Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Сега пластмасариите покрай въздуха за купето. Открих това:
    Натиснете снимката за да я уголемите Име:schupeno.jpg Прегледи:8 Размер:200.8 КБ ID:6854101

    От ляво на дясно:

    1. Счупения накрайник на моторчето на клапата за рециркулация. По издадената част трябва да има зъбен гребен - тотално го е отнямало. Всичко друго е наред. Частта я има подсилена в RockAuto от фирма DORMAN, и я бях вече поръчал, та това ще е най-лесната поправка.

    2 и 3. Счупения накрайник на опътническото моторче и счупената ос на пътническата ата клапа за температура. Класиката в жанра. За щастие поне оста се е счупила "правилно" и е поправима. Механизма е - чупи се това черното, което е и ограничител на моторчето, след което ако черното се е счупило "правилно" се чупи и оста, защото вече няма какво да ограничава моторчето.

    4. Здравия накрайник на шофьорската клапа. Там просто ще го сменя с усилен, и може би ще подсиля оста с допълнителен щифт, или ще и напълня кухината с епоксид или каноколит с втвърдител.
    Този филм с клапите го играх и аз преди две години. само, че намерих всички парченца и ги залепих с двукомпонентно лепило, като преди това върху тези двете цилиндричните на лявата и дясната клапа ( при мен бяха счупени в цилиндричната част на две) , нахлузих по една пружина с една идея по малък диаметър за да ги стяга. След това и пружините овъртолих с лепило за сигурност.
    Това бялото в средата е част от оста на клапата. В тази си част, която е извън кутията на парното в средата е кухо. Ако, намериш и другото парче,( а то е там със сигурност, само раздигни малко мокета), може да направиш много интересна хватка, която ще ти спести сваляне на таблото и разглобяване кутията на парното. Оста, която е останала в таблото, може да разпробиеш с подходящо тънко свредло в средата. В отвора нарежи резба, в която ще навиеш винт по късно. Вземи двете парченца от оста, който се зацепват в муфата на мотора, ако си намерил и другото де. Залепи ги едно към друго и към оста с пробития предварително отвор,и докато не е стегнало лепилото навий винтчето което предварително трябва да съобразиш с дължината и диаметъра. Така става една монолитна част от пластмаса, лепилото и винта. При мене, вече втора година си работи без проблем. Малко сложно го обясних, ама съм сигурен, че ще ме разбереш.
    Това за рециркулацията, също го правих и подсилих, като запълних всички кухини под зъбния гребен с двукомпонентно лепило. По късно започнаха да го предлагат и в България: https://kukaltd.com/index.php?route=...facturer_id=30 (в края на четвъртия ред на страницата) , ама аз вече си бях направил моето.
    Последно редактирано от atanas_93; 03-05-22, 12:55.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • Счупеното ще се ремонтира така:


      Няма да свалям табло.

      Пробивам, нарязвам резба навивам на болта и 1-2 гайки и ги залепвам със епоксид, ММА или каноколит, мажа с 2К (епоксид, ММА), навивам, и с моторчето в крайно затворено положение, навивам до правилното положение и го оставям да изсъхне.

      Самия черен преходник е изцяло нов, усилен.

      Това за рециркулацията, макар и не същото като на снимката от сайта, сега си обясних защо се е счупило. Ебаси лемавата работа. Това на DORMAN, което купих от RockAuto и ще сложа, няма да се счупи никога.


      ПП: Номера с пружинките и аз го правя. Заливам с каноколит и пръскам с втвърдител. Вместо пружинки ползвам и тел от реотан (кантал), а понякога и подходащ здрав конец (полиестер) - като се напои с каноколит пак става адски здраво.
      Последно редактирано от sparkybg; 03-05-22, 15:22.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • МиД Авто просто ги забрави, големи мошеници са и да се направи проверка на помпата, която са пипали че..
        Джипката ще стане супер и гаранция, че ще ти дава допълнителен кеф и чувство за удовлетвореност след вложените труд и желание. Успех с проекта.

