Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler Sahara Unlimited 2.8 CRD Auto - още един в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Честито!
    jeep CHEROOKEE KJ 2,4 147kс.

    Коментар


    • #47
      И една предна пружина даде фира.

      Боята се е повредила, корозията е нападнала долната част на пружината и просто е било въпрос на време да се счупи пружината.

      Купих комплект четири пружини и амортесьори, ако паснат сменям всичко наред.



      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200519_102501.jpg
Прегледи:691
Размер:344.3 КБ
ID:6604805
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • Пенчо
        Пенчо коментира
        Редактиране на коментар
        ПО-скоро счупената пружина е повредила покритието.

        п.с.Нещо не се ли чуваше да трака?
        Щах да кажа по дупките, ама там май нямате такива.

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Пенчо, виж ръждата, тя показва, че има корозия, корозията е била не от вчера виж дълбоките язви, счупването е станало именно където има голяма язва. Чукане се появи в деня когато се счупи, преди няколко дни, тогава и спрях колата защото мислех, че е шарнир или биелетка.

    • #48
      Дядо Коледа донесе няколко неща малко преди датата

      ДиЕйчЕл има да донесе още няколко неща за да ми е пълна поръчката, задните усилени пружини и още няколко чарка пътуват, уж...

      Трябва да насмогна на ремонтите у дома преди да мога да легна под Вранглера.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201119_08493762.jpg
Прегледи:620
Размер:618.9 КБ
ID:6672720

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201119_08495430.jpg
Прегледи:627
Размер:457.2 КБ
ID:6672719
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #49
        Почнах го, ама малко по принуда, де*а.

        Вчера тръгваме с жената да купуваме каравана, жената сяда да кара, след 100тина метра вика нещо странно става със спирачките, вибрират и се чува звук...

        Предния ден, при мен на прав път, леко натиснах за да намаля и ми се активира АБС и затрепери педала и колата леко поднесе, игнорирах го, помислих, че съм влязъл в локва и е поднесло леко.

        Вчера обаче писна и звуков сигнал и засвети таблото с АБС и ИСП грешки и се върнахме у дома.

        Спирачките си работят перфектно, няма никакви очевидни проблеми, нито симптоми, днес свалих гумите и всичко на вид е ОК, все още не съм погледнал под капака, дали имам течност и т.н.

        Закачих Лънч'а и даде две грешки една за АБС модула нещо си предно дясно колело и нещо си за автоматика, изтрих ги, загаснаха лампите по таблото но след 1 мин пак се появиха, та вдигнах колата "на трупчета" и се захванах със следните неща:

        1. Смяна на пружини с по-високи и по-твърди на Олд Ман Ему.
        2. Смяна на амортесьори пак на ОМЕ, за 2,5" лифт.
        3. Смяна на двете карета на полуоските.
        4. Смяна на бъмп стоповете, като за този размер лифт.
        5. Подсилване на кормилната рейка.
        6. Корекция на носачите с планки.
        7. Корекция на напречните щанги с планки.
        8. Смяна на кормилен демпфер с усилен.
        9. Ще тествам след лифта как са гумите и ако не ми харесва, ще купя и сложа фланци малко да изнеса джантите встрани да не упират гумите.

        Вече съм сменил почти всички шарнирни болтове и кормилни щанги с усилени.

        След всички тия неща, ще видя как са спирачките, очаквам прецакан АБС сензор, мръсотия/парче гняз/метал в главината и смущение в АБС сензора или повреден АБС кабел или може би въздух в АБС модула.

        Със синковецa до преди малко, по тъмно, набързо почнахме работа и дадохмe първа жертва, болта на преден ляв амортесьор

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-04-12 20.43.331.jpg
Прегледи:564
Размер:211.9 КБ
ID:6731747
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #50
          ние чакаме да стягаш камиона , ти каравана купуваш

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Всичко е подредено в листа по приоритети. Караваната трябва да обезпечи едни много важни и скорошни нужди в родината, а кемпера стратегически идеи по света и у нас

        • #51
          Вчера изпихме с комшиите по няколко кила бири и днес за десерт се надишах с ацетон и антикорозионни химии и сега ми се драйфа и главоболие ум да ти зайде а имам хубава маска с дихател ама пусти мързел, поне вече знам да не повтарям тази глупост

          Изпръсках един кашон Динитрол, не ми стигна малко от МЛ и доста от 4941 или както там се казва черното покритие.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-03 17.162.58.jpg Прегледи:0 Размер:617.1 КБ ID:6746140

          Почнах да сглобявам и да се подготвям за поставянето на лифт кита. Почнах с нови карета.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-03 20.202.238.jpg Прегледи:0 Размер:472.2 КБ ID:6746141

          Сложих и нови по-големи бъмп стопове.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-03 20.53.534.jpg Прегледи:0 Размер:353.3 КБ ID:6746142

          Доста тънкости си има в тази антикорозионна обработка.

