Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На изчезване ли са истинските автомобили?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
    Други критерии, като говорим в полза на клиента, цена на придобиване, комфорт, мощност, вид задвижване, безопасност, разход и визия. Ремонтнопригодна, примерно за мен не е критерий, защото ремонти не искам да правя по възможност. Ресурса е от значение за 2-3та употреба, защото всички модерни коли изкарват по 200к без някакви драми.
    Ами значи предлагаш критерий:
    Да е евтина като нова, мощна, икономична комфортна, безопасна, красива и пр. И да изкарва 200 хиляди безпроблемно.
    На тоя критерий се стремят да отговарят практически почти всички автомобили към момента на излизането им на пазара. Единствения фактор, който е технически и не зависи от момента във времето(когато е произведен автомобила), е ресурса, който в твоето условие е изпълним и за соц.возилата.
    Цена на придобиване - зависи от покупателната способност, която зависи от мястото и времето. Примерно нов Мерцедес се купува по-лесно в Лихтенщайн, отколкото нова Дачия у нас. А като върнем лентата назад, може да видим и цени на колите през годините и средни заплати. И със сигурност по някое време цените са били по-достъпни.

    Комфорт - зависи и от достиженията към момента, но не непременно изцяло. И като цяло е въпрос на вкус.

    Мощност - пак от достиженията зависи, както и от цената и вкуса на клиента. Мощни версии имат почти всички европейски модели. Доста модели имат и опция за 4х4 задвижване още през 90-те.

    Безопасност - също е относително и според разбиранията по съответното време. Факт е, че голямата част от системите за сигурност са на над 15-20 години.

    Разход - според достиженията като ефективност, но в пари отнесени към доход, или по-общо като общи експлоатационни разходи, отчитаща и остатъчната стойност при препродажба на автомобила, не се знае кой кого (и кога).

    Визия - въпрос на вкус и модата в съответното време.

    А доколко е в полза на клиента да си купува нови коли на всеки 200 хиляди, и доколко в полза на производителя?!
    ОК, до някъде за качествата на усъвършенствания нов модел, но факт е, че не всеки може да си го позволи, не е и финансово изгодно. Като последното зависи най-вече от ресурса и ремонтопригодността, и липсата им обуславя и липсата на избор дали да се сменя колата с нова. Последното не е в полза на клиента.

    А за екологията в по-глобален мащаб, дори толкова по-екологичните нови автомобили, не са по-"добри" за приордата, ако ресурса им е под определени стойности, защото това означава да се произвеждат повече бройки, което също замърсява.
    Последно редактирано от cecoa1; 19-02-17, 01:21.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

      Е тук горните падат - не са били и не са евтини,безопасност в сравнение даже с 10 годишен дума да няма,разход е майко мила ако ги сравним с нещо ново,визия мнооого може да се спори,мощност еле 240 дизела или 250 е под средното ниво и то доста,а 200 000 ще ги направят и на задна ма това не се брои като в повечето критерии 'ич ги няма.

      Трябва да заложа на жената колата тогава,420ка 99та с нормалното окачване - разход около 10-12 на дълго при нормална магистрална скорост.Има слаби черти модела ма това се знае и от малките деца,зависи кой какво търси и дали те притеснява,че на задната седалка от средна духалка ще духа студено или много студено,топлото заводско са го оклепали примерно..........Завива по-добре от Хонда Сивик,по--яка е,по-сигурна,по-комфортна........ма намерих и аз с какво да я спъна а..........по-мощна и е на една цена или по-евтина от Хондето.

      Сега ако я засече човек с един Лексус от нейния клас в нейните години може да се поспори доста кое е кола и кой от кого копирал,но на Лексуса му свалям шапка,няма как да си кривя душата,че е по-надежден от Баварец да речем.

      Пак стигаме до проблема обаче - колко от нас от ново и подържано както си му е реда?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

        Соц.возила не могат ли да се класират?Още се движат по пътищата.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
          Ресурса е от значение за 2-3та употреба, защото всички модерни коли изкарват по 200к без някакви драми.
          Ето ти още един критерий - ресурс да има за 2-3 употреба, щото от магазина са кисели, ако че се разказват тука легенди и митове за средните заплати. Лади се предлагат по 150лв на месец, колко от вас си купиха?
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

            Къде ги тия,веднага си взимам една за 2 седмици да си я джиткам еле ако може да стигне до морето,спокойно я оставям там след това.

            И заплатите не знам какви са ма нещо като това което аз карам е колко беше таксата за децката градина а месец на синовете пък те само двама,Айде 2 пломби да е за по-лесна сметка.

            За 150 Лада не съм виждал,последно видях за 500 как я отнесе циганина с усмивка на мутрата,чак ме хваща яд сега - едни яки обувки ми трябваха и Флинстоун бегай.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

              Истинската кола е новата - сипваш и караш! Останалото са бабини деветини... Много лесно се ремонтирали, с много голям ресурс били
              Естествено руските са изключение - слава Богу вече се оттървахме от тях...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                ...И заплатите не знам какви са ма нещо като това което аз карам е колко беше таксата за децката градина а месец на синовете пък те само двама,Айде 2 пломби да е за по-лесна сметка...
                Не ти е евтина колата, скъпа ти е детската градина .