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          преди няколко години ми поискаха за рециклиране на торка повече, отколкото беше нов в рокауто, в крайна сметка не стигнах до тях - намерих цяла кутия от катастрофирал GM, но тук това не е вариант.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Нов торк няма. Даже мопарския е рециклиран. Торка го поръчах от RockAuto точно заради съизмеримата цена. Но помпа на смислена цена в RockAuto нямаше. Сега съм намерил срещу 200 евра, но да видим дали ще се наложи след като сменя соленоидния блок и буталата на клапанното тяло.

      • В софтелектроникс можеше да пратиш помпата, по-доволни са повечето хора от тях.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
          В софтелектроникс можеше да пратиш помпата, по-доволни са повечето хора от тях.
          Ако е помпа, ще се поръча друга от САЩ - по обясними причини на нашенци няма да имам доверие повече.

          Звънях и на Софтелектроникс, още повече че софийския им магзин е на 200 метра от работата ми. Отказаха ми. Части за 45RFE също казаха че нямат.

          Може би трябваше да я засиля към ssspeed в Пловдив, ама....
          Последно редактирано от sparkybg; 04-05-22, 09:31.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Добре Спарки, стискам палци скоро да оправиш кутията.

            Аз моя ГЧ още не съм го почнал дори, тъкмо да утъпчеш пътя и после да мога да ти тръгна по следите

          • murfito
            murfito коментира
            Редактиране на коментар
            И KJ има 545RFE кутия.

          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            И Рам, Дакота, Дуранго с 4.7, 4.7НО и 5.7 моторите.

        • Малко напредъци:

          1. Изпечатаха ми преходниците от Nylon 12 (полиамид), и мога да кажа че резултата е перфектен. Наложи се и малка корекция, в случая картон на слоеве и секундно лепило (оказа се че Nylon12 се лепи доста добре със секундно лепило)
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_183507.jpg Прегледи:0 Размер:197.9 КБ ID:6856229

          Изменения за откъм пътника детайл за шестогранна глава на болт 7мм:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_183516.jpg Прегледи:0 Размер:178.6 КБ ID:6856230

          Сравнение с оригинала. Според мен ще се потроши всичко друго, но самия детайл никакъв шанс.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_185642.jpg Прегледи:0 Размер:225.5 КБ ID:6856231
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_185703.jpg Прегледи:0 Размер:333.7 КБ ID:6856234
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_185717.jpg Прегледи:0 Размер:181.7 КБ ID:6856233

          2. Откъм пътника, където оста и оригиналния преходник бяха счупени, дупка в средата, навиване на резба, и болт 4мм, залепен с 3М DP8010 Blue. Пробвано върху отчупеното парче - лепи добре болт към оста. Трябваше да направя и 2 каналчета в болта, за да има откъде да излезе излишното лепило докато го навивам, а и да има място за някакъв слой - това лепило го изисква. Понеже от 3М доста са се пооляли с цената (100 кинта), наполовина по-евтина алтернатива е Weldyx Polyplast. Ползвах 3M, защото го имах налично. Това са и лепилата, лепящи полипропилен и полиетилен изключително добре.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_183458.jpg Прегледи:0 Размер:191.2 КБ ID:6856227

          3. Откъм шофьора, подсилено с шифт с резба, залепен със същото лепило (пак с каналчета). Смятам че няма шанс и там повече да се счупи.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20220508_183627.jpg Прегледи:0 Размер:140.1 КБ ID:6856228

          4. Монтирах машинката на клапата за рециркулацията, но там не съм снимал. Работи както трябва с детайла на Dorman от RockAuto.

          При следващото ходене ще сглобя всичко и се надявам да съм приключил с това за дълго. На лепилото му трябват 24 часа, за предпочитане дори 48, за да стегне докрай, като това почти не зависи от околната температура, за разлика от например епоксидна смола и други 2К лепила.

          Вероятно може и със секундно, но не посмях - все пак ми трябваше някакво отворено време за работа, отобено откъм пътника - болта освен че трябва да се навие, трябва и да се позиционира в зависимост от ограничителите на моторчето.