          Трябват си условия, подемник, хубаво топло време, разглобяване за удобство и по-лесен достъп.

          Много хубава светлина, супер важно се оказа.

          МЛа капе гадно върху работещия, мирише и иска хубав дихателен филтър.

          Динитрол 4941 се разтича ако е по-дебело от нужното, иска изчакване между втора и трета ръка.

          И за МЛа и за 4941 е хубаво да има удължители за вкарване в кухините и труднодостъпните места.

          Ако правя тази процедура отново бих свалил двете брони, всички подкалници, калобрани, пружини, амортесьори и други неща пречещи на достъпа, после добро измиване и сигурно ще отнеме няколко часа самото покритие. Аз се туткам на този етап вече втора седмица, след работа по няколко часа, надбягване с времето и т.н..

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-03 17.137.12.jpg Прегледи:0 Размер:459.6 КБ ID:6746143



          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • MoridinBG
            MoridinBG коментира
            Редактиране на коментар
            Не очаквах да изпръскаш толкова шишета, ама то половин литровите аерозоли си вървят... Другия път като я правиш тази процедура, си вземи от литровите шишета, които са по-евтини и с разликата в парите си вземи пистолет с резервоар под налягане. Хем е МНОГО по-икономично, хем пестиш пари, хем много по-прицелено нанасяш.
            Островитяните при тебе са страшни фенове на https://www.sealey.co.uk/product/563...x-injector-kit Чат пат е на -20/-30%.
            Мене Спарки ме отвори на малко по-ъпгрейднат немски вариант - https://www.elaskon.de/vaupel-db-pis...1-3-m-schlauch

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Мерси за съвета и за линковете, още се двоумя за пистолет, но стигна ли до камиона на 1000% ще ми е нужен.

            Междувпрочем, според мен съм покрил не повече от 60% от нужните места, примерно мостовете са на 10-15% третирани, пода е около 30-40% третиран, рамата надали има 40%, просто приоритизирах местата със силна корозия и места подложени на механични освен атмосферни въздействия.

            Поръчах още 4 флакона 4941 и мисля имам 1 и половина МЛ, ще напръскам да довърша най-инфарктните места, а може преди зимата или лятото ако имам ден два да довърша изцяло джипа.

        • #52
          Довърших задните бъмпстопове на ТераФлекс.

          Доста търкане падна с пилата защото външния диаметър на леглото(чашката) беше по-голям от вътрешния на пластмасовата втулка.

          Обилно смазване с ланолин, после убеждаване с чука докато легнат на мястото си.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-05 19.42.135.jpg
Прегледи:362
Размер:345.6 КБ
ID:6746556

          Следващите неща за инсталиране са планка за усилване на задната напречна щанга, планки за усилване на предната напречна щанга и планка за подсилване на секторната кутия.

          Две неща ме притесняват обаче, че ще трябва да остържа Динитрола защото искам всичко да легне плътно метал в метал за да няма после луфтове и аварии; второто нещо са предните бъмпстопове, струват ми се нефелни(въпреки, че са нови и са за 2-3" лифт) и май ще поръчам нещо по-сериозно защото напречната щанга може да удари секторната кутия и да направи други поразии, това ми е страха, може би е неоправдан заради по-големите и дебели пружини но не ми се циганее заради някакви мижави пари за бъмп стоп.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #53
            Посъветваха ме да сложа подложка в долната част на пружината, така ще вдигна височината на бъмпстопа. Мислех да сложа на ТераФлекс хубави стопове но ги няма налични в Англия и трябва да чакам доставка от САЩ, което не ми се прави.

            Дадоха ми идея да ползвам шайба за хокей на лед, те са от дебела твърда гума, веднага поръчах четири броя и когато пристигнат мисля да пробия дупка в средата за фиксиране с болт или нещо друго което да дръжи подложката да не бяга от леглото си вътре в пружината.

            Features:
            • Diameter: 75mm
            • Depth: 24mm
            • Weight: 170g
            Material:
            • Vulcanised Rubber
            Standard sized Ice Hockey puck made of solid vulcanised rubber.


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Hockey puck-black.jpg Прегледи:0 Размер:116.3 КБ ID:6746615
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #54
              Днес монтирах усилването на секторната кутия и на напречната щанга.

