От: Кръстовище - предимство
Я сега да видим какво са отговорили на едно писмо, знаещите чичковци от КАТ
:
порових малко из другите форуми, почти същия казус има с локалното на цар борис на кръстовището при лагера. Хората са писали и до кат за да стигнат до извода,че и там локалното не е път без предимство
отговор от кат:
Съгласно Параграф §6 т.3 от ЗДвП - "Платно за движение" е общата широчина на пътните ленти и Пътят може да има няколко платна за движение, видимо отделени едно от друго. Параграф §6 т.7 от ЗДвП - "Пътно платно" е общата широчина на банкетите, тротоарите, платното за движение и островите на платното за движение. По смисъла на ЗДвП термина “локални платна” не съществува, което определя лентите на движение отделени от другите в оста на пътя като част от пътното платно без то да има предимство при извършването на маневри.
В изрълнение на Чл. 25. (1) ат ЗДвП, “Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.” следва, че при извършване на маневра – десен завой, движещите се в средните ленти следва да пропуснат тези в крайно дясна независимо че е отделена от тях с разделителна ивица.
За промяна на действащата организация на движение следва да се обърнете към собственика на уличната мрежа – Столична община.
ОПП-СДВР е контролен орган и следи за спазване разписаните в ЗДвП правила за движение и въведената от администрацията управляваща пътя Организация на движение.
Стояне, спокойно може да забравищ за тази наредба, която постоянно ни подмяташ досега.
Я сега да видим какво са отговорили на едно писмо, знаещите чичковци от КАТ
:порових малко из другите форуми, почти същия казус има с локалното на цар борис на кръстовището при лагера. Хората са писали и до кат за да стигнат до извода,че и там локалното не е път без предимство
отговор от кат:
Съгласно Параграф §6 т.3 от ЗДвП - "Платно за движение" е общата широчина на пътните ленти и Пътят може да има няколко платна за движение, видимо отделени едно от друго. Параграф §6 т.7 от ЗДвП - "Пътно платно" е общата широчина на банкетите, тротоарите, платното за движение и островите на платното за движение. По смисъла на ЗДвП термина “локални платна” не съществува, което определя лентите на движение отделени от другите в оста на пътя като част от пътното платно без то да има предимство при извършването на маневри.
В изрълнение на Чл. 25. (1) ат ЗДвП, “Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.” следва, че при извършване на маневра – десен завой, движещите се в средните ленти следва да пропуснат тези в крайно дясна независимо че е отделена от тях с разделителна ивица.
За промяна на действащата организация на движение следва да се обърнете към собственика на уличната мрежа – Столична община.
ОПП-СДВР е контролен орган и следи за спазване разписаните в ЗДвП правила за движение и въведената от администрацията управляваща пътя Организация на движение.
Стояне, спокойно може да забравищ за тази наредба, която постоянно ни подмяташ досега.
.
Твърдя само, че в ЗДвП и ППЗДП няма понятие "локално платно" (същото дет' отговарят и от КАТ, същото дет' пише и в решението на съда). Аз не виждам нещо друго да твърдя, освен че е отделно платно различно от активните ленти за движение. За там си важат правилата за движение, както навсякъде другаде. Регулировчик, сфетофари, пътни знаци, маркировка. Капиш?
Коментар