще е ограничен в размера или агресивността на гумите примерно. А и не можеш да пуснеш от клас прототип по републиканската пътна мрежа, защото няма регистрация. Това са просто два примера, а мога още много да давам.
                            Знам, че ще ми кажеш за кубатурата. Ако ще те успокоя в траяла в клас Прото има машина с 4,6л. има и с 2.0л. и си карат хората.
                            Не проблем да се вкарат класове в правилника на трофи шампионата и аз ще лобирам за това, но трябва да има и ограничение за минимален брой участници от съответния клас, за да се сформира такъв.
                            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                            SSang Yong Kyron 2.0xdi
                            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                            Коментар


                            • #59
                              От: Размисли за състезателен джип

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение

                              За това в приложение "Ж" има списък на автомобилите които могат да участват и са упоменати двигателите. Напрактика Вранглера който правиха Близнаците за RFC сам по себе си е незаконен.
                              Ето значи тема за размисъл. Ще променяме правилници и закони или ще караме по сегашните и 98% от участващите трябва да бъдат забранени.
                              Отново си се изтропал неподготвен...
                              Покажи ми едно Трофи което да е 100% по правилниците изискванията и забраните на FIA?? За какво приложение Ж става въпрос тогава? Нали точно ти си най върлия противник за вкарване на тези правила в спорта.Примери и свидетели мога да ти дам колкото желаеш.А и помниш на Шумен какъв разговор водихме? Срам ме е да го споделям с хората. То по твоята логика и рали-рейд състезанията са незаконни.
                              Моля те говори ти лично какво си направил организирал помогнал за спорта и тогава говори за другите.

                              Темата е безпредметна щото всеки който е карал Трофи където и да е знае че само с лебедка няма начин да постигне много.Доказва го и последния шампион на RFC тази година. Бензинов двигател и ел. лебедка в царството на водите и наистина бързите механични лебедки.

                              А така наричаното от вас бъги от горните снимки е перфектно подготвено за американските състезания дето са в космоса спрямо нас.В България ще му е трудно поради много причини.Ширина на базата труден достъп в кокпита и най вече това че е едноместно.

                              Мисля че един организатор трябва да се стреми трасето да е така подбрано и направено че всяка една конструкция да има предимство в даден момент.Така се запазва интригата до края и е много по честно спрямо различните конкуренти.
                              Ако е нечестно че някои е инвестирал в бърза лебедка то тогава да се ограничат и блокажите грайферите на гумите и всички двигатели да са до сто коня.Възраста на участниците също трябва да е фиксирана.Но тогава може някои да е тренирал повече от другите и отново състезателите няма да са с изравнени възможности.
                              Ебати глупостите в понеделник сутрин..
                              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 15-12-14, 10:47.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Размисли за състезателен джип

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Вярно, че на RFC класовете са 7. Ама колко са участниците и в крайна сметка всички участват в генералното класиране и победителят в състезанието е един ...
                                А колко бяха класовете на Трансилвания? А колко са на хърватското трофи? А на Бреслау?
                                Вие състезания ли искате или Златния Орфей, дето всеки да вземе някаква наградка да не е капо? Ми да вземат да направят за всеки по един клас, та всеки да е победител и да няма след това хленчещи!

                                Аман от стандартното мрънкане как еди-кой си бил направил кола с много пари! Е и?!? Вярно е, че в моторните спортове без пари не може (определено не са за социално слаби), ама пък и парите не са всичко. Практиката познава не един случай, в който участници с много пари не могат да се похвалят с някакви резултати, що-годе оправдаващи разхода. Ма колата му била направена с 5-цифрена сума в зелено и те задминавал все едно си спрял. Да, ама те задминава по 5 пъти на ден, щото се губи в несвяст и накрая на финала е с по-лошо време ...
                                Чавдаре, това е така в един куп моторни спортове (генерално класиране и по класове - хем се състезаваш със себеподобните си, хем си сверяваш часовника с големите батковци)! Проблема е там, че като седна да чета правилника на нашата трофи верига, единственото което ми става ясно от него е, че излизам директно срещу батковците и, че за целта ми миришат чорапите - за мен предварително се обезсмисля цялото упражнение и веднага ми хрумва, че мога да набия едни 30 000 лева (примерно) в нещо друго (ако ще и курви да са)... Затова и няма състезатели - правят се състезания основно за кеф и всеки организатор се упражнява самосиндикално на тема "правила и технически изисквания", в държава и времена където и когато парите са кът. Ако ще е само за кефа - разходки бол. Аз искам да се състезавам и да се развивам (започвайки от долу на горе и като умения на екипажа и като развитие на джипа), а реално липсва средата (класовете) за това. Съвсем логично е да питам, какъв джип аджеба да правя, а отговора който получавам е "Какъвто си искаш, щото при нас всичко е на куп!"...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X