Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Направа на атв - naskoradew

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Направа на атв

    На китаиските шенкели лагерите конусни ли са или са съчмени радиални ? А спирачните апарати и те ли са китаиски , от къде си ги купувал ?

    Коментар


    • #17
      До: Направа на атв

      Лагерите на шенкелите са съчмени. И спирачните апарати са китайски. Купих ги от човека от когото си взех китайското атв. Той предлага най-различни резервни части и има доста неща и не са много скъпи, ако нещо ти трябва казвай ще ти дам телефон.


      Ето слагам няколко снимки на бъдещето атв...тази седмица не сме свършили кой знае колко работа но сглобихме всичко, направихме задният амортисьор започнахме със степенките, оборудвахме кормилото със газ, съединител и предни спирачки(които станаха страшно добри...много силно държат)...предните спирачки са с отделна помпа, а не както мислех да ги правя същите като на китайското от крачната да хващат и четирите. Наложихме и спойлери да видим какво ще се получи, и няма да им трябва много преправяне че да паснат идват си горе долу добре. Естествено идват малки, но ще има тунинг със рифел и заварки на пластмаси.Намерихме и подходящ радиатор, но още не сме го напаснали, само го наложихме.

      Имам един въпрос...вижте задният амортисьор. Направихме го така, защото инъче рамката ни създава доста трудности. Стана много добре...не твърдо не и меко. Просто перфектно! И не се връща рязко и се натиска с не много усилия. Въпросът ми е има ли проблем че сме го направили под такъв наклон? И ако да какви са последствията? Защото пробвах по този начин хареса ми как стана, но искам да разбера и вашето мнение по въпроса.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Направа на атв

        А каква е идеята с тези два пиньона отзад? Да не би постигане на бързи и бавни скорости? И как ще постигнеш обтягането на веригата при такава разлика в дължината?
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #19
          До: Направа на атв

          Ами няма идея за бързи и бавни. Просто не мога да намеря друг по-голям венец на който закрепването да бъде на шлиц и използвам този оригиналния като за него само закрепвам по-големия. Ако има някой който би могъл да ми помогне или знае инфо къде могат да ми помогнат за изработка/преправяне такъв венец ще съм благодарен! А за веригата...на задния шарнир сме направили обтегачи за нея. Вгледай се точно зад венеца. Освен него най вероятно ще има и друг оптегач(такъв съм си направил на другото атв) който същевременно и успокоява веригата, а като му дойде времето и е необходимо ще скъсим веригата не е никакъв проблем.

          Коментар


          • #20
            Направа на атв

            Първоначално публикуван от naskoradew Преглед на мнение
            ... Ако има някой който би могъл да ми помогне или знае инфо къде могат да ми помогнат за изработка/преправяне такъв венец ще съм благодарен! .
            Защо не питаш този в Карлово - http://nhm-bg.com/. Смпоред мен може да ти направи всеки един пиньон, поне така казва.
            На мен ми направи за ИЖ и съм много довонен.

            И едно споделяне. Според мен не е трябвало да се занимаваш с тези карета на кормилото. Аз същото нещо направих за моето АТВ, но сега установявам че небеше добра идея. Първото нещо което е че се разби и сека немога да го подменя, защото е заварено. А второто е че усилието на завиване е доста голямо. Ако беше без каре, предполага се че ще е по малко усилието на завиване. Знам, че кормилния прът така е подведен заради рамката и лагерното тяло, но то може да се среже и премести. Но карай да върви. за новите проекти ще го имаме предвит.
            А и един въпрос - защо сте сложили задния амортисьор така. Не мислите ли че ще се счупи рамката в мястото на сядане. Не можеше ли да го натикате някъде в средата на рамката, та ка или иначе сте го удължавали?

            Коментар


            • #21
              До: Направа на атв

              Така...първо за кормилото направихме го с каре, защото както ти каза ъгъла на рамката не позволяваше...решихме да не преправяме лагерното тяло...като се замисля най-вероятно някои неща може би ще претърпят промяна след като започнем да правим пробните тестове. Когато тръгнеш да правиш едно нещо от нулата не можеш да изчислиш всичко да си дойде на мястото от първия път и като тръгне да няма никакви нужди от промени....с пробни тестове всичко ще си дойде на мястото...и каквото трябва ще се променя или подобрява...друг вариант е всичко да ти дойде в кашони със чертежите схемите и обяснения...но това вече е друга работа. Амортисьора няма възможност да се постави по този начин, тъй като рамката не позволява. Самият амортисьор е от кола и не е удължаван. Мисля че беше от Ауди А8, сложихме му тази пружина и стана перфектен за целта. За опастност от счупване на рамата...не мисля, че би могло да стане. Всичко е направено с много подсилвания, заваряно здраво и както си му е реда...естествено без много претрупване на метал за да не стане прекалено тежка конструкцията! Ноо за скъсване не се притеснявам...просто стана достатъчно здрава. Другото което ме интересуваше е самият наклон на амортисьора. Според мен няма значение как ще е сложен, и под двата наклона си работи еднакво, а именно за това го монтирахме по този начин. Първо че конструкцията така ни позволи и второ, че самото задно окачване се получи много добре с този амортисьор. Но искам да разбера и мненията на останалите колеги от форума по въпроса за наклона.

