Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кръстовище - предимство

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кръстовище - предимство

    Това за локалното къде го четеш? Щото аз гледам това:
    § 1. По смисъла на наредбата:
    1. "Локално платно"
    е пътното платно за еднопосочно движение извън активните пътни ленти, отделено от тях с разделителна ивица, чрез което се осигурява достъпът до два и повече съседни обекти и общ вход и общ изход за главното направление.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • От: Кръстовище - предимство

      Добре де, това си е точно така. Локалното платно е локално и е нещо различно от активно. Но по какъв начин това означава, че не е част (едно от платната на лентата) от съответният път и че преминаването в него е нещо различно от престрояване?
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Кръстовище - предимство

        Я пак да питам, че нещо се объркАх. Ако основният светофар 1 сочи направо и наляво (не мога да събера толкова стрелкички в светофара)...
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0683.jpg
Прегледи:1
Размер:45.2 КБ
ID:5591722
        таааааа, А ще си чака зеленото на дясната секция, за да "завие" надясно, или ще шпори при зелено на основния светофар? Да подава ли десен мигач или да си трайка?
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • От: Кръстовище - предимство

          Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
          ...таааааа, А ще си чака зеленото на дясната секция, за да "завие" надясно, или ще шпори при зелено на основния светофар? Да подава ли десен мигач или да си трайка?
          Мигач се дава задължително - все пак напуска лентата си. "А" трябва да тръгне при зелен сигнал за направо. При зелен сигнал за надясно може "В" да има сигнал за наляво.

          Коментар


          • От: Кръстовище - предимство

            Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
            ...[ATTACH=CONFIG]716246[/ATTACH]...
            В София има едно кръстовище такова. Обаче над светофар 1 има знак Б3, над светофар 2 има знак Б1, над светофар 3 има също знак Б1. Ако светофарите не работят, кой трябва да мине пръв - колата при светофар 2 или колата при светофар 3?

            Коментар


            • От: Кръстовище - предимство

              Честичко ходя от Лъвов мост до ЦГМ (не ме питайте защо) и аз за него се сетих.... Тук питам хипотетично, светофарите работят, знаците не играят и т.н. Маршрутът на А счита ли се за маневра "десен завой" + "ляв завой" или е движение "направо"?
              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

              Коментар


              • От: Кръстовище - предимство

                Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
                В София има едно кръстовище такова. Обаче над светофар 1 има знак Б3, над светофар 2 има знак Б1, над светофар 3 има също знак Б1. Ако светофарите не работят, кой трябва да мине пръв - колата при светофар 2 или колата при светофар 3?
                Абе, колата при светофар 2 ще мине първа, тва добре, ама как ще се разберат тоя на светофар 1 и тоя на светофар 3, ако светофарите не работят- виж тва не знам.
                Я, метнете я тая тема някъде по служебните форуми, барем гостите да не ни се смеят.
                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                Коментар


                • От: Кръстовище - предимство

                  Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                  ...как ще се разберат тоя на светофар 1 и тоя на светофар 3...
                  При престрояване, предимство имат тези, които се движат в лентата, към която се престроява. При едновременно престрояване на автомобили от успоредни ленти, предимство има дясностоящия, т. е. този който минава отдясно вляво пред този, който е отляво вдясно.
                  Ако светофарът не работи, просто ще трябва да се има предвид положението с напречната улица, ако те са без предимство - всичко си е същото, ако са с предимство - се пропускат те според конкретната им конфигурация и предприети маневри.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Кръстовище - предимство

                    Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                    .
                    Я, метнете я тая тема някъде по служебните форуми, барем гостите да не ни се смеят.
                    Добре си е темата. Нещо като безплатни опреснителни курсове за закостенели шАфьори от миналото и претупали курса от настоящето. Намирам я за полезна, стига човек да няма комплекси на тема " Аз не мо'е да бъркам 'щот знам!" и да е готов да научи какво не знае

                    Коментар


                    • От: Кръстовище - предимство

                      Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                      Абе, колата при светофар 2 ще мине първа, тва добре, ама как ще се разберат тоя на светофар 1 и тоя на светофар 3, ако светофарите не работят- виж тва не знам.
                      Я, метнете я тая тема някъде по служебните форуми, барем гостите да не ни се смеят.
                      2 или 3 трябва да мине пръв при неработещи светофари?

