Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

    Извинявам се за грешката - 7.5 мм е.

    Поздрави!
    PowerWinchBulgaria
    TOYOTA 4RUNNER
    0899727443

    Коментар


    • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

      Аз взимам един такъв и ако успея да му набутам 50мм2 ще съм много радостен.
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

        Извинявам се за вмешателството, правя го с най-добри намерения!

        Тези червени връзки са за китайски 500 ампера, НЯМА шанс на този свят с тия размери тия контакти да са за 500 ампера, освен за микросекунди употреба.

        Работя в индустрия с много мотокари, най-мощните маркови контакти които съм виждал са сертифицирани за 175 ампера, размерите на бързата връзка е колкото един голям сандвич и широки колкото голяма мъжка длан, металните пинове за самата връзка са много дебели, връзката тежи зверски, тези червените с подадените тук размери според мен надали биха се справили и със 175 ампера консумация за повече от няколко секунди.

        Ето как изгежда като дебелина сертифицирана връзка за 500 ампера

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:500Amp.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5714770

        Първоначално публикуван от denny_mir Преглед на мнение
        Здравейте, ето го продукта PWQUICK - бърза връзка за силови кабели - 500+А (петстотин плюс ампера), имайки предвид консумацията на лебедките ми изглежда логичен ампеража (колегата travelling попита за 175А):
        [ATTACH=CONFIG]866394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]866395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]866396[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]866397[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]866398[/ATTACH]

        Както написах по-горе, цена за форума 25 лв.
        Поздрави!
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

          Има и с тази форма оригинални
          Погледнете за Anderson connectors
          Land Rover Defender 110SW 300tdi

          Коментар


          • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Извинявам се за вмешателството, правя го с най-добри намерения!

            Тези червени връзки са за китайски 500 ампера, НЯМА шанс на този свят с тия размери тия контакти да са за 500 ампера, освен за микросекунди употреба.

            Работя в индустрия с много мотокари, най-мощните маркови контакти които съм виждал са сертифицирани за 175 ампера, размерите на бързата връзка е колкото един голям сандвич и широки колкото голяма мъжка длан, металните пинове за самата връзка са много дебели, връзката тежи зверски, тези червените с подадените тук размери според мен надали биха се справили и със 175 ампера консумация за повече от няколко секунди.

            Ето как изгежда като дебелина сертифицирана връзка за 500 ампера

            [ATTACH=CONFIG]866790[/ATTACH]
            А тези сертифицирани конектори как се водят за да ги намеря по модел ?

            Коментар


            • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

              Първоначално публикуван от niggaz_nature Преглед на мнение
              А тези сертифицирани конектори как се водят за да ги намеря по модел ?
              http://www.rema-bonn.de/files/DATASH...60_DIN_320.pdf
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                Здравейте, идеята на темата е да представя марките на PowerWinch на всички почитатели и членове на форума, също така клиенти, колеги и приятели да споделят впечатленията, опита и патилата си с тези и подобни продукти. Нека всеки се чувства свободен да сподели мнение и опит които са от полза за всички, за мен като представител на PowerWinch компания с 15 години опит - обратната връзка е изключително важна. Вашите мнения, съвети и въпроси ни помагат да разработваме по-добри и по-добри продукти, които да отговарят на Вашите изисквания и нужди.

                Поздрави!
                PowerWinchBulgaria
                TOYOTA 4RUNNER
                0899727443

                Коментар


                • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                  Имаш ли полиспаст за 12ка лебедка и цена

                  Коментар


                  • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                    Полиспаст PowerWinch - произведен в Полша - , цена за форума 60 лв.:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Zblocze PW36 3 (Kopiowanie).jpg
Прегледи:1
Размер:68.6 КБ
ID:5714915

                    Поздрави!
                    PowerWinchBulgaria
                    TOYOTA 4RUNNER
                    0899727443

                    Коментар


                    • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                      Здравейте, Пауър Уинч България ООД вече може да Ви предложи лизинг на всички предлагани от нас лебедки. Лизинга е през една от най-големите компании за стокови кредити на пазара, лизинга може да бъде 3 или повече месеци, условията са далеч от отлични, но като малка компания не можахме да се преборим за по-добри. За пример - лебедка на цена 590 лв. на 3 вноски излиза - 3 х 208.91 лева = 626.73 лв. В тази плащана сума влиза "Застраховка живот и безработица". Не мога да открия "калкулатора" в момента но ГПР е над 30%. Ще проверя и ще Ви информирам. Работим по въпроса да Ви предложим и алтернативна лизингова компания. Одобрението Ви не зависи от нас, а от лизингодателя. За повече въпроси моля да се обръщате към Светла Димитрова на телефон - 0877727443.

