До: Качване на ресьорите върху мостовете.
При яки удари кормилни щанги не само се кривят, ами и се късат. Ако вземе та се усили много, ще замине нещо друго, напр. кормилна кутия ...
Едва ли ти е бил толкова слаб детайлът. По-скоро проблемът е бил в липсата на бъмп стопове и колани, та при пълно сгъване и разгъване на окачването там е имало яки удари.
При мен се счупи 4-мм планка и то не заради липса на тампон, а поради това, че вероятно бяхме подценили доколко се мачка щатният гумен бъмп стоп ...
Като се е запалил за състезания - мислете го с двойни амортисьори. Иначе не става за бързо каране.
Първоначално публикуван от Аndro 160
Преглед на мнение
Едва ли ти е бил толкова слаб детайлът. По-скоро проблемът е бил в липсата на бъмп стопове и колани, та при пълно сгъване и разгъване на окачването там е имало яки удари.
При мен се счупи 4-мм планка и то не заради липса на тампон, а поради това, че вероятно бяхме подценили доколко се мачка щатният гумен бъмп стоп ...
Като се е запалил за състезания - мислете го с двойни амортисьори. Иначе не става за бързо каране.
Коментар