монотръбните са с пласмасова "камбана" ,а 2-тръбните са с метална , по дебели са и не се опитват да се разгъват силно както монотръбните иначе и двата модела са червени .други цветове има за леки коли .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Амортисьори KONI 4х4
Свий
X
-
Вече повредих задните. Като се чупи задния мост по неравности гумите (явно от белезите по амортисйорите) са ги изтряскали няколко пъти странично по средата. Още държът ама тропат и имат хоризонтален луфт.
Разпитах за Хеви Трак и в магазина ми казаха че буталото им било по голямо и били с обратно действие в сравнение с SPX. Сиреч трудно се згъвали и лесно се разгъвали. Което ми се струва няква глупост.
Коментар
-
Приличат на рейсингови. С тях ще седи твърдо на пътя, обаче няма да губят контакт с терена гумите при преминаване през дупки - ще успяват да отработят надолу и няма да лети гумата. Обаче ще друса гаранция.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Оказа се че Кони Хеви Трак са толкова много видови колкото по принцип са и амортисйорите. Голяма каша. Лесно могат да се разпознаят по серията която присъства в серийния номер.
Предназначени са за джипове със стандартно окачване и не се препоръчват за състезателен офроуд.
За тази цел има KONI Heavy Track RAID
Двутръбни маслени с по голяма дължина съобразена с лифта на окачването за конкретния джип. За съжаление се предлагат само за пет марки автомобили.
Ланд Ровър
Мерцедес-Бенц
Митсубиши
Нисан
Тойота
На външен вид изглежда като ХевиТрак
с тая разлика че са с по голям диаметър и са по тежки
По интересното е отвътре.
1. Твърд тампон гарантиращ стабилност при всякакви офроуд условия.
2. Бъмп стоп гарантиращ сигурност при удър на сгъване.
3. Стебло от Витиева стомана.
4. Тефлонов водач на стеблото.
5. Хидравличен бъмп стоп удвояващ съпротивлението през последните 20/40мм за да предпазва от удър метал/метал при разгъване.
6. Диаметър на стеблото 18мм
7. Тефлонов опръстен на буталото с диаметър 42мм.
8. Механизъм за настройване спрямо пружината.
9. Голям пасивен цилиндър(резервуар) за по добро охлаждане на маслото.
10. Преграда за коригиране потока на маслото(заглушител)
11. Външна броня с дебелина 2.5мм и диаметър 70мм
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinex...С наи-твърдите настройки поведението на окачването на ГрандЧероки няма аналог из между спортните МАСОВИ автомобили. По скоро се доближава до WRC с настройки за рали Аржентина. А високия център на тежеста не забелязах да оказва някакво влияние. Като въртиш волана колата завива а не се накланя дори с скорост над 150км/ч.Обаче АДСКИ друса.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар