Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
    Станал е страОтно! Това беше моята идея когато имах този модел. Обаче на мен ми излизаше 3-пъти по скъпо от на теб. Хвана си влакчето и сега ще се кефиш на добра комбинация. Лека полека ще започнеш и да порипваш, така както започна и да се катериш! Аз си те чакам, въпрос на време е!
    E преди два часа окончателно го събрах че падна малко заигравка с карба леко реджеднат е вече, мислим и едно бутало с една идея по голяма компресийка и да се приключва. А иначе утре заповедай че некви заигравки се оформят даже ще имаме и врачанско участие интересно ми е с още колко му се е увеличил кантара дано не оскатим машинката само. А за рипане ще рипаме колко му е, само дано оцелееме преди да му фанеме цаката.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #92
      До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

      Е такива хора ме кефат, браво Пацо. Ктм-ма е станал ненормален
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #93
        До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

        Трипер, какво стана успя ли да настройш окачването днес или си затри цял ден във въртене на болчета!? Нормално е да отделиш доста време за настройка, на-добре става на писта! Не си и мисли че като си сложил това окачване ще бъдеш Супермен или ще станеш много добър! Просто това окачване с подходящите настройки за специфичния терен ти помагат много. Немислия и че си успял да ги настроиш защото си малко нервен и нямаш нерви да въртиш цял ден бочета, пък и това се прави за няколко карания. Доколкото знам днес ти е първи ден с тях и все още нямаш добра картина за поведението им.
        Я земи та се обади по някое време к'ат се опраиш!

        Коментар


        • #94
          До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

          Шантава работа че въртех болтчета въртех, но оставам с впечетлението че пружините са доста хард и са правени за глигани над 150 кила, на ситно накъдрено при бързо каране нема държане, за разлика примерно на няколко последователни дълбоки бразди където няма мърдане на малки скокове също, на едни места е ОК на други не ми се приказва нема уцелване на баланса. Задния амортисьор е малко по къс при натегнати докрай пружини и муцуната му се е вирнала леко и на снега днес задника цял ден ми беше на задния стоп и няма целкане на пътя(питай Ванката имаше дръвчета къде не успяха да избягат) май ще връщам стария, а на предните ще сменям пружините.

          п.п. Като пълен новобранец бях си напомпал предните гуми на близо една атмосфера като се прибрах реших да ги проверя и лошо ми стана.
          Последно редактирано от Tpunep; 24-01-10, 19:57.
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #95
            До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

            Бъркаш се. Пружините и амортесьорите са настроени и идват като за 70кг. човек. Имай впредвид че каквито и пружини да сложиш, докато не ги настрой както трябва ще ти се струват дървени.

            Коментар


            • #96
              До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
              И Аз реших леко да поизлекувам моя за което ми помогна и Васко Томов тъй като нещата за ъпгрейда са от него, та нещата накратко са следните:
              1. По широка задна ос, пасна си идеално само черупките които контрират главините на пиньона и спирачния диск са със друг жлеб и трябва да са от оста която се слага, не съм я мерил но е около 4-5см. в повече.
              ...
              4.Нови кормилни накрайници и шарнири, като на вторите им давам най-много два месеца живот, понеже преди стана на въпрос че унибалите се разбивали почти както и кормилните накрайници след няколко месеца експлоатация унибалите не са мръднали като нови са така че оттук нататък тефлонови май това е паролата.
              1. Още като взех ХС-то и ми се струваше, че като скачам на Дълбок дол и при приземяване задната ос така се огъва, че предпазителя на спирачния диск и веригата опира в земята. На дълбок дол нямах възможността да проверя, но на нашата писта в Т-ще оставих много ясен отпечатък в глината на попивката. Никой не ме е снимал и не знам дали гумите се смачкват толкова много или оста се изкривява. Това се получава само като го приземя на задна ос. Усещането е много неприятно. Затова се старая да го приземявам на предница.
              Въпросът ми е с по- широка ос как ще се държи при скок?

              И по т. 4. От къде да се снабдя с читави шарнири, че моите нещо са се разхлопали?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #97
                До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                1. Още като взех ХС-то и ми се струваше, че като скачам на Дълбок дол и при приземяване задната ос така се огъва, че предпазителя на спирачния диск и веригата опира в земята. На дълбок дол нямах възможността да проверя, но на нашата писта в Т-ще оставих много ясен отпечатък в глината на попивката. Никой не ме е снимал и не знам дали гумите се смачкват толкова много или оста се изкривява. Това се получава само като го приземя на задна ос. Усещането е много неприятно. Затова се старая да го приземявам на предница.
                Въпросът ми е с по- широка ос как ще се държи при скок?
                Ако се приземиш на криво е проблем с по дългата ос. Всичко останало и е + . Най-вече във завой.

                Мачкането на гуми си е нормално, невиждам нищо лошо освен че понякога се кривят джанти.



                Това че се огъва задната ос не е минус, а пак голям плюс. Тя ти служи като последен ресьор. Малко или много омекотява удара. Също е и много по здрава от твърдите оси.

                Ето ти една снимка на която ясно се виждат някои неща. Въпреки че точно тогава май тази ос не се върна никога в началното си положение!!!

                Коментар


                • #98
                  До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                  Кой е на последната снимка? Много грубо приземяване. Дългата ос няма ли да се скърши, че по спомени Николен ги криви и чупи за загрявка.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #99
                    До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    Кой е на последната снимка? ....
                    Николен Кушев

                    Коментар


                    • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      1. ... Затова се старая да го приземявам на предница.
                      Въпросът ми е с по- широка ос как ще се държи при скок?

                      И по т. 4. От къде да се снабдя с читави шарнири, че моите нещо са се разхлопали?
                      Според мен приземяване на предни гуми дето се учи няма,или ще е нещо като "да се сложиш на врат.По широката ос ти дава по лесен страничен баланс на атв-то във въздуха,с по широка ос при неправилно приземяване /странично/ шанса да паднеш намалява драстично.И това са само някои от предимствата на при скок,да не говорим като цяло,както и при излитане каква е разликата.В случая на снимката Николен приземява абсолютно правилно при положение че няма попивка - на задни гуми.Две са основните правила - когато има попивка,яката газ /за да стигнеш до нея на всяка цена /и приземяване успоредно с двете гуми на попивката.Ако не стигнеш до попивката или няма такава - приземяване първо на задни гуми.Оста найстина се сгъва доста,за целия сезон съм сменил 1 препазител под нея,защот постоянно "бие печати"/това с печатите е нормално и по скоро ще се притеснявам ако не е така щото ще има нещо сбъркано по окачването/,но не и самата ос която за сега след скок се е научила да се връща в първоначалното си състояние При Николен са много специфични нещата заради тунинга,доста по голямо междуосие,много дълъг заден носач и т.н.Проверявайте си винаги налягането в гумите.Шарнирите се разбиват в пъти повече ако не си с правилни настройки на окачването имайте и това в предвид,както и от фланци.Не си ровете бързата компресия на аморисьорите и пружините!Десо да каже кое болтче
                      Преди от ендурото като си разкрачех атв-то отчитах само един минус - в гората м/у дърветата понякога,но вече ги избягвам...

                      Коментар


                      • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                        Значи човек като остане без работа почва да твори простотии, и аз да не остана по назад взе че наделя пернишкото в мене та реших да експерементирам със капачката на резервуара в стил направи си сам че е криза.
                        Прикачени файлове
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                          Пацо, взема да ти го докарам моя да ми го поошариш, че е много постен. Може и некоя лампичка да му закичиш да е по джиджан и после газ у Перник, да се мерим с голфаджиите.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                            Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                            Пацо, взема да ти го докарам моя да ми го поошариш, че е много постен. Може и некоя лампичка да му закичиш да е по джиджан и после газ у Перник, да се мерим с голфаджиите.
                            Moже, може ама разбрах че от Нова година насам си спрел пиеенето та незнам как ще се разбереме, дано не се разчуе че може да доведе и до директна дисквалификация от отбора. така че не се подмотвай ами почвай да тренираш.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                              Некой прекаляват с пиенето, други с белото трети с лепенките..

                              Я как омазах новия калник:




                              Мене нещо взе да си ми харесва така черно-оранджево..

                              И тапа на резервоара от студио "Трипер - Carbon Works''

                              Коментар


                              • До: КТМ, болки, мъки и има ли начин да ги преборим.

                                Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                                Moже, може ама разбрах че от Нова година насам си спрел пиеенето та незнам как ще се разбереме, дано не се разчуе че може да доведе и до директна дисквалификация от отбора. така че не се подмотвай ами почвай да тренираш.
                                Миро ... и въздаржание... ммммм нееееееееее, тогава много ще ни бие. Не се притеснявай Трипер, само Миро няма да те предаде. Еи я се стягайте бееееееее, вадете си докоменти за лицензииииииииии.


                                Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                                ...
                                Я как омазах новия калник:
                                Мене нещо взе да си ми харесва така черно-оранджево..
                                И тапа на резервоара от студио "Трипер - Carbon Works''
                                Мнооооо..оооо джиджан седи, черен е по Убав от бЕл ама с тия лепенчици няма да ти станат нещата осен ако Трипера не ти даде онова къде днес си купихме за запечатване на фолиото. Иначе ще паднат от пароструйката веднага.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X