                А като говорите за ресурс в диапазона на 200 000 - това е гаранционен пробег за съвременните машини. Средният автомобил, който ние караме е на 500 000 и нагоре, и общо-взето изисква въртел, колкото колите отпреди 30-40 години по време на гаранцията им.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                  Забелязвам "двоен стандарт" при колите - ФВ костенурка /бийтъл/ е много хубава, здрава и лесна за обслужване кола... Ама гледам, че повечето предлагат МВ W124 за "най-великата кола"
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    Истинската кола е новата - сипваш и караш!
                    То всички са били нови в даден момент, въпроса е колко дълго ще продължи "сипваш и караш".
                    А Фолксваген Костенурка, никой не го е предложил, но и никой не го е отписал. За мен лично е от истинските. А и е нормално да бъде, мислен и приет за производство, е по време на някакъв социализъм...макар и национал социализъм(евентуално по-читав за някои неща от съвеЦкия).

                    Без да съм спец по костенурки, знам че се разглобява цялата с няколко ключа, клещи и отвертка. Мислена и грамотно направена кола.

                    И не става въпрос, коя е най-велика, а че има правени с мисъл да се карат и ремонтират възможно по-безпроблемно и други мислени да изкарат срока на гаранцията и за всяко нещо да им трябва оторизирания сервиз (с цел запазване на ноу хоу и допълнителна икономическа печалба за производителя). В тоя смисъл едните дават избор, дали да си ги ремонтираш и караш многократно по-дълго от другите.
                    Едно е например, да смениш някакви черупкови лагери, струващи колкото няколко кутии цигари или храната за няколко дни, друго е когато валовете лагеруват директно в алуминиевите отливки, цялостни общи капаци и пр. и ремонт или въобще няма, или е свързан с купуването на цели големи и скъпи детайли. Отделно цилиндрови блокове без предвидена възможност за основен ремонт. Те ли ще ми кажат колко дълго да си карам колата?! Наличието на такива автомобили за "еднократна" употреба, би трябвало да е подсъдимо. Поне докато не се докаже, че производството им е по-изгодно за всички, включително и екологията.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Ами значи предлагаш критерий:
                      Да е евтина като нова, мощна, икономична комфортна, безопасна, красива и пр. И да изкарва 200 хиляди безпроблемно.
                      На тоя критерий се стремят да отговарят практически почти всички автомобили към момента на излизането им на пазара. Единствения фактор, който е технически и не зависи от момента във времето(когато е произведен автомобила), е ресурса, който в твоето условие е изпълним и за соц.возилата.
                      Цена на придобиване - зависи от покупателната способност, която зависи от мястото и времето. Примерно нов Мерцедес се купува по-лесно в Лихтенщайн, отколкото нова Дачия у нас. А като върнем лентата назад, може да видим и цени на колите през годините и средни заплати. И със сигурност по някое време цените са били по-достъпни.

                      Комфорт - зависи и от достиженията към момента, но не непременно изцяло. И като цяло е въпрос на вкус.

                      Мощност - пак от достиженията зависи, както и от цената и вкуса на клиента. Мощни версии имат почти всички европейски модели. Доста модели имат и опция за 4х4 задвижване още през 90-те.

                      Безопасност - също е относително и според разбиранията по съответното време. Факт е, че голямата част от системите за сигурност са на над 15-20 години.

                      Разход - според достиженията като ефективност, но в пари отнесени към доход, или по-общо като общи експлоатационни разходи, отчитаща и остатъчната стойност при препродажба на автомобила, не се знае кой кого (и кога).

                      Визия - въпрос на вкус и модата в съответното време.

                      А доколко е в полза на клиента да си купува нови коли на всеки 200 хиляди, и доколко в полза на производителя?!
                      ОК, до някъде за качествата на усъвършенствания нов модел, но факт е, че не всеки може да си го позволи, не е и финансово изгодно. Като последното зависи най-вече от ресурса и ремонтопригодността, и липсата им обуславя и липсата на избор дали да се сменя колата с нова. Последното не е в полза на клиента.

                      А за екологията в по-глобален мащаб, дори толкова по-екологичните нови автомобили, не са по-"добри" за приордата, ако ресурса им е под определени стойности, защото това означава да се произвеждат повече бройки, което също замърсява.
                      Комфорта не е чак толкова въпрос на вкус. Шумоизолация, ергономичност, климатизация,екстри като музика, навигация, мултимедии, са все неща които новите автомобили става по-добри в повечето случаи. Сравнявайки стара с нова Дачия, стара с нова Тойота и стар с нов Мерцедес, а не сравнявайки стар Мерцедес с нова Дачия.

                      Мощността с годините расте. Бях пуснал една графика много назад, така че новите бият. Сега 200 коня на семейни комби и нормално, преди това е било спортна кола.

