Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируема напречна (Панхард) щанга...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Тези на снимките които показах, също са фабрични.
    Ама от другата фабрика..
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #47
      До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

      Такова ще се прави:


      Лифта е 5см, но дори да я сваля с 5см, пак няма да е хоризонтална. И преди лифта не беше хоризонтална. На паркинга дето паркирам има друго терано 2, без лифт. И неговата не е хоризонтална.

      А такова си имам и в момента:


      Обаче не смея да го сложа. Тръбата фабрично е един инч (25.4мм) в диаметър, с вътрешен диаметър 20мм. Това прави стена 2.7мм. Като се нареже и резба (в моя случай M25x1), стената става прекалено тънка, а аз такова на возилото, в което возя детето си, няма да сложа.

      ...тоест, преправяне на оригиналната щанга с нарязване на резба върху нея не става, поне според мен.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

        А ако се направят втулки с дължина двапъти дължината на резбата и се пресоват във вътрешната страна на тръбата и тогава се нареже резба?
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • #49
          До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

          Единственото смислено според мен преправяне на оригиналната е да се отреже част от тръбата, в нея да се набият 20мм дебели шпилки, които и да се заварят, а на продължението на шпилките да се направи резба, която да се стегне като примера, даден от Kinex. То май и конкретната щанга, дето е показал, точно така е направена.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Единственото смислено според мен преправяне на оригиналната е да се отреже част от тръбата, в нея да се набият 20мм дебели шпилки, които и да се заварят, а на продължението на шпилките да се направи резба, която да се стегне като примера, даден от Kinex. То май и конкретната щанга, дето е показал, точно така е направена.
            Спарки, ако държиш непременно да регулираш след преработването, защо не помислиш как да местиш мастото на дупките на стойката.
            Правиш макет от тънка ламаринка, мериш, бележиш а после правиш здравото нещо с подходящо усилване, като ония от снимките на Кинекс.... и не ползваш стомана 3.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #51
              До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              ...и не ползваш стомана 3.
              Не ползвам. 30 или 45 ще е. А където има заварки - 20 или 30.

              В момента го чертая.

              ПП: Замислям се и за такова някакво решение, дето е дал Kinex-а:

              малко е сложно за изработка, но не е чак невъзможно. А е по-правилното решение, щото не стърчи надолу, а нагоре.
              Последно редактирано от sparkybg; 30-11-09, 11:37.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                Аз ли не разбирам за какво става дума, или вие не ме разбирате?
                Защо щангата трябва да е регулируема? Нима всеки месец ще сменяш окачване? Или ще тестваш различни окачвания?

                Идеята е да се напсва щангата към съответтния лифт. Начините са два. Правиш нова щанга, със съответната дължина, или правиш ново ухо, в което отворът е изместен вертикално съобразно лифта.

                При първия вариант изместеването на моста, по време на движение, е по-голямо в едната посока, а при вторият трябва да се наблегне на здравината на удълженото ухо.

                Извод: Удължаването не щангата е по-скъп и по-лош вариант.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #53
                  До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение

                  Идеята е да се напсва щангата към съответтния лифт. Начините са два. Правиш нова щанга, със съответната дължина, или правиш ново ухо, в което отворът е изместен вертикално съобразно лифта.
                  Аха. Да така е. Ама по принцип.

                  Щото като стане конкретно, съответното става неточно.
                  Колко човека с лифт, знаят точно колко им е лифта. И от къде го знаят след като моделите и от завода излизат с различна височина при различна комплектация. Една метална броня или лебетка с колко променят височината.

                  Е???? При това положение колко е "съответната" дължина на напречната щанга.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                    Остана да споменеш и омекването на пружините...
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                      И други неща остана да спомена.
                      Само смяната на маслени амортисьори, с газови на високо налягане прави половин инч лифт.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                        Май работата отиде. На такава свободна конструкция като джип за разходка, 2-3мм не вярвам да се отразят трагично. Ако попаднеш на калпав майстор пУет само в реглажа на предницата може да сбърка повече.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #57
                          До: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                          Конкретно при предната напречна щанга 2-3мм, по-дълга или по-къса, са от голямо значение. Там се цепи милиметъра. Иначе караш друга кола.

                          Пак отпред , при заводска геометрия, при повечето джипове напречната е почти водоравна. Има няма два градуса наклон. Така при движение моста не се отклонява от централната ос. При лифт обаче, или както са повечето отзад, щангата е наклонена. То за тва и другото и име е диагонална.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Регулируема напречна (Панхард) щанга...

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1418.JPG
Прегледи:1
Размер:208.1 КБ
ID:5178965
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1420.JPG
Прегледи:1
Размер:217.0 КБ
ID:5178966
                            Много трябва да се внимава с повдигането или свалянето на захващането.Аз от личен опит не бих го сторил.На преден мост си е истинско майсторство ако това се получи без заварки по моста или шасито.Ето тук има доста описано наскоро почупих.
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...