                      Поздрави!
                      PowerWinchBulgaria
                      TOYOTA 4RUNNER
                      0899727443

                      Коментар


                      • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                        Здравейте, почти 4 месеца модела PW12000EXTREME HD:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pw12xthd-4 (Kopiowanie).jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5722866

                        не беше наличен, очаквам да пристигне в България в периода 22-26 Август, моля колегите с които сме коментирали поръчка на този модел да ми се обадят и да потвърдят, ако все още имат желаниие да го закупят. Благоаря предварително. Към същия момент ще бъде наличен и PW6000:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PW6000E-2 (Kopiowanie).jpg
Прегледи:3
Размер:58.2 КБ
ID:5722867

                        Поздрави!
                        PowerWinchBulgaria
                        TOYOTA 4RUNNER
                        0899727443

                        Коментар


                        • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                          Супер. Аз си говорих с теб за този модел ( и за други работи) и не съм загубил интерес
                          Очаквам информация.
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                            Да споделя и аз моите съждения за Power Line и защо го избрах. Като дойде момента да се замисля за поддръжка и малко тунинг за лебедката ми първа стъпка беше въжето. По тоя повод отново на дневен ред пред мен изплува старата ми идея за смяна на стандартното стоманен въже със синтетично. Какви са плюсовете и минусите на нещо подобно спрямо традиционното въже, изработено от преплетени стоманени нишки? То от своя страна има доста предимства. Първо и най-важно, изключително достъпно като цена. Няма специфични изисквания към материала и реално всяко достатъчно здраво стоманено въже върши работа, стига да има нужните накрайници. Друго голямо предимство е липсата на необходимост от някакви специални грижи, въжето просто се навива след работа. Но реално тук е един от моментите с повишено внимание - процеса на навиване е сравнително сложен, въжето трябва да се "реди " внимателно, за да се образува равномерна намотка, без натрупване на повече въже в единия или другия край на барабана на лебедката. Подобно натрупване може да увреди самата лебедка и да предизвика доста проблеми при нужда от повторно използване. От друга страна при самото "редене" трябва много да се внимава да не стават т.нар. притискания на въжето, когато една намотка застава под ъгъл спрямо горната и при пристягане намиращото се отдолу въже е смачкано от силата на обтягане на горното. Подобно смачкано въже крие риск от скъсване при сериозно повторно ползване. Реално колкото и просто да звучи, "реденето" на стоманеното въже си има някои тънкости и най-добре става, когато по време на самия процес се използва достатъчно голям сила, която да държи свободния край опънат и в същото време трябва близък контрол и насочване на въжето за правилното му подреждане от единия към другия край на барабана и обратно. И още нещо, правилното "редене" си е относително времеемък процес При често ползване на въжето след време неминуемо по протритите места тръгва ръжда, която дава един доста грозен вид. Голям недостатък е теглото на стоманеното въже и задължителния за него ролков водач, които често заедно надхвърлят 10 килограма. Не на последно място стоманеното въже изисква железни мерки за безопасност при боравене с него. Задължително ръкавици на ръцете на този, който борави с въжето за предпазване от наранявания от стърчащи телчета и задължително успокоител( тежест, сложена и здраво закрепена по средата на опънатото въже, между колата и точката, където е закачен края), защото при скъсване по време на теглене стоманеното въже реагира като гигантски метален ластик, способен да причини потенциално смъртоносни наранявания с двата си края. Като цяло стоманеното въже е евтино и като стойност на придобиване, и като поддръжка, но това всъщност е единствения му сериозен плюс.
                            От друга страна синтетичното въже е доста скъпа придобивка, но по мое мнение ползите при работа с него си струват плащането на тази цена. Първо, синтетичното въже и особено новите разработки като Powerline Pull Master на Power Winch, имат подобрени параметри и не страдат от детските болести на старите въжета от тоя тип, а именно нуждата от специфична поддръжка. При старите въжета след всяко ползване се налагаше измиване, за да не останат песъчинки в структурата му, които водят до бързо износване. При новите въжета това е решено с новия начин на оплетка на въжето, който като цяло го държи по-стегнато и плътно, а допълнителното плетено покритие не позволява на замърсяванията да навлизат навътре и да увреждат структурата на въжето. Старите модели синтетични въжета също така имат проблем със слънчевата светлина, която ги състарява, но това е вече минало с използването на съвременни материали като например Dyneema UHMWPE SK75 ползвани от Powerline Pull Master, които решават кардинално този проблем.
                            Като цяло синтетичните въжета имат до 7-8 пъти по ниско тегло от аналогичните стоманени, а чугунения или алуминиев водач е над 10 пъти по-лек от стоманения ролков, което прави общото тегло значително по-ниско. Синтетичното въже има и едно уникално качество - при скъсване позволява да се върже прост възел и тегленето да продължи. Огромен плюс на синтетичните въжета е липсата на памет и еластичност до 3%, което казано с думи прости, ги прави безопасни при скъсване. Двата края просто падат на място на земята без никакъв камшичен ефект и рискове за околните. И още едно наистина голямо предимство, за разлика от стоманените въжета, сложния процес на "редене" не съществува при синтетичните, те просто се навиват равномерно на барабана. Не се налага работа с ръкавици, въжето е "нежно" към ръцете на боравещия с него. И неща на пръв поглед малко, но важно, синтетичните въжета плуват, което ги прави много удобни за работа във реки и водни басейни.
                            Прехвърляйки всичко това, претегляйки ЗА и ПРОТИВ, извода се наложи от само себе си и аз се сдобих с ето това - PowerLine Pull Master 12 mm x 28 m и издръжливост на опън 12,3 тона.