              Не съм супер доволен, защото един болт не можа да влезе, пречат едни поне 2-3мм но е на такова място, че щях да загубя супер много време за да го оправя. Ще опитам да сложа по-тънък и по-къс болт, който няма да е на 100% от предвидената здравина но все пак ще е по-добре от нищо.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-06 16.032.41.jpg
Прегледи:329
Размер:289.0 КБ
ID:6746720

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-06 16.023.19.jpg
Прегледи:336
Размер:523.6 КБ
ID:6746719

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-06 16.032.30.jpg
Прегледи:335
Размер:319.9 КБ
ID:6746718

              И както всяка неделя в която работя, все ми се случва по нещо негативно, днес е ред на сгрешена поръчка и доставена неправилна част

              Не мога да виня нито търговеца нито производителя, моя е вината, аз съм пропуснал да допиша 3 букви към номера на частта, три буквички обаче това е разликата между ляв и десен волан.

              Ето какво съм поръчал грешно.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-06 18.03.504.jpg
Прегледи:333
Размер:356.7 КБ
ID:6746721

              А ето какво е трябвало да поръчам.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8076-RHD_0-FSVG.jpg
Прегледи:307
Размер:10.5 КБ
ID:6746722

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8076-RHD_1-FSVG.jpg
Прегледи:314
Размер:51.6 КБ
ID:6746723

              Утре мисля да поръчам ето това от АРБ/ОМЕ и да спусна напречната щанга от горната страна вместо както бях замислил от долната.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090002.JPG
Прегледи:314
Размер:52.2 КБ
ID:6746726


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:eweqwe.jpeg
Прегледи:312
Размер:48.5 КБ
ID:6746725
              Прикачени файлове
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #55
                Взех си отпуска днес и поработих по стягането на джипката.

                Сутринта рано извадих повредения маркуч и докато се изтичаше антифриза обиколих магазините докато намеря дистилирана вода.

                Поставянето на новия маркуч започна трудно, въпреки, че го намокрих обилно с антифриз, докато не се сетих да намажа с по една-две капки силиконова грес местата по радиатора и самия маркуч, след смазването влезна лесно и чудесно.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 10.33.233.jpg
Прегледи:305
Размер:475.4 КБ
ID:6746986

                Когато махнах монтажната скоба на новия маркуч излязоха искри, може би противокорозионното покритие има магнезий или нещо, което извади доста видими искри.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 10.333.40.jpg
Прегледи:289
Размер:413.6 КБ
ID:6746987

                След това налях нов антифриз, около 60 към 40 в полза на водата. Държах джипа на 2000 оборота едни 10-15 минути за да загрее хубаво и да се уверя, че всичко е наред с охладителната система.

                После се хванах да сменя фасонката на фаровете, десния ми фар гореше редовно, поне 2-3 пъти годишно, кофти контакт, строшени клеми, корозирали кабели и т.н.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 14.25.539.jpg
Прегледи:292
Размер:308.8 КБ
ID:6746988

                Сложих нови усилени кабели с керамични фасонки. Запоявах връзката и после сложих две термошлаухки. Запояването обаче ме изтормози, въпреки, че обезмаслих добре с ацетон, почиствах кабелите, после цопвах 130вата поялник в аспиринче преди и след калая.

                Чисто новите кабели лесно и бързо се калайдисваха, обаче старите кабели на джипа, първо, че бяха супер къси и навряни вътре в леглото на фара бяха мазни и окислени/корозирали. сигурно 2-3 часа си играх с 6 кабела, няма такъв гърч, тясно, мазно, тъмно и не хваща калая и не хваща. Разбрах си грешката но след час два мъки

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 16.532.46.jpg
Прегледи:297
Размер:388.5 КБ
ID:6746989

                Смених и фаровете с чисто нови, взех ги от един колега, който ги е махнал от чисто новия си джип и е сложил светодиодни фарове.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 21.037.34.jpg
Прегледи:297
Размер:342.8 КБ
ID:6746990

                И за финал, малко преди да се стъмни сложих метална мрежа пред радиатора против мушички и камъчета, не е най-красивата работа, която съм правил но по-важна е функционалността

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-07 21.022.55.jpg
Прегледи:301
Размер:533.1 КБ
ID:6746991

                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Много са ми се смяли за мрежичката, която наследих с моята кола, но сега от месец все не ми остава време да я възстановя и за това време имам повече мизерия по кулера и радиатора от за последните 2 години на куп...

              • #56
                До момента успях да "открадна" само малко време от работата и сложих планката за сваляне на напречната щанга.

                Не беше трудно, доста омазване имаше и малко ебатория докато пробия 11мм отвор за един допълнителен усилващ болт, трябваше да е 12мм но бормашината ми е до 10мм та трябваше да сложа 10мм болт.

                Ето това е новата планка на ОМЕ, не съм монтирал подложките за бъмпстопа защото вече имаш поставени други такива от ТераФлекс кита.