          ПП: Актуализирал съм файла за 3D печат, за да няма нужда от корекция.

          Вроятно ще ми останат и 2 детайла от подсилените, а по някое време ще дойдат и поръчаните от америка, та ако някой има нужда, ще се разберем.

          ППП: Току що се опинтересувах - на WK2 отново са се изсрали с тия вратички. Но там конектора е подобен като на WK1 на рециркулацията. Честно, не вдявам какъв идиот трябва да си, та да осереш едно и също в 3 поколения само на един от моделите си, а както се знае същото се случва и с доста други модели на марката. Все пак на WK2 като че ли проблема се решава само със смяна на конектора, тоест нищо друго освен него не се троши, което все пак е някакъв напредък, но силно ме съмнява да е умишлен. От картинката по-долу се вижда че пак разчитат на механични ограничители и пак конектора не е особено здрав, но след чупене на ограничителите се чупи и резбовата част (която се чупи и просто така), тоест има допълнителен бушон.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от sparkybg; 09-05-22, 08:06.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Честно, не вдявам какъв идиот трябва да си, та да осереш едно и също в 3 поколения )
            Маркетинг специалисти сър

            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...Изпечатаха ми преходниците от Nylon 12 (полиамид), и мога да кажа че резултата е перфектен...
              SLA принтерите много поетиняха. Не си ли обмислял покупка на такъв?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                SLA принтерите много поетиняха. Не си ли обмислял покупка на такъв?
                SLS е в случая. И не, не съм обмислял. Рядко имам нужда.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Малко напредъци:

                  1. Изпечатаха ми преходниците от Nylon 12 (полиамид), и мога да кажа че резултата е перфектен. Наложи се и малка корекция, в случая картон на слоеве и секундно лепило (оказа се че Nylon12 се лепи доста добре със секундно лепило)
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_183507.jpg Прегледи:0 Размер:197.9 КБ ID:6856229

                  Изменения за откъм пътника детайл за шестогранна глава на болт 7мм:
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_183516.jpg Прегледи:0 Размер:178.6 КБ ID:6856230

                  Сравнение с оригинала. Според мен ще се потроши всичко друго, но самия детайл никакъв шанс.
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_185642.jpg Прегледи:0 Размер:225.5 КБ ID:6856231
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_185703.jpg Прегледи:0 Размер:333.7 КБ ID:6856234
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_185717.jpg Прегледи:0 Размер:181.7 КБ ID:6856233

                  2. Откъм пътника, където оста и оригиналния преходник бяха счупени, дупка в средата, навиване на резба, и болт 4мм, залепен с 3М DP8010 Blue. Пробвано върху отчупеното парче - лепи добре болт към оста. Трябваше да направя и 2 каналчета в болта, за да има откъде да излезе излишното лепило докато го навивам, а и да има място за някакъв слой - това лепило го изисква. Понеже от 3М доста са се пооляли с цената (100 кинта), наполовина по-евтина алтернатива е Weldyx Polyplast. Ползвах 3M, защото го имах налично. Това са и лепилата, лепящи полипропилен и полиетилен изключително добре.
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_183458.jpg Прегледи:0 Размер:191.2 КБ ID:6856227

                  3. Откъм шофьора, подсилено с шифт с резба, залепен със същото лепило (пак с каналчета). Смятам че няма шанс и там повече да се счупи.
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:IMG_20220508_183627.jpg Прегледи:0 Размер:140.1 КБ ID:6856228

                  4. Монтирах машинката на клапата за рециркулацията, но там не съм снимал. Работи както трябва с детайла на Dorman от RockAuto.

                  При следващото ходене ще сглобя всичко и се надявам да съм приключил с това за дълго. На лепилото му трябват 24 часа, за предпочитане дори 48, за да стегне докрай, като това почти не зависи от околната температура, за разлика от например епоксидна смола и други 2К лепила.

                  Вероятно може и със секундно, но не посмях - все пак ми трябваше някакво отворено време за работа, отобено откъм пътника - болта освен че трябва да се навие, трябва и да се позиционира в зависимост от ограничителите на моторчето.

