Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задна лебедка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    ех, сега ми хрумна, аз, щото съм се замислял за това със задната лебедка на стандарте, не урязан за състезания, жип, може да се ползва по-слаба задна помощна лебедка. днес ми хрумна, че при мен отзад няма място в средата за голяма и течка лебедка да стърчи и т.н., но може ли се зачудих лебедките да са 2, отляво и отдясно, но не 4-5 тонови ами за по максимум 1.5-2 тона всяка. незнам де, колко има смисъл... ще проучвам тепърва...


    примерно тази http://eshop.offroad-bulgaria.com/pr...products_id=81

    Коментар


    • #92
      Някъде да не подаряват лебедки, някой и една нямат а вие и отзад и ако може две то си зависи и от драйвера

      Коментар


      • #93
        по въпроса на влади - това което съм виждал (обаче не на уазка) е лебедката монтирана от вътрешната страна на задната напречна греда на рамата, с крепежните болтове на лебедката обърнати във хоризонтална посока(това го бяхме коментирали преди), а ролковия водач монтиран от вънка. теглича беше монтиран под лебедката като едновременно я поддържаше. това обаче поражда проблем с подреждането и обслужването на въжето, а в случая с уазката на влади и теглича трябва да изчезне. аз лично за себе си проблема съм го решил с подвижна задна лебедка която при нужда се монтира за 2 мин. в отвора на теглича, а през останалото време е в багажника.
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #94
          дали наистина е нужна 2-ра е въпрос друг, тук цената не игране ако си отворил линка да видиш тази малка душица дърпа тон и 1/2 за 700 лв, 2 са 1400 правят 3 тона заедно, и тук не става дума за основна лебедка все пак. която пък е около 1800 2000 лв за 4.5-5 тона, което е друго! и пак е по скъпо да сложиш 2-ра такава отколкото 2 малки с поне 350-400 лв

          но което е по-важното, спецялно подбрах такава тежаща само 10 кг, което х2 = 20 кг, не 40 за 1 голяма, която дърпа 4-5 тона, демек на кяр си дори и да сложиш 3 отзад поне от към килата))

          Коментар


          • #95
            Не можеш да ги синхронизираш. Така просто ще изгориш първо едната, после и другата. Сдвоените механични системи са некъфъ ужъстъ, некъфъ атъ.

            Коментар


            • #96
              дам, тва и аз го осъзнах като се позамислих...

              Коментар


              • #97
                Ами ако закачиш въжетата от двете лебедки едно за друго и ги прекараш през макара, която закачаш са някое дърво примерно мисля, че отпада необходимостта от синхронизация
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #98
                  Лебедката е при мене и по закона на обущаря, където все със скъсани ... ходил та така и аз . Нито ми остава време нито ми идва свестна идея за монтаж на задна лебедка. Глупости ми хрумват всякакви.
                  Ето една идея която горе- долу ми харесва.





                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #99
                    [quote="GOLDY-Владиан Христов"][quote="buldog"]


                    Как отварят задната врата по дяволите. Това гребло-пардон лебедка как не им е в пречка.
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • тая е повече за вид отколкото за друго, както и цялата тунингщина по горката уаз-ка

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X