                      Безопасността се развива. Виж на Волво стратегията. До докарат автомобилите си до 0 смъртност при инцидент.

                      По разход новите коли, не че само бият старите, а ги съсипват. Това не е толкова очевидно, заради увеличаващатс се мощност.

                      Визията, е тука аз съм доста разочарован. Всички нови са еднакви с малки изключения.

                      За екологията, си прав, че е много относително глобално, но екологията няма за цел нито да задоволи клиента, нито производителя. Аз за това съм любител на публичния транспорт.
                      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                      Drag Grand Canyon Daily
                      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                      LZ1JYM

                      Коментар


                      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                        ....
                        ...
                        Всички тия неща са така, но не можем да ги ползваме за обективен критерий, заради разликата във времето и развитието на техниката. Просто казано, ако с предишните разбирания, разполагаха със сегашните технологии, щяха да направят много по-добри коли от днешните.

                        А ресурса за мен е по-съществен фактор, защото е свързан с основното предназначение на автомобилите да са транспортни средства преди всичко друго.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                          Колкото критерии изписахте, сигурен съм че никой не е избирал толкова жена си, колкото колата

                          Всеки кара истинска /според разбиранията си/ кола, нали затова я е избрал.........моите изисквания са по-скромни, като най-важното е:
                          Колата да не ме занимава със себе си - зачестят ли проблемите, я намразвам и отлита, без значение какво ми струва това.
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                            1. Комфорта не е чак толкова въпрос на вкус. Шумоизолация, ергономичност, климатизация,екстри като музика, навигация, мултимедии, са все неща които новите автомобили става по-добри в повечето случаи. Сравнявайки стара с нова Дачия, стара с нова Тойота и стар с нов Мерцедес, а не сравнявайки стар Мерцедес с нова Дачия.

                            2. Мощността с годините расте. Бях пуснал една графика много назад, така че новите бият. Сега 200 коня на семейни комби и нормално, преди това е било спортна кола.

                            3. Безопасността се развива. Виж на Волво стратегията. До докарат автомобилите си до 0 смъртност при инцидент.

                            4. По разход новите коли, не че само бият старите, а ги съсипват. Това не е толкова очевидно, заради увеличаващатс се мощност.

                            5. Визията, е тука аз съм доста разочарован. Всички нови са еднакви с малки изключения.

                            6. За екологията, си прав, че е много относително глобално, но екологията няма за цел нито да задоволи клиента, нито производителя. Аз за това съм любител на публичния транспорт.
                            1-5
                            6. Тук не си много прав някои (и мен) ме кефи шофирането, и екото не пречи на кефа, това разбрах от няколко месеца, е да, инвестират се ама и за нов пасат дизеляк са пак толкова...

                            Коментар


                            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              Не ти е евтина колата, скъпа ти е детската градина .

                              А като говорите за ресурс в диапазона на 200 000 - това е гаранционен пробег за съвременните машини. Средният автомобил, който ние караме е на 500 000 и нагоре, и общо-взето изисква въртел, колкото колите отпреди 30-40 години по време на гаранцията им.
                              Скьпа е прав си,и зьболекаря скьп,а колата се намира и под 2 бона тук,има и за по 750 кинта вече ма то това не са коли.

                              200 000 доста от автомобилите тия дни не правят без сериозен ремонт по мотор или окачване или скорости.Не говоря да ти заклини прозореца или да спре да духа парно на задната седалка,а да ти откажат скорости или по окачване да набиеш 2-3 бона и 2-3 седмици преди да го вдигнеш на крака.

                              Това ако си говорим за кола,ако вземеш нещо скопено от рода на Корола то да,няма врьтки които да ти кьсат нервите и може да извади доста километри без особенни проблеми,то и Дачия може,че и Голф,но тук на мен поне ми се разминават разбиранията за кола.


                              Соц возилата спокойно може да ги сложим в категорията ВЕЧНИ по простата причина,че смяна на мотор е колко един ам на Мерцедес та какво толко' си дал,ония ги дава тия всеки 2 години поне,сменяй мотор и карай.Не знам само как ще се класират с мощност,комфорт,изглед,сигурност..............и падат под Королата па то това кола ли е.Костенурката и тя е там,Уно на Фият или Сивика или 3 Мазде.........или аз нищо не разбирам от коли.



                              Новата Сипваш и караш е добра идея,на практика обаче сипваш ако вьрви и караш доста често до сервиза за да я дьржат на крака.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                                1-5
                                6. Тук не си много прав някои (и мен) ме кефи шофирането, и екото не пречи на кефа, това разбрах от няколко месеца, е да, инвестират се ама и за нов пасат дизеляк са пак толкова...
                                Идеята е, че самия факт, че автомобилите стават по-достъпни, не е добър сам по себе си за екологията. Колкото и екологични да ги направят, няма да станат по-екологични от влака или метрото. Даже и като станат електрически, освен ако не ги зареждаш от соларите на покрива.
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X