Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За HEMI, Меган и безсмъртни карачи ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Съгласен
    Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
    0886/872-646

    Коментар


    • #17
      От: Re: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      А бе и пътища нямаме за скорост! На нашите магистрали само името им е такова.Дупки,прагове,виражи,липса на огради на места и т.н! Да е Германия-бива да юриш,ама тук си е опасно дело!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Колега пусни му на младши малко филмчета от тубите. Нека се постресне малко. Всички сме карали бързо ама пък и да се състезаваме по магистрали малко май му е в повече.

        Ако имаше и една жига да му препречи пътя, после кой бил виновен и кой не ... ще е късно. 200 км ?!! Пробвай само да спреш при тази скорост до 50 и слез да си видиш дисковете на спирачките.
        Отидете на некоя писта сложете си каски и покарайте малко да му мине мерака.

        Т5
        Crossrunner

        Коментар


        • #19
          От: Re: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Така е , ама режеме лентички!

          Коментар


          • #20
            Re: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            То закони има.. ама кой да ги спазва. Но за сметка на това, българите колко са примерни като отидат в чужбина, например в Америка, понеже там знаят че не спазиш ли даден пътен знак например "СТОП", глоба от 30-50 $ в 80% от случаите не ти мърда. Тук не е точно така за съжаление.
            Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
            0886/872-646

            Коментар


            • #21
              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Някога в един друг форум бях пускал едни сметки (доста прости са) колко коне отиват само за преодоляването kd въздушното съпротивление, за да се дигне дадена скорост. Та в кратце 240 и 70 коня кошник не стаа.

              ПП Гледам, че тия рендета май са над 70 кс, но за успокоение на Боголюб младши 100 кс или 130 кс също не стигат.
              Не знам какви са тия таблици, аз с "Фиат Крома" 2,0 CHT - 100 к.сили съм си вдигал и поддържал 200 км/ч. Немаше GPS-и тогава, ама са ме "гонили" разни БМВ-та и др. юнаци по магистралата, едно такова май дизеляк тъкмо ме задмина, от ауспуха му излезе огън като на F1 , рязко намали и в огледалото видях водача как се хваща за главата. "Кромата" беше с два карбуратора и харчеше 27 л./100 бензин при такива скорости . На газ не вървеше с повече от 180 км. Също съм вдигал с едно "Типо" 1,8 Sedicivalvole (опитваха се да ми го пробутат). То май е 130 к.с. ?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #22
                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Ся понеже за ужас на Ясен знам кои са Лифшиц и Ландау ще се възползвам от това си качество и ще ги цитирам:

                F=1/2CdARhov^2

                където

                Cd e коеф на челно съпротивление
                А е фронталната площ на колата
                Rho е гъстотата на въздуха
                v е скоростта


                P=Fv

                и така приятно смятане

                Това е само за въздушното съпротивление, а колата преодолява и други при движението си

                И ако смятате бавно и трудно за 200 км/ч трябват 75 кс, а за 240 вече трябват 145
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Боголюб Младши вече не иска "Хемито". Чак ми домъчня за него. Дълго време му изтъквах положителните страни: голяма, безшумна (наистина) кола, с възможности по черен път и (да се надяваме) с по-добра зимна проходимост от "Рено Меган" (което май не е много сигурно, предвид моите въртележки в Люлинската кал). "Да, бе, 5,7 литра, к`во му е хубавото на това ? Че вечно трябва да си с 200 лв. в джоба за бензин ?!". Каза, че ще си се вози на "Пасата" За зла врага обаче тази сутрин "Пасатът" не пожела да запали Не върти изобщо - май контактният ключ е сдал багажа, защото напоследък все по трудно и с натиск при въртене даваше контакт. Попита ме коя кола да вземе и аз ... го насърчих да вземе "Хеми"...
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #24
                    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    F=1/2CdARhov^2

                    където

                    Cd e коеф на челно съпротивление
                    А е фронталната площ на колата
                    Rho е гъстотата на въздуха
                    v е скоростта


                    P=Fv

                    Това е само за въздушното съпротивление, а колата преодолява и други при движението си

                    И ако смятате бавно и трудно за 200 км/ч трябват 75 кс, а за 240 вече трябват 145
                    М`да, натоварен с 5 човека и лепнал за асфалта "Меган", който изначално си има по-малко въздушно съпротивление от тухлата "Гранд Чероки" и ако е 130 к.с., знам ли го какъв е бил, явно може да се справи с 230 км./ч. особено по нанадолнище ?
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #25
                      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      М`да, натоварен с 5 човека и лепнал за асфалта "Меган", който изначално си има по-малко въздушно съпротивление от тухлата "Гранд Чероки" и ако е 130 к.с., знам ли го какъв е бил, явно може да се справи с 230 км./ч. особено по нанадолнище ?
                      Ми понеже теглото не играе а дано, ама надали
                      Като свалят едно 50 км от скоростта може и да се доближим до реалностите. Първо щото не се преодолява само въздуха, второ тия коне са максималната мощност, ренде и жип нямат особено читава крива на разпределение на тия неща, а и на стара кошница въпросните конеьеве са малко така поуморени. Бе проста аритметика е

                      ПП Горните сметки са с Сд и А за Корвет. И рендето и жипа са по-зле
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        формулите са 'прости' и обикновенно работят. Примерно за 'нормална кола' трябват около 10 конски сили за да се развие скорост от 100км/ч, за 200км/ч трябват вече поне 130 коня, за 240км/ч поне 200к.с. Та тия пичаги определено не са дигнали 240, Ако кво и пише на часовника....а и не е лошо да се обясни че ако се треснат с тая скорост...почти няма да има какво да погребат.

                        Коментар


                        • #27
                          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Обаче, гледам тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane
                          Нема такова животно 1,4 със 130 к.с. ?
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #28
                            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Вие ме разтревожихте ? Сега ще трябва да взема ЖиПиЕс-о и да се юрна с "Хемито" по "Тракия" Пре*бал съм се - явно километража му не работи и стрелката му пада "гравитационно" на 200 като мине средата на скалата, всъщност повече от 150 км/ч. реално не вдига, а ?
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • #29
                              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Жипиеса също не става за мерене на скорост.
                              Има рандъм грешка зададена. И алгоритъма за грешката е непробиваем. Мъчили сме се съсем нарочно и КУР. Тва за БГ армията преди НАТО, та кинтите не беха проблемацията. Точност на позициониране с магазински жипиес няма. Демек няма да мери по-точно от километража, който също така съвсем целенасочено не показва вярно. Има там едни ЕС директиви.

                              ПП Ако тоя кош има оборотомер и знаеш предавателните числа и размера на гумите доста лесно можеш да разбереш скоростта.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Re: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                                Така е , ама режеме лентички!
                                Абе .... прави сте, разбира се ... ама като си знам собствения акъл преди 15тина години ... някои неща просто ги правиш и ако имаш късмет и поне мъничко останал инстинкт за самосъхранение, неразмит от адреналина - разминава ти се, а после ... после според зависи. Ако акъла и инстинкта не са съвсем мъничко, лека-полека започваш да се съобразяваш със законите на физиката и в общи линии оживяваш без трайни увреждания. Ако не ... е, финала може и да се окаже доста близо ...

                                Все пак 210 по (що-годе) магистрала за тоя камион не са кой знае какво.

                                Това Хеми не носи ли на1-2 чарджъра?


                                П.П. Търтьо, има и по-лесен и бърз начин за сверяване. Хората и снимка дават ... мисля, че грешката беше в рамките на 1-2 процента. Скъпичко, вярно ...
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X