Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори KONI 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    здравеи кинекс аз не разбирам нищо за jeep но чета много по нета и едно нещо ми направи голимo впечетление.....
    до нас има едина тyнинг каща за Г класи CSA та тоиа човек слага само конита ама не са за коли а за камиони или реисове да ма кат ги слага старателно им изтрива номерцата за да не ги знаят kyцо cляпо и сакато щот тва нещо стрyва много нерви и пари за да ги открие....иначе за една г класа са по 250€ на парче до сега не сам чyл ниакои да плаче че са лоши.....
    само едно мнение в повече за амортисорите кони нищо конкретно...
    поздрави.....

    Коментар


    • #62
      Бе то е ясно че аз ще се жертвам. Ама на никой няма да кажа. От сега да го знаете. Вече ги поръчах. И точно за Г класа с наи големия лифт поръчах. Сега разбрах защо не се предлагат за ГрандЧероки. 8см е диаметъра на металната камбана. При мен такова място няма. Явно не са предположили че при монтажа може да се ползва и флекс. Така или иначе минавам на лифт 4" На тия поне дължината им е подходяща. Да се надявам че щом са от стомана която се използва за стругарски ножове са здрави.
      За тези с които съм в момента Кони ХевиТракСПХ мога да кажа че не стават за офроуд. Крехки са. За каране по пътищата са просто невероятни и предполагам че дълго време няма да създават грижи. Всъщност те за това и са предназначени. Ама кои да гледа. Изрлючителен комфорт с много добра стабилност. Обаче разчупят ли се мостовете по къра - чау си.

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от kinex
        Бе то е ясно че аз ще се жертвам. Ама на никой няма да кажа. От сега да го знаете. Вече ги поръчах. И точно за Г класа с наи големия лифт поръчах. Сега разбрах защо не се предлагат за ГрандЧероки. 8см е диаметъра на металната камбана. При мен такова място няма. Явно не са предположили че при монтажа може да се ползва и флекс. Така или иначе минавам на лифт 4" На тия поне дължината им е подходяща. Да се надявам че щом са от стомана която се използва за стругарски ножове са здрави.
        За тези с които съм в момента Кони ХевиТракСПХ мога да кажа че не стават за офроуд. Крехки са. За каране по пътищата са просто невероятни и предполагам че дълго време няма да създават грижи. Всъщност те за това и са предназначени. Ама кои да гледа. Изрлючителен комфорт с много добра стабилност. Обаче разчупят ли се мостовете по къра - чау си.
        Че твойте мостове , чупят ли се Ха,ха, ха.
        Майтапя се.
        Пробвай с амове от Уаз Ха,ха,ха.
        Не забравяй и редукторните мостове....

        Така, сега шегата на страна.
        Смятам, че Конито си заслужава.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #64
          Заслужава си да се набутам нали. Ха ха ха

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от Насов
            ами супер, така и правим, ти троши и пиши тук, та да знаят другите кое как и защо

            Насов ти е поставил задачата,ти само сподели после стават ли или не.
            B+

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от vokel
              Първоначално публикуван от Насов
              ами супер, така и правим, ти троши и пиши тук, та да знаят другите кое как и защо

              Насов ти е поставил задачата,ти само сподели после стават ли или не.
              ама нещял да казва, нали видяхте

              Коментар


              • #67
                Добре де ще направя изключение за тези които карат офроуд.

                Коментар


                • #68
                  добре де аз така и не разбрах, що за тея пари или малко повече, не си взе и пружини и амове, които да са тествани заедно и да има инфо в нета? Пък и има не малко други реномирани фирми предлагащи освен добър синхрон м/у амови и пружини и контрол над твърдостта на амовете от купето... пък мо'еш и за въздушни възглавници да се замислиш ако искаш още комфорт...

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Насов
                    добре де аз така и не разбрах, що за тея пари или малко повече, не си взе и пружини и амове, които да са тествани заедно и да има инфо в нета? Пък и има не малко други реномирани фирми предлагащи освен добър синхрон м/у амови и пружини и контрол над твърдостта на амовете от купето... пък мо'еш и за въздушни възглавници да се замислиш ако искаш още комфорт...
                    Според теб на коя фирма лифт кита на 3-4 инча може да запази комфорта на заводското окачване на ГрандЧероки

                    Коментар


                    • #70
                      хмм, след като сменяш амовете, с по-дълги няма да е заводско. пък старите пружини с планки също не са като от завода...
                      кит за гранд има не 1, май си е популярно решение, разрови се ако искаш специфики. лиф 3" и комфорт от преди лифта е соста особен вид изискване.
                      ако искаш повече офроуд и си по-висок, комфортът ще намалее за сметка на проходимостта и => важи и наобратно.

                      кит, ако е добър, и правилно сметнат си струва, но и ти да търсиш сам, пак си струва...

                      така де аз се кефя на това което правиш и следя с инерес резултатите...

                      мисля си обаче ако инвестираш само в амове, те стават по-добър елемет от друг и се губи баланс

                      Коментар


                      • #71
                        Първоначално публикуван от Насов
                        добре де аз така и не разбрах, що за тея пари или малко повече, не си взе и пружини и амове, които да са тествани заедно и да има инфо в нета? Пък и има не малко други реномирани фирми предлагащи освен добър синхрон м/у амови и пружини и контрол над твърдостта на амовете от купето... пък мо'еш и за въздушни възглавници да се замислиш ако искаш още комфорт...
                        Аз преди няколко дни монтирах същите такива амортисьри HeavyTrack заедно с пружини IM Engineering от по-коравите. Г-то е още в бокса, но тази седмица ще го тествам и ще кажа как е .. !

                        Коментар


                        • #72
                          А с какъв мотор е Г-то ?
                          B+

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от vokel
                            А с какъв мотор е Г-то ?
                            290GD, уж тези били за предпочитане пред Trailmaster за моята ...

                            Коментар


                            • #74
                              Ами ,какво да ти кажа....УЖ.
                              B+

                              Коментар


                              • #75
                                Първоначално публикуван от vokel
                                Ами ,какво да ти кажа....УЖ.
                                Това ми го казаха германците taubenreuther.de след като бях прехвърлен 2-3 пъти на телефона..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X