                  ПП: Актуализирал съм файла за 3D печат, за да няма нужда от корекция.

                  Вроятно ще ми останат и 2 детайла от подсилените, а по някое време ще дойдат и поръчаните от америка, та ако някой има нужда, ще се разберем.

                  ППП: Току що се опинтересувах - на WK2 отново са се изсрали с тия вратички. Но там конектора е podoben като на WK1 на рециркулацията. Честно, не вдявам какъв идиот трябва да си, та да осереш едно и също в 3 поколения само на един от моделите си, а както се знае същото се случва и с доста други модели на марката. Все пак на WK2 като че ли проблема се решава само със смяна на конектора, тоест нищо друго освен него не се троши, което все пак е някаквъ напредък, но силно ме съмнява да е умишлен.
                  При мен парното тръгва само от дясната страна-коя клапа е проблемна?
                  Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                  Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                  Враца

                  Коментар


                  • Е със сигурност не е дясната.

                    Трябва ти такова:


                    Номера му е 68214880AA. Има го в RockAuto.

                    Аз бих сменил и двете, доколкото конструкцията му предполага счупване рано или късно. Усилен вариант не намирам.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Дясната е лесна - има клипчета. За лявата не знам. При мен и трите са сравнително лесни. За лявата само дръпнах волана докрай назад и надолу. Да речем поне за дясната е малко по-трудно при теб., отколкото при мен, но нищо сериозно.

                      Клапите ми работят, засега. Надявам се окончателно. За лявата съм сигурен че ще е окончателно, ще видим с дясната дали ще държи.

                      Какво им е на 360-те коня? Да нямаш и ти грижи със скоростна кутия? При теб май е 8-скоростна, би трябвало доста да дърпа. При мен даже сега си ги набира за под 10 секунди като го сръчкам, нищо че се напикава после.

                      ПП: Тия без нищо за оправяне са в магазина, нови. Аз съм купувал от магазина - за 15 години са сменени едни кюнци, дискове и накладки. Трябва да взема да и сменя ремъка поне, че срамота.

                      ...но, сега бих купил кола примерно на 5-6 години, вместо нова от магазина. А WK1 взех, защото е последния гранд с поне един цял мост и 3 блокажа. Доста се замислих за WK2, честно казано.
                      Последно редактирано от sparkybg; 09-05-22, 20:35.

                    • genadi.tsvetkov
                      genadi.tsvetkov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Шестскоростна е моята кутия,чак фейслифта 2014 са със ZF осем скорости.Работи си нормално кутията и дърпа,колкото си е норрмално,но Форрестъра е лек и се усеща като скакалец спрямо Черока-7,1 от 0-100.
                      А относно ремонтите-два Форестера внесох от Канада,оправих им ламарините,смених маслото на мотора и няма какво да се пипне по тях повече,единия го продадох на приятел,другия си го карам и не мисля да се разделям с него,очарован съм от тая кола.
                      На Гранда имам да правя:клапите на парното,климатика,компресора на окачването,(че няма дебит),гарнитура на изпускателен колектор(за което май трябва да се вади мотора),жило на ръчна(скъсано е) и всичко това за 173000 км.,а няма вид на неподдържана кола-салона и купето му са в топ състояние,муцуната му е облепена с фолио срещу камъчета,маслото в кутията е като ново и куп други белези, които говорят за уважение към автомобила.
                      И така-кефи ме Осмака,но повече ме кефи да не мисля за ремонти!

                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Виж както ти пише Спарки за колектора. Гумата, подкалника и действай

                  • Не мога да съм сигурен, но не мисля че за гарнитура колектор трябва да се сваля двигател. Поне на моето като свалиш подкалниците има доста добър достъп до колекторите. Частта с катализаторите също се сваля сравнително лесно. Сега, ако и при теб подкалниците са с оная тъпня, наречена пластмасов нит, е малко неприятно, доколкото установих че нитове ще трябва да поръчвам от алиекспрес, щото тук няма от къде да се купят точно като оригиналните.