              За тази фирма и аз си мислех да звъня да видим дали ще се измисли нещо. Смятам първо да го подкараме да направим пробен тест и след като вече уточним броя на зъбите на преден/заден пиньон да се обаждам. Сега дори и да стане работата незнам дали ще паснат точно броя зъби, за това най-добре след като се уточнят.

              Коментар


              • #22
                До: Направа на атв

                Аз по едно време обмислях вариант да се мъча да присядя два пиньона отзад на мотора - по-голям и по-малък. И съответно да прехвърлям веригата от единия на другия в зависимост дали ще карам по планината или по асфалта! Отказах се от идеята защото прецених че ще срещна сериозни трудности за обтягането на веригата - обтегача ще трябва да има доста голям ход! Та, като видях двата пиньона отзад, си помислих че си успял да реализираш тази идея някак си!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  До: Направа на атв

                  Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                  Аз по едно време обмислях вариант да се мъча да присядя два пиньона отзад на мотора - по-голям и по-малък. И съответно да прехвърлям веригата от единия на другия в зависимост дали ще карам по планината или по асфалта! Отказах се от идеята защото прецених че ще срещна сериозни трудности за обтягането на веригата - обтегача ще трябва да има доста голям ход! Та, като видях двата пиньона отзад, си помислих че си успял да реализираш тази идея някак си!
                  Попринцип тази идея не е невъзможна, но е доста трудна за реализиране! А и дори някой да се захване с нещо такова...ще има бая ядове да бере и ще натрупа доста пробни тестове доката я реализира...да не говорим за поведението на принципна такава системка при по-високи скорости...може и да не е добре. Наистина както каза ти веригата ще остава много хлабава и единственото за което се сещам е нещо подобно като оптегач на велосипед. Много приятели ме бъзикаха да взимам обтегач Shimano и като ме резне някоя пистарка да и разказвам играта...естествено само в кръга на шегата!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Направа на атв

                    Първоначално публикуван от naskoradew Преглед на мнение
                    Попринцип тази идея не е невъзможна, но е доста трудна за реализиране! А и дори някой да се захване с нещо такова...ще има бая ядове да бере и ще натрупа доста пробни тестове доката я реализира...да не говорим за поведението на принципна такава системка при по-високи скорости...може и да не е добре. Наистина както каза ти веригата ще остава много хлабава и единственото за което се сещам е нещо подобно като оптегач на велосипед. Много приятели ме бъзикаха да взимам обтегач Shimano и като ме резне някоя пистарка да и разказвам играта...естествено само в кръга на шегата!
                    Е не, не, чак толкова сложно не съм го мислил ! За прехвърлане на веригата в движение изобщо не съм мислил (като на велосипедите). Прекалено рискована е тази конструкция, а и не би работила на мотор (трябва да има ход и назад, за да превключи)! Просто мислех да го правя ръчно, но за целта трябва да преправя стандартните обтегачи (дето издърпват оста на джантата напред назад). Отказах се, защото пак голямо преправяне на вилката ще падне, а и ще се промени междуосието на мотора!
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Направа на атв

                      Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                      Е не, не, чак толкова сложно не съм го мислил ! За прехвърлане на веригата в движение изобщо не съм мислил (като на велосипедите). Прекалено рискована е тази конструкция, а и не би работила на мотор (трябва да има ход и назад, за да превключи)! Просто мислех да го правя ръчно, но за целта трябва да преправя стандартните обтегачи (дето издърпват оста на джантата напред назад). Отказах се, защото пак голямо преправяне на вилката ще падне, а и ще се промени междуосието на мотора!
                      А замислял ли си се за ремък с варио шаиби?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Направа на атв

                        Здравейте може ли някои да ми отговори предницата на ATVто по широка ли е от задницата и горе долу към каква широчина да се насоча 1100(1150)или 1200 дали ще е добре? Благодаря предварително!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Направа на атв

                          Първоначално публикуван от RC_miro Преглед на мнение
                          Здравейте може ли някои да ми отговори предницата на ATVто по широка ли е от задницата и горе долу към каква широчина да се насоча 1100(1150)или 1200 дали ще е добре? Благодаря предварително!
                          по принцип на всички атв-та който съм виждал заводският им вариянт предницата е по широка от задницата с около 8-10 см. на кавазаки кфх700 предницата външно измерена като най-широка част е 118см.
                          Николай Гогов 0898676912

                          НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Направа на атв

                            Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                            по принцип на всички атв-та който съм виждал заводският им вариянт предницата е по широка от задницата с около 8-10 см. на кавазаки кфх700 предницата външно измерена като най-широка част е 118см.

                            Не съм много сигурен, но някъде бях чел, че се продават и тунинг по-дълги оси (това го четох специално за Раптор). За другите атв-та незнам нямам информация, но би трябвало да има! А за заводския вариант е така предницата обикновенно е по-широка! Аз сега ще си правя широка задна ос за атв-то с цел по-голяма стабилност да видим какво ще стане.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Направа на атв

                              за почти всички модели има по широки ос-и, а ако няма има фланциимай на предвид че ако го направиш по-широко отзад може да ти пречи в гората някъде от където ти мине предницата на косъм задницата ще заседне
                              Николай Гогов 0898676912

                              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Направа на атв

                                Не забравяйте,че колкото по-широко става отзад ,толкова по-трудно завива.Говоря за т.н. спортни АТВ без диференциал.
                                Широка задница се прави когато ще се кара на настилка която ще се пързаля и ше има яко дрифт/ например картинг на дъжд /.Иначе ако има сцепление с широката задница завиването става проблем..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X