Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори KONI 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Къде да ги слагам. То има две рамена който по средата са хванати с шарнир за моста.
    Казах лека кола защото леките коли не си люлеят така задниците.

    Коментар


    • #17
      Ако проимат такъв ход и те така ще си ги люлеят. Това че сега е по-твърд и по този начин се подмята нагоре-надолу ти ограничава местенето наляво-надясно.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Точно така е.
        Същото прави и по-дебела стабилизираща щанга.

        Коментар


        • #19
          По-дебелата стабилизираща щанга не ограничава люлеенето нагоре-надолу, защото тогава не работи, виж страничното накланяне в завой ще е по-малко с по-дебела реактивна щанга.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от kinex
            И двамата сте прави ама нали знаете къв съм упорит. Пък и ако беше лесно нямаше да се падне на мене. Както казах доста се поинатих с окачването и затова очаквам ако някои е минал по този път да сподели опит. До тогава можем да коментираме теорията и аз да споделя моя опит.
            Причината да се спра точно на тези амортисйори е всеизвестният проблем с задницата на ГрандЧероки. Както повечето знаят дори когато излиза от магазина задницата на ГрандЧероки има едно характерно полюшване по хоризонтала. Решението е или по-дебела стабилизираща щанга или Кони. Може да става и с други амортисйори но аз не съм чувал. Та проблема с задницата вече е решен.
            Другата причина е че Конитата са подходящи за моя 2" лифт защото са по-дълги.
            ГрандЧероки излиза от завода с газови амортисйори каквито са и Кони.
            Конитата се регулират като се съберът до краи и се въртят. Условно могат да се разделят на степени както следва.
            1 - 0 град.(не мога да намеря символа за градус) наи-меки така ги продават.
            2 - 180град.
            3 - 360град. толкова са твърди оригиналните на ГрандЧероки.
            4 - 540град.
            5 - 720град.
            6 - твърдоста е съизмерима с тази на заварен винкел
            Интересното е че се коригира само твърдоста на възвратно движение(разтягане).
            Твърдоста на постъпателно движение(свиване) е константа и е по-малка(по-меки) от заводските.
            Като ги направя по-меки се получава това което каза Дима - моста се подмята и джипа се люлее.
            Като са по-твърди - друса.
            Опитвам се да постигна оптимални настройки за ОфРоуд.

            Преключих.
            Отпред 2-180град
            Отзад 4-540град
            Изключителен комфорт и много стабилно поведение на пътя.
            Които си мисли че газовите амортисйори са по-твърди от маслените да знае че има и изключения.Разликата е единствено в начина на дейстие. Маслените създават съпротивление и в двете посоки а газовите спират разгъването. Като включим в този процес и пружините става много интересно.

            Не мога да не споделя и предпоследния си опит.
            С наи-твърдите настройки поведението на окачването на ГрандЧероки няма аналог из между спортните МАСОВИ автомобили. По скоро се доближава до WRC с настройки за рали Аржентина. А високия център на тежеста не забелязах да оказва някакво влияние. Като въртиш волана колата завива а не се накланя дори с скорост над 150км/ч.Обаче АДСКИ друса.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от kinex
              Маслените създават съпротивление и в двете посоки а газовите спират разгъването.
              Нали на всички пише, че са двойнодействащи!?

              Коментар


              • #22
                Пише ама като ги "пипнеш" маслените изискват еднакво усилие и в двете посоки а газовите са много по твърди на разтягане. Разбира се това се прави във вертикално положение. В повечето сервизи ги разгъват в хоризонтално положение. Така вкарват въздух в активния цилиндъ и после ала-бала. На тоя въздух му трябват поне 10 000км за да премине в пасивния цилиндър.

                Коментар


                • #23
                  Ако трябва да съм изкрен не бих препоръчал КОНИтата. Голямо приключение са. Ранчо 9000 е по добрия избор. Коригират се без да се свалят от колата. А се предлага и модул чрез които се настройват от купето. За издържливоста нищо не мога да кажа.

                  Коментар


                  • #24
                    аз мога да кажа за ранчо, това са пълни боклуци, карах на миналото ком - емине с тях и изкараха първите 3 дни, после ги нямаше.

                    внимавайте с твърдостта, ако друса много може колата ви да почне да се разпада, а сглобяването може да се окаже невъзможно.

                    друг интересен факт е че твърди амортисьори с меки пружини живеят много малко, търсете баланс между двете, не е достатъчно само едното да се смени.

                    изобщо ако сте решили да си играете с тия работи мислете мащабно
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      За Ранчо 9000 ли говориш.
                      А аз с твърди амортисйори само се лигавих. То такава кола е много гадно да караш.

                      Коментар


                      • #26
                        даммм точно за ранчо 9000 става дума, но те са едно и също с ранчо 6000, про комп и тн. само надписа е друг и едните се регулират.
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Ама то тва твойто каране хич не е критерий. Чували сме
                          С такова каране КОНИтата как се държът. Знаеш ли.

                          Коментар


                          • #28
                            аз не съм карал с такива, но от колеги знам, че ако са по един на колело изкарват 10 мин. ако са по два, едно състезание, най - много две.

                            ама те доколкото знам не са много скъпи и за толкова пари явно толкова, но разбирасе тук роля играят и пружините, там се решава колко ще кара амортисьора
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              нека да се разграничат двата модела конита.монотръбният вариант не става за нищо ако ще даже и по три и половина да се сложат, гърмят си като загреят и това е . освен това ако някой камък или по клон ги нарани се чупят бързо.
                              друг въпрос са двойнотръбните хеви трак .тук нещата са серйозни.след 7 състезания ги сменям защото единия леко омаслява .това обаче се дължи на факта че при движение на горе и на долу мостовете на нисана се движат и на страни .а отпред амортисъорите са на шпилки и се гърчат доста.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #30
                                Каква е разликата между двата вида на външен вид.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X