                            [ATTACH=CONFIG]861012[/ATTACH]

                            Още не съм го сложил на лебедката, но първите впечатления са великолепни. Изключително стегната плетка на два слоя( тук съм сложил една снимка от сайта на производителя, че добре личат двата слоя , останалите са мои), която прави въжето умерено твърдо и не прекалено гъвкаво, като в същото време запазва възможността при скъсване да бъде връзвано.

                            [ATTACH=CONFIG]861007[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]861013[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]861014[/ATTACH]

                            Благодарение на уникалния матeриал Dyneema UHMWPE SK75 въжето има отлична поносимост на всякакви активни химични агенти и на слънчева светлина, като температура на топене е над 144 градуса. Допълнителна защита в първите му метри откъм куката дава и своеобразния защитен калъф, който пази при работа точно уязвимия край на въжето откъм куката, а в навито състояние покрива с последните намотки останалата част и я пази допълнително от външни въздействия.

                            [ATTACH=CONFIG]861009[/ATTACH]

                            Връщайки се на относителната му твърдост, въжето оставя впечатление на нещо междинно между стоманените и синтетични въжета и очаквам определено да се представи по-добре и от двата вида. Стегнатата плетка и солидното ухо накрая внушават здравина. Въпросното ухо и куката на него са направени от неръждаема стомана, такава е и скобата за захващане на въжето към барабана на лебедката.

                            [ATTACH=CONFIG]861010[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]861011[/ATTACH]

                            Въжето тежи 3,7 килограма и пристига удобно стегнато в плътна плитка.

                            [ATTACH=CONFIG]861008[/ATTACH]

                            Тепърва предстоят реални тестове, които ще покажат въжето в пълния му блясък и обещавам да споделя всичко тук.
                            И така, въжето вече е на лебедката, монтирано и тествано, дори теглих един закъсал Хюндай и мога да кажа само много и хубави неща за работата на въжето. Наложи се да го подкъся малко, защото е смятано и правено за голяма лебедка, а мойта е средна по размер, със среден като големина барабан и при навиване на пълния метраж едвам се побира, и то при много внимателно навиване, което няма как да стане всеки път в гората. Та от 28 метра отрязах около 6 и пасна идеално на моя Mile Marker 9500 lbs. Как стана самото рязана? По идея на приятел с много опит в работата с въжета, мястото на рязане стегнах в термо свиваме шлаух и след това ползвах максимално остър и масивен нож. Бая усилия и натискане трябваха, докато се прережат всички нишки, но ето как изглежда процеса и резултата.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5688.jpg
Прегледи:1
Размер:59.1 КБ
ID:5723193
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5691.jpg
Прегледи:1
Размер:61.9 КБ
ID:5723194
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5694.jpg
Прегледи:1
Размер:34.0 КБ
ID:5723195

                            Получи се идеален разрез, но мене ме глождеше въпроса за двуслойния строеж на въжето и се захванах да отрежа една малко парче от излишното въже и да му "разроша" края. Ето как изглежда това -

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5720.jpg
Прегледи:1
Размер:43.8 КБ
ID:5723196

                            Не личи добре, но отвън има слой с оплетка като калъф върху снопа от нишки, които пази и пристяга плътно последните. Последна част от теста ми върху това парче въже беше свързан с поведението му при нагряване. Използвах газова горелка и директно тикнах въжето в пламъка за 10-12 секунди.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5713 (1).jpg
Прегледи:1
Размер:95.2 КБ
ID:5723197

                            Ето какво се получи

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_IMG5717.jpg
Прегледи:1
Размер:84.2 КБ
ID:5723198

                            Въжето не гореше директно и почти не се топеше, като някои други подобни материали. Вероятно ако го бях задържал на място в пламъка, щеше да продължи да гори, но при изваждане от директен досег веднага изгасва с малко пушек и материала не остава мек и пластичен, а по скоро твърд и леко овъглен. Предполагам това, което производителя гарантира за термо устойчивост на въжето е дори занижен показател и досега му с горещ двигател на кола например не би имал никакви последствия за него
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                              Дени здравей,

                              Каква е актуалната цена на това въже - Power Line Pull Master? Както и цена на алуминиев и чугунен водач!

                              Мерси

                              Коментар


                              • От: Лебедки PowerWinch, лебедки SuperWinch, синтетика PowerLine, светлини PowerLights

                                Здравей, цената на MasterPull 10 мм/ 28 М - е 299 лв., за 12мм / 28 М - 399 лв. Алуминиев водач 60 лв. / 55 лв., чугунени няма налични. Всички цени на продуктите на Power Winch може да видите на www.lebedka.bg, разбира се за колеги от форума ще има отстъпка.

                                Поздрави!
                                PowerWinchBulgaria
                                TOYOTA 4RUNNER
                                0899727443

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X