                    Кутията ти е хардуерно като моята. Само ползва по-активно 2-ра и 2-ра прайм, ако ги включваш ръчно, ама това е от компира. При нормално каране на "D" си е съвсем същата като поведение.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ъъъ, каква възглавница? Говоря за пластмасовия подкалник. Зад него или по самия него може и да има налепена звукоизолация, но там възглавници няма. Та при мен като се махне, през дупката се вижда баш колектора и има достъп и до болтовете, с които са закачени кюнците към тях.

                      Алуминиевите топлинни щитове поне при мен никъде не са какъвто и да е проблем.

                    • genadi.tsvetkov
                      genadi.tsvetkov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Част от колектора е точно срещу въздушната възглавница на окачването,която е в един голям цилиндърр и възпрепятства достъпа до колектора,но не е дррама да се свали.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ти и да го махнеш, зад него е ламарина. При мен там има пружина. Но от двете страни покрай окачването може да се бърника по колектора. Не съм казал че има достъп като при свален мотор, а че работата може да се свърши и без да се сваля мотор.

                      Доколкото съм чувал, ако се наложи да си поправяш субаруто, това ще ти се стори песен.

                      ...а и мотора всъщност не се сваля толкова трудно. излиза надолу барабар със скоростите, гредата им, и предното магаре. Връзката с купето са известно количество маркучи и тръбички, и май 2 или 3 конектора. Просто не си струва заради един колектор.

                  • 1. Клапите все още работят. може би ще поръчам или купя на старо една нова машинка, обаче. Една от трите е драстично по-шумна от останалите и предполагам че може и да не изкара дълго.

                    2. Воланът:

                    - преди:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220511_113320.jpg
Прегледи:598
Размер:271.5 КБ
ID:6858407
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220511_113330.jpg
Прегледи:604
Размер:218.8 КБ
ID:6858410

                    - след:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_175408.jpg
Прегледи:599
Размер:263.3 КБ
ID:6858414
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_195009.jpg
Прегледи:604
Размер:232.2 КБ
ID:6858415

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_175428.jpg
Прегледи:596
Размер:219.7 КБ
ID:6858412

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_175419.jpg
Прегледи:603
Размер:203.6 КБ
ID:6858413

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_175450.jpg
Прегледи:603
Размер:158.8 КБ
ID:6858408 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_175558.jpg
Прегледи:599
Размер:169.4 КБ
ID:6858409

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220514_195002.jpg
Прегледи:593
Размер:143.1 КБ
ID:6858411

                    Според мен е достатъчно добре. А и вече с почистен интериор, претапициран волан, нови стелки специално за модела, вътре усещането е драстично към по-добре. Принципно не обичам светли салони, но такова ми се падна и няма много какво да направя.

                    3, Наместих си и десните врати и калник. Бяха ги сложили малко "едно към гьотере" - докарали фугите, но не притискаха уплътненията и след 80км/ч започваше да се чува, а колата е доста добре обезшумена и се чуваше доста отчетливо. Не съм я пробвал сега дали се чува, но вече вратите притискат всички уплътнения както от другата страна, та не би-трябвало да се чува. Приготвил съм и нови уплътнения тук-там.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ай сиктир драги зрители. Баси волана дето е станал. Много се радвам, че напредваш. Поздравления.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Щях да съм и по-напреднал, ма ни е хванала някаква "мънгъфъ" цялото семейство и от по-миналия четвъртък не мога да се оправя - кашлям като магаре. И съответно се занимавам с по-дребни бързи неща при хубаво време. Но пък новостите си се трупат и все повече придобива приятен вид.

                      Впрочем с новите кюнци и звукът вътре е доста приятен.

                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Скорошно оздравяване на всички, Спарки!

                      И евала за постигнатото, пак супер високо вдигаш мизата.