                      Коментар


                      • От: Кръстовище - предимство

                        Абе, ей... ДЪЩЕРЯ МИ има утре изпит по рисуване, не аз. Ако светофарите не работят, ако има мъгла, кой накъде се престроява и накъде има намерение да продължи (davs, да речем че аз те разбрах, дано и другите са успели). Аре, сега наново:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0684.jpg
Прегледи:1
Размер:45.6 КБ
ID:5591752
                        Козек, я ся си задай въпроса като хората. Светофарите не работят, демек караме на знаци (хоризонтална маркировка не съм чертал, слава богу вертикалната е в строя). Мен ме интересува следното:
                        1. Ако А се движи по 3, завива ли или не? Респективно, В може ли да го натресе с чиста съвест или да си трае?
                        2. Ако А драсне надясно по 5, кой е с предимство, А или Б?
                        3. ОК, да речем че В го няма. А-3 и Б-4 как да се разберат или направо да слизат с щанга в ръка?
                        Ае, ся- питай ти.
                        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                        Коментар


                        • От: Кръстовище - предимство

                          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                          Мразя разправийте между съфорумци, ма що така бе, Куздов:

                          Начало / Newscafe / Катастрофа между такси и полицейска кола взе жертва
                          Катастрофа между такси и полицейска кола взе жертва


                          Webcafe.bg по BTV 25.05.2014, 10:13 (обновена 25.05.2014, 10:30)




                          Полицай е загинал тази нощ в тежка катастрофа в София, съобщи БТВ. Инцидентът е станал на кръстовището на бул. „Сливница” и „Константин Величков” около 4 ч. тази сутрин.

                          Патрулният автомобил е пътувал по сигнал за престъпление, когато на кръстоовището е бил ударен от таксиметров автомобил. В патрулката са пътували трима униформени, служители на 3-то РПУ, които са били откарани във ВМА. Единият е починал. Травмите на другите двама не са сериозни. Загиналият е на 45 години.
                          Според информация наbtvnews, таксиметровият шофьор е бил с предимство, когато патрулната кола се е появила на пътя.
                          ​Няма информация полицаите да са били с включена сигнализираща система. При удара, полицейската кола се забила в стълб близо до сладкарница.
                          Само за информация, загиналия е починал от инфаркт, а не от травми. Иначе да, аз също съм карал стотици пъти без включен звуков сигнал. Понякога, защото не съм искал да ме чуват отдалече, понякога, защото не ми се е искало да будя 3-4 квартала в 4 сутринта. Понякога съм карал и без лампи и без фарове в насрещното, карал съм и със 180 в квартални улички. Изобщо, не намирам основание да обвиняваш полицаите, без да знаеш каква и била ситуацията.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • От: Кръстовище - предимство

                            С риск да не бъда разбран, мисля че темата за поведението на "патрулките" е за другаде. Ако ще си вадим кирливите ризи "шофьори- бакшиши-полицаи-пешеходци-маршрутки и т.н.", да си направим друга тема, а? В спама сме, да се държим подходящо, тук всички сме от едната страна на барикадата.
                            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                            Коментар


                            • От: Кръстовище - предимство

                              Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                              Абе, ей... ДЪЩЕРЯ МИ има утре изпит по рисуване, не аз. Ако светофарите не работят, ако има мъгла, кой накъде се престроява и накъде има намерение да продължи (davs, да речем че аз те разбрах, дано и другите са успели). Аре, сега наново:
                              [ATTACH=CONFIG]716298[/ATTACH]
                              Козек, я ся си задай въпроса като хората. Светофарите не работят, демек караме на знаци (хоризонтална маркировка не съм чертал, слава богу вертикалната е в строя). Мен ме интересува следното:
                              1. Ако А се движи по 3, завива ли или не? Респективно, В може ли да го натресе с чиста съвест или да си трае?
                              2. Ако А драсне надясно по 5, кой е с предимство, А или Б?
                              3. ОК, да речем че В го няма. А-3 и Б-4 как да се разберат или направо да слизат с щанга в ръка?
                              Ае, ся- питай ти.
                              В първата скица нямаше знаци. Това е ново положение.

                              1. В ще си трае, защото е на път без предимство.
                              2. А е с предимство, защото Б е в локално платно.
                              3. Също като 2.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Кръстовище - предимство

                                Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                                1. Ако А се движи по 3, завива ли или не? Респективно, В може ли да го натресе с чиста съвест или да си трае?
                                „А“ не завива, а продължава напред престроявайки се - „В“ ще чака
                                Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                                2. Ако А драсне надясно по 5, кой е с предимство, А или Б?
                                „Б“
                                Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                                3. ОК, да речем че В го няма. А-3 и Б-4 как да се разберат или направо да слизат с щанга в ръка?
                                „Б“ минава пръв.

                                пп
                                Малко за протокола: Тоя знак пред „Б“ е силно изнасилен... - по отношение на кого „Б“ би бил без предимство!
                                Последно редактирано от davc; 03-06-14, 22:02.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X