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-08 11.035.51.jpg
Прегледи:280
Размер:431.3 КБ
ID:6747106

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-08 13.193.11.jpg
Прегледи:285
Размер:549.9 КБ
ID:6747105

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-08 133.19.43.jpg
Прегледи:277
Размер:392.9 КБ
ID:6747104
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #57
                  Кой ме урочаса и ме прокълна да си признае публично )

                  Днес си мисля, ще си взема отпуска и ако се напъна може би ще успея да сглобя колата за да идем уикенда някъде на разходка... мдааа, но г-н Мърфи дебне навсякъде

                  Отварям аз кутията на Рубикон с "Geometry Correction Control Arm Drop Brackets, JK (RE9800)" и от вътре дебне неприятна изненада, вместо да имам четири различни планки, които да съберат две страни, лява и дясна, аз имам две двойки части, които мога да си ги закача в бараката да ми седят за красота

                  От това на снимката аз имам долните две планки, по два пъти. Токущо поръчах нов комплект от същия производител и се надявам този път да са уцелили правилния комплект от части.

                  Сега мисля да се насоча към задния мост, там да се надявам всичко е наред и дано имам всичко налично за да го сглобя.

                  Не съм сигурен дали спирачните маркучи няма да са ми къси след 2.5 инча лифт, и ще взема да ги сменя направо с едни удължени на ТераФлекс.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-09 09.41.539.jpg
Прегледи:256
Размер:440.5 КБ
ID:6747227


                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:RE9800.jpg Прегледи:0 Размер:37.3 КБ ID:6747226
                  Последно редактирано от BatGeorgeone; 09-06-21, 11:11.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #58
                    Станаха ясни няколко неща. При повдигане на окачването, в пада долу към земята окъсяват и са недостатъчно дълги следните неща, които би следвало да се удължат, преместят или заменят:
                    1. Жилата на ръчната спирачка. Аз сложих шпилки и нови по-дълги болтове.
                    2. Кабела на АБС сензорите. Трябва да се преместят захватите им на поне 2-3 места от всяка страна.
                    3. Маркучите на задните спирачки, фабричните са недостатъчно дълги и от двете страни.
                    4. Бъмпстоповете, но това се подразбира при всеки лифт.
                    5. Не ми харесват ъгъла на диференциала и кардана, въобще задния мост трябва да се "коригира" според мен.
                    Мисля да пратя запитване към MetalCloak относно техния ""DB3" Rear Control Arm Correction Bracket JK Wrangler | JL Wrangler" цената на дребно е около 320 долара в САЩ.

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:maxresdefaрвервеult.jpg Прегледи:0 Размер:186.2 КБ ID:6747247

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:maxresdeрвервеврfault.jpg Прегледи:0 Размер:156.1 КБ ID:6747246
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #59
                      Свърших за днес работа. Ето няколко снимки от прогреса до тук.

                      Трябваше да сложа две шпилки за да удължа захващането на жилата на ръчната спирачка. Затрих над един час да търся подходящи болтчета и шпилки, имам без да преувеличавам над 100 кила болтове и гайки разположени в десетки кутии, торбички и контейнери и не бе една от най-бързите задачи откриването на точно каквото беше нужно.

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-09 14.023.07.jpg Прегледи:0 Размер:376.5 КБ ID:6747348

                      На следващата снимка се вижда ясно колко е къс фабричния спирачен маркуч при разгъване на моста.

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-09 14.033.11.jpg Прегледи:0 Размер:493.3 КБ ID:6747349

                      Два от болтовете държащи горната част на задните амортесьори бяха доста позагубили тегло и форма от корозията, та се наложи отново ровичкане из камионските болтове за търсене на донорски части, ето най-долу на снимката едни на вид чисто нови (29 годишни) болтове от ДАФа ми

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-09 18.230.22.jpg Прегледи:0 Размер:412.2 КБ ID:6747350

                      Тук се виждат вече монтираните ОМЕ пружини и амортесьори.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-09 20.238.36.jpg
Прегледи:228
Размер:366.4 КБ
ID:6747351
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #60
                        Тъкмо пристигнаха спирачние маркучи на ТераФлекс и планките за корекция на ъгъла на предните рамена на окачването, поръчах и две-три шепи шайби с големи размери защото се оказа, че търся по половин час докато намеря дори една-две подходящи с вътршен диаметър над 12мм, имам тонове по-малки във всякакви размери но големите бяха доста редки, е вече не са

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 10.40.531.jpg
Прегледи:216
Размер:433.0 КБ
ID:6747428

                        А това са бъдещите подложки за бъмп стопове. Ще се опитам да пробия леглото на пружината и шайбата и да сложа по един болт със скрита конусна глава. Надявам се хокейните шайби да са от плътна гума.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 028.17.03.jpg
Прегледи:209
Размер:431.4 КБ
ID:6747430

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 08.136.42.jpg
Прегледи:205
Размер:323.2 КБ
ID:6747429
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X