                  • Кожата на моят волан е със същата едно към едно. Под 15$ от Китай. Шивача(Аз) обаче не се справи толкова добре, за следващия път ще съм по-подготвен и ще го направя по-качествено. Не е лесно и си има тънкости.
                    Колко ти взеха на теб?
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-05-14_21-21-51-071.jpg
Прегледи:618
Размер:233.2 КБ
ID:6858432 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-05-14_21-22-02-533.jpg
Прегледи:611
Размер:231.6 КБ
ID:6858433Забележките почти не се виждат на снимките. Вляво над и под копчетата копчетата леко стърчи, има едно две възелчета(дребна забележка) и там където са копчетата има леко набръчкано (не добре легнало по волана) отзад което не се вижда, но като хванеш волана се осеща.
                    Последно редактирано от Иван Жоров; 14-05-22, 20:27.
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • kameno karp
                      kameno karp коментира
                      Редактиране на коментар
                      В нашто "село" винаги са писали в тетрадки и много често пратките са в пощата но никой не се обажда.

                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Спарки, пробвА ли вече с румънещи?

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ако питаш за eshopwedrop, сигурно имам 10ина пратки от щатите вече. И в момента една пътува.

                  • Впрочем, по предницата ще се наложи да сменям и вътрешни накрайници - хлопат зверски. Вроятно и тампони на "макферсоните". Това последното откъм шофьора си е гадно. Всичките гайки са под кутиите с жиците, релетата и бушоните. Ще помисля дали правейки това да не взема метна едни KONI-та. Сегашното окачване е по-клатещо се отколкото ми е по вкуса, а и доста дрънка на твърдо при разпъване докрай, и ако не е горния тампон (долните са сменени, но и не бяха чак катастрофално зле), ще да е вътрешния бъмп стоп в амортисьора. KYB са в момента. Никой не е изпуснал или нещо такова, но и на тераното KYB ми бяха твърде мекички и клатещи.

                    ...от друга страна, има Dobinsons, има Филчев.... Последното са и регулируеми по височина вероятно. Сериозно се триумя.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Спарки, кое наричаш накрайник дето не е шарнир, не се заяждам, просто наистина не знам и знаеш, че и аз съм в гюбрето

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      - накрайник = кормилен накрайник. Част от кормилното управление, намират се в двата края на кормилните шанги, от там и "накрайници".
                      - шарнир = част от окачването, шенкел към долен или горен носач при независимо окачване.
                      - биалетка = връзка на стабилизиращата щанга с окачването

                      Всичките може да са от вид "ябълковиден болт" (ball joint на английски), а може и да не са (поне биалетките). С тея си имена се наричат тук на "шофьорско-монтьорски" диалект. Как се водат по учебниците нямам идея.

                      Та, в моя случай има по една щанга с 2 накрайника от всяка страна на кормилната рейка. Практически на всички коли с рейка е същото. Външните са ОК (те са и доста масивни впрочем, чак странно масивни), вътрешните хлопят яката.

                      Поръчани са, пътуват насам от RockAuto. И външни и вътрешни.

                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Мерси Спарки, аз шарнир наричам всичкото желязо, което е ябълковиден болт/шарнирна връзка включая и кормилните накрайници, но аз нито съм професионален механик, нито съм учил и една минута за механик та си прощавам

                      За джип, най-дразнещо е педраското набиване на несменяеми кормилни накрайници, та вместо 20-30 кинта да дадеш 300-400 за цялата тъпа щанга, която така или иначе пак ще изкара едва няколко години.

                      Пример - на Черока на жена ми, смених почти всички шарнири и някои от кормилните щанги. Крайния резултат - по-голям луфт с чисто новите компоненти от колкото със старите, разбити шарнирни връзки. Марка -Краун а.к.а. китайски говнолин колкото за да минеш ГТП където ги мързи да гледат друго освен лампички и т.н.

                      Извода - слагай нови, реномирани, афтърмаркет части с възможност за подмяна само на шарнирите, хем са по-здрави, хем спестяваш в средносрочен аспект.

                      Биелетки имам само на WK, и то само защото освен гориво и течност за чистачки друго не съм пипал за сега, започна ли да пипам стабилизирщите щанги са първото нещо, което си заминава при моите джипове.

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 4 потребители онлайн. 2 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X